Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Άγιος Πορφύριος: Αισθάνομαι πόσο έντονα εργάζονται για την καταστροφή της Ελλάδος





Ἀλλ’ αὐτὸ δὲν εἶναι σωστό. Τὰ παιδιὰ καὶ πάλι δὲν θὰ μάθουν γράμματα, γιατὶ ἄλλο εἶναι τὸ αἴτιο. Τὸ αἴτιο εἶναι ἡ ὀρφάνια, ἡ ἔλλειψη τοῦ πατέρα.
Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Θεό. Αὐτὴ δίνει τόπο στὸν παλαιὸ ἄνθρωπο ποὺ μπερδεύεται μὲ τὸν νέο καὶ κάνει μπερδεμένη τὴν ψυχή.»
[…] Ὁ ἄσωτος ὅταν κατάλαβε τὴν ἀπελπιστικὴ κατάστασή του εἶπε μέσα του «Θὰ σηκωθῶ νὰ πάω στὸν πατέρα μου». Γιὰ νὰ τὸ εἰπεῖ ὅμως αὐτὸ αἰσθανόταν ὅτι εἶχε πατέρα, γιατὶ μόνο ἕνας ἄνθρωπος ποὺ ἔχει πατέρα μπορεῖ νὰ εἰπεῖ «θὰ γυρίσω 
στὸν πατέρα μου».
Γι’ αὐτὸ, ὁ διάβολος ἢ ὁ παλαιὸς μέσα μας ἄνθρωπος προσπαθεῖ νὰ μᾶς πείσει ὅτι δὲν ἔχουμε πατέρα, ὅτι εἴμεθα ὀρφανοὶ καὶ γι’ αὐτὸ δὲν ἔχουμε ποῦ νὰ ἐπιστρέψουμε.
Ἄρα μᾶς ὁδηγεῖ στὴν ἀπελπισία καὶ στὴν αὐτοκτονία. Θυμηθεῖτε ὅτι ὁ Ἰούδας κατάλαβε ὅτι ἁμάρτησε μὲ τὸ νὰ παραδώσει αἷμα ἀθῶο, ἀλλὰ δὲν αἰσθανόταν ὅτι
εἶχε πατέρα καὶ δὲν εἶχε πιὰ νόημα γι’ αὐτὸν ἡ ζωὴ καὶ ἔτσι ἀπηγχονίσθη μόνος του.

Ἡ ἔλλειψη νοήματος στὴν ζωή, ποὺ ἀποτελεῖ πρόβλημα γιὰ ἑκατομμύρια ἀνθρώπους ἔχει θεμέλιο καὶ αἰτία της τὸ γεγονὸς ὅτι ὅλοι αὐτοὶ δὲν γνωρίζουν ἢ δὲν πιστεύουν ὅτι ἔχουν πατέρα καὶ μάλιστα ὅτι ἔχουν πατέρα τὸν ἴδιο τὸν Θεό ποὺ εἶναι ἕτοιμος νὰ τοὺς ὑποδεχθεῖ μὲ ἀνοιχτὴ ἀγκαλιά.
Ὁ ἄσωτος δὲν ἀπελπίστηκε, διότι εἶχε πατέρα ὁ ὁποῖος τὸν περίμενε, ὅπως πίστευε, παρ’ ὅλο ποὺ αἰσθανόταν ὅτι δὲν εἶναι ἄξιος νὰ εἶναι γυιός του. Ὁ Ἰούδας αὐτοκτόνησε, γιατὶ δὲν πίστευε πιὰ ὅτι εἶχε πατέρα, ἀφοῦ τὸν πρόδωσε γιὰ τριάκοντα ἀργύρια.
Τὸ βασικό, λοιπόν, αἴτιο τῆς κακοδαιμονίας μας εἶναι ὅτι αἰσθανόμαστε ὅτι εἴμαστε ὀρφανοί (κατὰ τὴν ἀντίληψή μας) καὶ ἔτσι μᾶς κάνει ὁ παλαιὸς ἄνθρωπος νὰ πιστεύουμε καὶ νὰ ζοῦμε στὴν ὀρφάνια καὶ στὴν ἀπελπισία τῆς ὀρφάνιας.
Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο: Ἀπὸ τὸ Σημειωματάριο ἑνὸς Ὑποτακτικοῦ, τ. Α΄.


πηγή https://www.pentapostagma.gr/2018/11/άγιος-πορφύριος-αισθάνομαι-πόσο-έντο.html

Άγιος Πορφύριος: Αισθάνομαι πόσο έντονα εργάζονται για την καταστροφή της Ελλάδος





Ἀλλ’ αὐτὸ δὲν εἶναι σωστό. Τὰ παιδιὰ καὶ πάλι δὲν θὰ μάθουν γράμματα, γιατὶ ἄλλο εἶναι τὸ αἴτιο. Τὸ αἴτιο εἶναι ἡ ὀρφάνια, ἡ ἔλλειψη τοῦ πατέρα.
Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Θεό. Αὐτὴ δίνει τόπο στὸν παλαιὸ ἄνθρωπο ποὺ μπερδεύεται μὲ τὸν νέο καὶ κάνει μπερδεμένη τὴν ψυχή.»
[…] Ὁ ἄσωτος ὅταν κατάλαβε τὴν ἀπελπιστικὴ κατάστασή του εἶπε μέσα του «Θὰ σηκωθῶ νὰ πάω στὸν πατέρα μου». Γιὰ νὰ τὸ εἰπεῖ ὅμως αὐτὸ αἰσθανόταν ὅτι εἶχε πατέρα, γιατὶ μόνο ἕνας ἄνθρωπος ποὺ ἔχει πατέρα μπορεῖ νὰ εἰπεῖ «θὰ γυρίσω 
στὸν πατέρα μου».
Γι’ αὐτὸ, ὁ διάβολος ἢ ὁ παλαιὸς μέσα μας ἄνθρωπος προσπαθεῖ νὰ μᾶς πείσει ὅτι δὲν ἔχουμε πατέρα, ὅτι εἴμεθα ὀρφανοὶ καὶ γι’ αὐτὸ δὲν ἔχουμε ποῦ νὰ ἐπιστρέψουμε.
Ἄρα μᾶς ὁδηγεῖ στὴν ἀπελπισία καὶ στὴν αὐτοκτονία. Θυμηθεῖτε ὅτι ὁ Ἰούδας κατάλαβε ὅτι ἁμάρτησε μὲ τὸ νὰ παραδώσει αἷμα ἀθῶο, ἀλλὰ δὲν αἰσθανόταν ὅτι
εἶχε πατέρα καὶ δὲν εἶχε πιὰ νόημα γι’ αὐτὸν ἡ ζωὴ καὶ ἔτσι ἀπηγχονίσθη μόνος του.

Ἡ ἔλλειψη νοήματος στὴν ζωή, ποὺ ἀποτελεῖ πρόβλημα γιὰ ἑκατομμύρια ἀνθρώπους ἔχει θεμέλιο καὶ αἰτία της τὸ γεγονὸς ὅτι ὅλοι αὐτοὶ δὲν γνωρίζουν ἢ δὲν πιστεύουν ὅτι ἔχουν πατέρα καὶ μάλιστα ὅτι ἔχουν πατέρα τὸν ἴδιο τὸν Θεό ποὺ εἶναι ἕτοιμος νὰ τοὺς ὑποδεχθεῖ μὲ ἀνοιχτὴ ἀγκαλιά.
Ὁ ἄσωτος δὲν ἀπελπίστηκε, διότι εἶχε πατέρα ὁ ὁποῖος τὸν περίμενε, ὅπως πίστευε, παρ’ ὅλο ποὺ αἰσθανόταν ὅτι δὲν εἶναι ἄξιος νὰ εἶναι γυιός του. Ὁ Ἰούδας αὐτοκτόνησε, γιατὶ δὲν πίστευε πιὰ ὅτι εἶχε πατέρα, ἀφοῦ τὸν πρόδωσε γιὰ τριάκοντα ἀργύρια.
Τὸ βασικό, λοιπόν, αἴτιο τῆς κακοδαιμονίας μας εἶναι ὅτι αἰσθανόμαστε ὅτι εἴμαστε ὀρφανοί (κατὰ τὴν ἀντίληψή μας) καὶ ἔτσι μᾶς κάνει ὁ παλαιὸς ἄνθρωπος νὰ πιστεύουμε καὶ νὰ ζοῦμε στὴν ὀρφάνια καὶ στὴν ἀπελπισία τῆς ὀρφάνιας.
Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο: Ἀπὸ τὸ Σημειωματάριο ἑνὸς Ὑποτακτικοῦ, τ. Α΄.


πηγή https://www.pentapostagma.gr/2018/11/άγιος-πορφύριος-αισθάνομαι-πόσο-έντο.html

Πόνος στο συκώτι: Όλες οι πιθανές αιτίες για τον πόνο στην πάνω δεξιά πλευρά της κοιλιάς







Το συκώτι (ήπαρ) είναι υπεύθυνο για πολλές λειτουργίες του σώματος. Αν δεν λειτουργεί εκείνο σωστά, τότε αλυσιδωτά μπορεί να προκληθούν περαιτέρω επιπλοκές υγείας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι παθήσεις στο ήπαρ είναι θανατηφόρες. Πολλές ασθένειες του ήπατος αλλά και ασθένειες σε άλλα όργανα στο σώμα μπορεί να προκαλέσουν πόνο στο συκώτι.

Ο πόνος στο συκώτι συχνά συγχέεται με τον πόνο στα νεφρά, τον κοιλιακό πόνο, ή τον πόνο στην πλάτη, λόγω της θέσης του ήπατος στο σώμα. Ο ηπατικός πόνος γίνεται αισθητός κατά κανόνα στο επάνω δεξιά τεταρτημόριο, ακριβώς κάτω από τα πλευρά σας. Πολλές φορές συνοδεύεται από πόνο στην πλάτη ή τον ώμο.
Το να γνωρίζετε όλες τις πιθανές αιτίες που μπορεί να συμβαίνει αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσει καλύτερα τον πόνο στο συκώτι:

Πόνος στο συκώτι: Τοξικότητα από ακεταμινοφαίνη
Όταν το σώμα υπάρχει περίσσεια ακεταμινοφαίνης, μπορεί να προκληθεί βλάβη του ήπατος. Η ακεταμινοφαίνη είναι μια ουσία που περιέχεται σε ένα ευρύ φάσμα φαρμάκων, όπως χάπια για τον πονοκέφαλο, την αλλεργία καθώς και χάπια για την ρινική συμφόρηση.
Εκτός από τον πόνο στο συκώτι, τα συμπτώματα περιλαμβάνουν σκούρα ούρα, φαγούρα στο δέρμα, λεύκανση στα μάτια, κίτρινο δέρμα, συμπτώματα γρίπης και κοιλιακή ευαισθησία στην άνω δεξιά πλευρά.

Πόνος στο συκώτι: Ηπατική νόσος λόγω αλκοόλ
Αυτό είναι γνωστό και ως κίρρωση του ήπατος και οφείλεται στην χρόνια και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν σύγχυση, κοιλιακή ευαισθησία και πόνο, κόπωση, υπερβολική δίψα, ίκτερο, πυρετό, ναυτία, απώλεια της όρεξης και αύξηση του σωματικού βάρους.
Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν ανησυχία, σκούρα ή αιματηρά κόπρανα, ανάπτυξη μαστών στους άνδρες, ωχρότητα, δυσκολία συγκέντρωσης και ψευδαισθήσεις.

Πόνος στο συκώτι: Πρωτογενής καρκίνος του ήπατος
Αυτή η κατάσταση προκαλείται όταν τα κύτταρα του ήπατος αυξάνονται υπερβολικά. Δυστυχώς, αυτό το πρόβλημα του ήπατος είναι ανιχνεύσιμο μόνο αφότου φθάσει σε προηγμένα στάδια. Κάποιος μπορεί να αποφύγει την ανάπτυξη αυτού του καρκίνου προλαμβάνοντας την κίρρωση του ήπατος, καθώς και την ηπατίτιδα.
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν τη διεύρυνση του ήπατος (η οποία προκαλεί πόνο του ήπατος), απώλεια όρεξης, απώλεια βάρους, αδυναμία και κόπωση, ναυτία και έμετο, πόνο στο άνω δεξιά κοιλιακό μέρος, αποχρωματισμό στο δέρμα και πιο λευκά μάτια.

Πόνος στο συκώτι: Κύστη ήπατος
Αυτή είναι μια φούσκα με λεπτό τοίχωμα που είναι γεμάτη με υγρό. Αυτή η κατάσταση δεν δημιουργεί κινδύνους για την υγεία. Αν η κύστη μεγαλώσει χωρίς ανίχνευση, προκαλεί δυσφορία και πόνο στο δεξί άνω μέρος της κοιλιάς, λοίμωξη του χοληδόχου πόρου και διόγκωση του ήπατος.

Πόνος στο συκώτι: Λιπώδης νόσος του ήπατος
Το να έχετε κάποιο ποσοστό λίπους στο ήπαρ θεωρείται φυσιολογικό. Ωστόσο, αν αυτό υπερβαίνει το 10%, μπορεί να αναπτύξετε λιπώδη νόσο του ήπατος. Η νόσος αυτή είναι συνήθως κληρονομική. Επίσης, είναι συχνή σε ανθρώπους που είναι υπέρβαροι. Οι ασθενείς συνήθως έχουν διαβήτη, προ-διαβήτη, υψηλή χοληστερόλη και τριγλυκερίδια. Άλλες αιτίες περιλαμβάνουν:
  • Φάρμακα
  • Κληρονομική ή αυτοάνοση νόσο του ήπατος
  • Υποσιτισμό
  • Ταχεία απώλεια βάρους
  • Ιογενής ηπατίτιδα
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν κόπωση, ηπατική ανεπάρκεια, απώλεια της όρεξης, ναυτία, απώλεια βάρους, αδυναμία, ίκτερο, καφέ-κόλα χρώμα στα ούρα και υγρό στην κοιλιακή κοιλότητα.

Πόνος στο συκώτι: Ίνωση ήπατος
Αυτό είναι το τελευταίο στάδιο της ηπατικής νόσου από αλκοόλ. Χαρακτηρίζεται από τον σχηματισμό ινομυωμάτων και ινωδών ιστών, καθώς και πληγές στο συκώτι. Κατά συνέπεια, η κυκλοφορία του αίματος εμποδίζεται και αυτό οδηγεί σε προοδευτική ηπατική νόσο.
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν εξάντληση, κοιλιακό άλγος, απώλεια όρεξης, φαγούρα στα χέρια και τα πόδια, απώλεια βάρους, αδυναμία, ίκτερος, οίδημα σε πόδια και σκουρόχρωμα ούρα.

Πόνος στο συκώτι: Ηπατίτιδα
Αυτό είναι απλά η φλεγμονή του ήπατος που προκαλεί βλάβη στα κύτταρά του. Αποτελείται από ηπατίτιδα Α έως Ε. Η χρόνια μόλυνση από ηπατίτιδα Β αυξάνει τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου του ήπατος κατά 100%. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν σκούρα ούρα, πυρετό, διάρροια, ίκτερο, γενικευμένο άλγος (πόνος), διόγκωση του ήπατος, δυσφορία, συχνούς εμετούς καθώς και ήπιο πυρετό.

Πόνος στο συκώτι: Πρωτογενής σκληρυντική χολαγγειίτιδα
Αυτή είναι η φλεγμονή των αγωγών του ήπατος και της χολής. Είναι μια πάθηση που οδηγεί στον σχηματισμό των ουλών στους ιστούς και σε ινώδεις ιστούς. Τα συμπτώματα δεν είναι άμεσα και μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να φανούν. Αυτά περιλαμβάνουν λοίμωξη του χοληδόχου πόρου, έντονη φαγούρα, κόπωση, συμπτώματα κίρρωσης, ίκτερο, δυσαπορρόφηση και στεατόρροια.

Πόνος στο συκώτι: Άλλες αιτίες
Προβλήματα σε κοντινά με το ήπαρ όργανα μπορούν επίσης να προκαλέσουν πόνο στο συκώτι, συμπεριλαμβανομένων των εντερικών διαταραχών, των χολόλιθων και της εντερικής απόφραξης.
Πάρτε για παράδειγμα τις πέτρες στην χολή (χολόλιθοι). Συνήθως συνοδεύονται με κίρρωση του ήπατος, η οποία θα προκαλέσει έντονο πόνο στο συκώτι. Ο πόνος μπορεί επίσης να “αντανακλάται” στην πλάτη και τον ώμο.



πηγή https://www.pronews.gr/ygeia/728446_ponos-sto-sykoti-oles-oi-pithanes-aities-gia-ton-pono-stin-pano-dexia-pleyra-tis

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Συγκλονιστικός Ματέο Σαλβίνι: «Ισοπέδωσε» Τουρκία, Ερντογάν και Έλληνες πολιτικούς σε 4' - Δείτε το βίντεο (upd)



Ένας πραγματικά συγκλονιστικός Ματέο Σαλβίνι "ισοπεδώνει" Τουρκία, Ερντογάν και... Έλληνες πολιτικούς μέσα σε τέσσερα περίπου λεπτά σε ομιλία του στην Ευρωβουλή.

Ας δούμε μερικά σημεία από την ομιλία του Ιταλού υπουργού Εσωτερικών και ηγέτη της Λέγκα του Βορρά:

"Μιλώ σε όσους βρίσκονται έξω από αυτό το Μέγαρο, από αυτή την αίθουσα και σε εκείνους που μας παρακολουθούν από το σπίτι, όχι σε εκείνους που κυβερνούν αυτή την Ευρωπαϊκή Ένωση επειδή είναι συνεργοί, υποκριτές, ψεύτες, ανίκανοι ή αφελείς.

Ξεκινάω με τις απειλές του Τούρκου ηγέτη Ερντογάν που αυτή τη στιγμή τον χρηματοδοτούμε με 10,5 δισ ευρώ.

Εάν έχετε έστω και λίγη υπερηφάνεια ή αξιοπρέπεια σταματήστε την χρηματοδότηση αυτών των δισεκατομμυρίων ευρώ στο τουρκικό καθεστώς.
Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούμε ανθρώπους που έρχονται να μας δώσουν μαθήματα δημοκρατίας στην Ευρώπη, που λέει ότι υπάρχουν ολόκληρες χώρες στα χέρια φασιστών και ρατσιστών.

Το θεωρώ φυσιολογικό για όσους πίνουν καφεδάκια ή ποτάκια
(σ.σ.: για τον Γιούνκερ η σπόντα)... 

Μπορείτε όμως να σταματήσετε αυτό το "ποτάμι" δημοσίου χρήματος από τους φόρους των Ιταλών και των Ευρωπαίων για την χρηματοδότηση του τουρκικού καθεστώτος, ναι ή όχι;
Μπορείτε αν θέλετε να διακόψετε τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Τουρκίας οι οποίες δεν θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει καθόλου διότι η Τουρκία δεν είναι, δεν θα είναι και δεν θα γίνει ποτέ Ευρώπη, εκτός και αν κάποιος συμφωνεί και θέλει να κάνει "δουλειές" σε αυτά τα μέρη.

Για την μετανάστευση δεν έχετε καταφέρει τίποτα, ρεκόρ σε νεκρούς, ρεκόρ σε λαθρομετανάστες.

Το ευρώ είναι ένα νόμισμα καταστροφικό που μέσα σε 15 χρόνια φτωχοποίησε 4 εκατ. Ιταλούς με ρεκόρ ανεργίας και με ένα δημόσιο χρέος που αυξήθηκε σε 800 δισ ευρώ.

Κάποιος θα τρέξει να καταργήσει τις δικλείδες ασφαλείας που έχουν τα ιταλικά και ευρωπαϊκά προϊόντα, ευνοώντας τον κινεζικό αθέμιτο ανταγωνισμό, ή είστε πληρωμένοι από άλλους ή είστε τρελοί.


Ανανεώσατε τις οικονομικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας. 

Η μοναδική χώρα που είχε το κουράγιο να πάει και να βοηθήσει την Συρία πολεμώντας την ισλαμική τρομοκρατία. Αν θα έπρεπε να περιμένουμε από τι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ή από την ευρωπαϊκή επιτροπή να πολεμήσει το ISIS, θα τους είχαμε σήμερα εδώ να κάθονται με μπούρκες και σαρίκια και να μας δίνουν μαθήματα Δημοκρατίας αλλά προφανώς δεν σας νοιάζει.

Για ότι αφορά τον αγροτικό τομέα δεν είπατε ούτε λέξη.

Κατακλύζετε την αγορά, τα ευρωπαϊκά τραπέζια και τα στομάχια των παιδιών μας με λάδι από την Τυνησία, πορτοκάλια από το Μαρόκο και ντομάτες που κανείς δεν ξέρει από που, όσπρια που έρχονται από την Κίνα χωρίς κανένα έλεγχο, ρύζι από την Καμπότζη, σκόνη γάλακτος από την Ουκρανία..."

---------------------------------------

Σύμφωνα με δημοσκοπήσεις των εταιρειών Coldiretti και Ixè, το 60% των Ιταλών θεωρεί ότι, οι πολιτικές της ΕΕ είναι επιζήμιες για τον γεωργικό τομέα της Ιταλίας ενώ μόλις το 10% τις θεωρεί ωφέλιμες.

Εξάλλου το 43% των Ιταλών εκτιμά, πως οι οικονομικές πολιτικές της ΕΕ σχεδιάστηκαν από τις ισχυρότερες οικονομίες της Ένωσης, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες και των πιο αδύναμων.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μ.Σαλβίνι υπερασπίζεται την Κύπρο και καταφέρεται κατά του Ρ.Τ.Ερντογάν. Οπως έχει ήδη γράψει το pronews, ο Μ. Σαλβίνι ένα μήνα πριν είχε δηλώσει:

«Η Κύπρος υπό τουρκική κατοχή κι εμείς προσπαθούμε να βάλουμε τη Τουρκία στην ΕΕ - Ασύλληπτο. Επιβάλλουμε κυρώσεις στην Ρωσία για ενδεχόμενες παραβιάσεις σε βάρος της Ουκρανίας και χρηματοδοτούμε, τρέχουμε από πίσω και προσπαθούμε να πείσουμε να μπει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μια ξένη χώρα (σ.σ.: η Τουρκία) η οποία έχει θέσει υπό στρατιωτική κατοχή μία από τις 27 χώρες μέλη της Ε.Ε. (σ.σ.: Κύπρος). Πρόκειται για κάτι το ασύλληπτο».



Και όμως, η Κύπρος μπλοκάρει την διακοπή διαπραγματεύσεων Αγκυρας και ΕΕ - Θέλει την Τουρκία στην Ε.Ε (!)

Στην αντίπερα όχθη, η Κύπρος μπλοκάρει την διακοπή διαπραγματεύσεων Άγκυρας και Ε.Ε ρίχνοντας "σωσίβιο" στην ενταξιακή πορεία της Τουρκίας όπως είχε αναφέρει το pronews
Κυπριακές πηγές αναφέρουν πως διαφωνούν με την εισήγηση της Κάτι Πέρι για επίσημη αναστολή των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Τουρκία!

Ο επικεφαλής της Κυπριακής διπλωματίας θα καταθέσει τις εθνικές θέσεις στο εξέχουσας πολιτικής σημασίας τετ α τετ που θα έχει τη Δευτέρα, με την επικεφαλής της εξωτερικής πολιτικής και ασφάλειας των Βρυξελλών, Φρεντερίκα Μογκερίνι.

Μπορεί η εισηγήτρια του Ευρωκοινοβουλίου να τάσσεται πλέον υπέρ της ειδικής σχέσης και όχι ένταξης, ωστόσο οι απόψεις της θα περάσουν από το φίλτρο των πολιτικών ομάδων 
Να σημειωθεί ότι η τελική απόφαση θα ληφθεί σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Συμβούλιο.

Δείτε το βίντεο

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=I157a9cwXnI

πηγή https://www.pronews.gr/kosmos/diethnis-politiki/728055_sygklonistikos-mateo-salvini-isopedose-toyrkia-kai-erntogan-kai

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Γνωρίζεις πόσες Λεγεώνες Αοράτων Εχθρών σε κυκλώνουν;





Βρυχώνται όλοι τους και στριγγλίζουν εκκωφαντικά,και ας μην τους ακούς εσύ, πασχίζοντας λυσσασμένα να καταβροχθίσουν την ψυχή σου.
Δεν θα πρέπει λοιπόν να είσαι προσεχτικός;


Είναι δυνατόν να κερδίσεις την σωτηρία,όταν τρως και πίνεις υπερβολικά, όταν ξαπλώνεις και συνεχώς αναπαύεις το σώμα σου;
Αν δεν αγωνιστείς πρώτα πρώτα σ’αυτά δεν θα ξεφύγεις από τις παγίδες των εχθρών.

Μπήκαμε στον πνευματικό αγώνα πατώντας θα λέγαμε στην φωτιά. Αν θέλουμε να είμαστε αληθινοί πολεμιστές της βασιλείας των ουρανών και όχι ψευτομέτοχοί της, τότε ας αποτινάξουμε από πάνω μας τη φιλοδοξία και κάθε προσκόλληση σε επίγεια, που εξατμίζουν τον πνευματικό ζήλο και σκεπάζουν με σκοτάδι την ψυχή.

Ας αποτινάξουμε την νωθρότητα ,την ολιγοψυχία και την θηλυπρεπή μαλθακότητα, για ν’αντιμετωπίσουμε δυναμικά τις δαιμονικές πανουργίες.
Αυτοί είναι διαρκώς απασχολημένοι με μας. Σαν ακοίμητοι φύλακες παρατηρούν τις κλίσεις και τις επιθυμίες μας, εξιχνιάζουν τι αγαπάμε και τι σχεδιάζουμε, παρακολουθούν με τι περισσότερο ασχολούμαστε .

Όταν δουν πως υπάρχει μέσα μας ένα πάθος,το εξεγείρουν και στήνουν τα δίχτυα τους.
Δεν μας αναγκάζουν να κάνουμε εκείνο που δεν επιθυμούμε, εκείνο από το οποίο ο νούς μας αποκλίνει και με το οποίο η βούληση μας δεν συμφωνεί, γιατί γνωρίζουν ότι δεν θα υποκύψουμε.

Μας δοκιμάζουν βέβαια λίγο,για να δουν αν και κατά πόσο θα δεχθούμε το ένα η το άλλο πάθος. Και ανάλογα με την επιθυμία και τον πόθο μας, σφίγγουν τις θηλιές των παγίδων τους.
Έτσι η αφορμή και αρχή της αμαρτίας βρίσκεται σε μας τους ίδιους ,στην προσκόλληση μας, στην αδυναμία μας , στην αμέλεια και την απροσεξία μας. Σε μας βρίσκεται η αρχική αιτία,το πάθος που δεν το κόβουμε και στους δαίμονες βρίσκεται η τελική αιτία του κακού.

Έτσι μας γκρεμίζουν οι δαίμονες σ’όλα τα πάθη.
Έτσι μπλεκόμαστε στα δίχτυα τους και έτσι μας κάνουν να πέφτουμε σε κάθε αμαρτία.
Δίχτυα ονομάζω το πρώτο σκίρτημα της οποιοσδήποτε επιθυμίας και τους διάφορους ακάθαρτους λογισμούς με τους οποίους δενόμαστε με κάποιο πάθος και πέφτουμε στην αντίστοιχη αμαρτία.
Έτσι μπαίνουν μέσα μας οι δαίμονες και κλέβουν τον πνευματικό μας θησαυρό.

Απόσπασμα από το βιβλίο-Τα κρίνα του αγρού του Οσίου Παισίου Βελιτσκόφσκυ


πηγή https://www.pronews.gr/thriskeia/727227_gnorizeis-poses-legeones-aoraton-ehthron-se-kyklonoyn

Γνωρίζεις πόσες Λεγεώνες Αοράτων Εχθρών σε κυκλώνουν;








Βρυχώνται όλοι τους και στριγγλίζουν εκκωφαντικά,και ας μην τους ακούς εσύ, πασχίζοντας λυσσασμένα να καταβροχθίσουν την ψυχή σου.
Δεν θα πρέπει λοιπόν να είσαι προσεχτικός;


Είναι δυνατόν να κερδίσεις την σωτηρία,όταν τρως και πίνεις υπερβολικά, όταν ξαπλώνεις και συνεχώς αναπαύεις το σώμα σου;
Αν δεν αγωνιστείς πρώτα πρώτα σ’αυτά δεν θα ξεφύγεις από τις παγίδες των εχθρών.

Μπήκαμε στον πνευματικό αγώνα πατώντας θα λέγαμε στην φωτιά. Αν θέλουμε να είμαστε αληθινοί πολεμιστές της βασιλείας των ουρανών και όχι ψευτομέτοχοί της, τότε ας αποτινάξουμε από πάνω μας τη φιλοδοξία και κάθε προσκόλληση σε επίγεια, που εξατμίζουν τον πνευματικό ζήλο και σκεπάζουν με σκοτάδι την ψυχή.

Ας αποτινάξουμε την νωθρότητα ,την ολιγοψυχία και την θηλυπρεπή μαλθακότητα, για ν’αντιμετωπίσουμε δυναμικά τις δαιμονικές πανουργίες.
Αυτοί είναι διαρκώς απασχολημένοι με μας. Σαν ακοίμητοι φύλακες παρατηρούν τις κλίσεις και τις επιθυμίες μας, εξιχνιάζουν τι αγαπάμε και τι σχεδιάζουμε, παρακολουθούν με τι περισσότερο ασχολούμαστε .

Όταν δουν πως υπάρχει μέσα μας ένα πάθος,το εξεγείρουν και στήνουν τα δίχτυα τους.
Δεν μας αναγκάζουν να κάνουμε εκείνο που δεν επιθυμούμε, εκείνο από το οποίο ο νούς μας αποκλίνει και με το οποίο η βούληση μας δεν συμφωνεί, γιατί γνωρίζουν ότι δεν θα υποκύψουμε.

Μας δοκιμάζουν βέβαια λίγο,για να δουν αν και κατά πόσο θα δεχθούμε το ένα η το άλλο πάθος. Και ανάλογα με την επιθυμία και τον πόθο μας, σφίγγουν τις θηλιές των παγίδων τους.
Έτσι η αφορμή και αρχή της αμαρτίας βρίσκεται σε μας τους ίδιους ,στην προσκόλληση μας, στην αδυναμία μας , στην αμέλεια και την απροσεξία μας. Σε μας βρίσκεται η αρχική αιτία,το πάθος που δεν το κόβουμε και στους δαίμονες βρίσκεται η τελική αιτία του κακού.

Έτσι μας γκρεμίζουν οι δαίμονες σ’όλα τα πάθη.
Έτσι μπλεκόμαστε στα δίχτυα τους και έτσι μας κάνουν να πέφτουμε σε κάθε αμαρτία.
Δίχτυα ονομάζω το πρώτο σκίρτημα της οποιοσδήποτε επιθυμίας και τους διάφορους ακάθαρτους λογισμούς με τους οποίους δενόμαστε με κάποιο πάθος και πέφτουμε στην αντίστοιχη αμαρτία.
Έτσι μπαίνουν μέσα μας οι δαίμονες και κλέβουν τον πνευματικό μας θησαυρό.

Απόσπασμα από το βιβλίο-Τα κρίνα του αγρού του Οσίου Παισίου Βελιτσκόφσκυ


πηγή https://www.pronews.gr/thriskeia/727227_gnorizeis-poses-legeones-aoraton-ehthron-se-kyklonoyn

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

«Εξάψαλμος» Θεολόγων για τη συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου: Δείχνει έχθρα στην ορθόδοξη πίστη




Εκκλησιαστικές τριβές σημειώνονται με αιχμή την 16η Νοεμβρίου που θα συνέλθει η Ιερά Σύνοδος για να εξετάσει τη συμφωνία στην οποία κατέληξαν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που αφορά τη μισθοδοσία των κληρικών και τη δημιουργία αξιοποίησης εκκλησιαστικής περιουσίας Για τη διαδικασία που θα τηρηθεί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τους ιερείς έχει κάνει λόγο για «πρόθεση συμφωνίας και όχι συμφωνία».

Σύμφωνα με το «τοπίο» που έχει διαμορφωθεί έως σήμερα περισσότεροι από 30 Μητροπολίτες από τους 82 που θα μετάσχουν στην Ιεραρχία έχουν εκφράσει τον προβληματισμό τους με τη συμφωνία, αρκετοί είναι αυτοί που δεν έχουν ακόμα μιλήσει, ενώ υπάρχει μερίδα Μητροπολιτών που συμφωνεί με τις κινήσεις του Αρχιεπισκόπου.

Την ίδια ώρα έντονες είναι οι αντιδράσεις των κληρικών οι οποίοι , συνεδριάζουν σήμερα στην Αθήνα και συναντώνται με τους πολιτικούς αρχηγούς ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδας που από την πρώτη στιγμή οι εκπρόσωποί του κατήγγειλαν ότι οι συζητήσεις έγιναν ερήμην τους και πρόκειται για προδοσία, ενώ αμέσως μετά την συνεδρίαση έχουν προγραμματισμένες συναντήσεις με τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη, την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά, τον γραμματέα του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα και τον πρόεδρο της Ενωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη.

Όπως είπε ο εκπρόσωπος του ιερού συνδέσμου, π.Γεώργιος Κωνσταντίνου οι πολίτες στέκονται στο πλευρό των κληρικών, ενώ πρόσθεσε ότι αν οι ιεράρχες συμπεριφερθούν στην σύνοδο της Ιεραρχίας την Παρασκευή, όπως έχουν τοποθετηθεί δημόσια, τότε η συμφωνία δεν θα περάσει.

H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων με ανακοινωθέν που εξέδωσε τονίζει πως στέκεται αλληλέγγυα στους Ιερείς της Εκκλησίας μας, αντιμετωπίζοντας κριτικά τον πολιτικό κρατικισμό, και υπογραμμίζει: Η «συμφωνία» ή «πρόθεση συμφωνίας», που μεταφέρεται μέσω του Μακαριωτάτου στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για περαιτέρω συζήτηση και απόφαση, δεν αποδεικνύεται ως προϊόν προηγηθείσας διαλογικής συμπεριφοράς. Είναι εμφανής η υποτίμηση ενός κλάδου δημοσίων λειτουργών που στοχοθετούνται, ώστε να φαίνεται ότι η δική τους δημοσιοϋπαλληλική σχέση είναι τροχοπέδη για άλλους διορισμούς στο δημόσιο.

«Η τεχνολόγηση αυτή βλάπτει την εικόνα της ορθόδοξης εκκλησιαστικής παράδοσης και ιστορίας. Βλάπτει την κοινωνική συνοχή και δείχνει μια μόνιμη εκ της πολιτικής ιδεολογίας οικοδομούμενη εχθρότητα στην αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν την ορθόδοξη πίστη, την ορθόδοξη παιδεία και τον ορθόδοξο πολιτισμό, λειτουργοί των οποίων είναι οι ορθόδοξοι Ιερείς.

Διακρίνεται, συνεπώς, ότι η κίνηση διαίρεσης του κλήρου από τον δημόσιο βίο συνυφαίνεται με κινήσεις του είδους αυτού που προσβλέπει στην αποδέσμευσή τους από την ουσιαστική σχέση με τον πολιτειακό παράγοντα και την μισθοδότησή του από αυτόν, για την ελευθερία του οποίου διαχρονικά αγωνίστηκε ο ορθόδοξος κλήρος. Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων ζητά από την εκκλησιαστική ιεραρχία να διαβλέψει και να καταδικάσει τον διαρχικό λόγο και να στηρίξει την ιστορική της παρουσία στον τόπο της, δίχως να εκχωρεί δικαιώματα που προσβάλλουν και τον ορθόδοξο κλήρο και τον ορθόδοξο λαό. Επίσης ζητά από την πολιτεία να συντρέξει πρωτίστως στον δημοκρατικό διάλογο, ώστε να εκτεθούν τα αιτήματα του ορθόδοξου κλήρου εκ της βάσεως αυτού»,  προστίθεται στην ανακοίνωση.

Τα 11 λάθη στην κριτική του σχεδίου συμφωνίας Κράτους – Εκκλησίας

Για έντεκα σφάλματα τα οποία διατυπώνονται στην κριτική επί του προσχεδίου συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση και την Εκκλησία, κάνουν λόγο εκκλησιαστικοί κύκλοι. Τα λάθη διαπιστώνονται στο εργασιακό καθεστώς των ιερεών και όπως υποστηρίζεται οι ιερείς αν και πληρώνονται τώρα από το δημόσιο δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν υπάγονται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.


Σφάλμα 1
: Οι ιερείς είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Έχει κριθεί επανειλημμένα από το Συμβούλιο της Επικρατείας από το 1983 και εξής ότι οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι κρατικών Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
Είναι θρησκευτικοί λειτουργοί με εργοδότη όχι το Δημόσιο, αλλά τις Μητροπόλεις τους, που είναι εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ ανεξάρτητα σε σχέση με το Δημόσιο.
Επίσης έχει κριθεί από το ΣτΕ ότι και οι κληρικοί που είναι ιεροκήρυκες και θεωρούνται κατά τους κανονισμούς της Εκκλησίας της Ελλάδος ως «εκκλησιαστικοί υπάλληλοι» δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι κρατικού ΝΠΔΔ, αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Πληρώνονται από το Δημόσιο, αλλά δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν υπάγονται στο Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα.
Συμπέρασμα : όποιος πληρώνεται από το Δημόσιο δεν σημαίνει ότι αποκτά και την ιδιότητα του υπαλλήλου του Δημοσίου ή υπαλλήλου κρατικού ΝΠΔΔ ( π.χ. δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου)

Σφάλμα 2: Οι ιερείς είναι μόνιμοι στις οργανικές θέσεις τους, επειδή είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Οι ιερείς δεν κατέχουν οργανικές θέσεις στο Δημόσιο. Κανένα Υπουργείο στο οργανόγραμμά του (προεδρικό διάταγμα οργανισμού του) δεν περιλαμβάνει τις οργανικές θέσεις εφημερίων και διακόνων των Ενοριών.

Οι οργανικές θέσεις των ιερέων προβλέπονται και καθορίζονται από Κανονισμό της Εκκλησίας (προβλέπεται συγκεκριμένη αναλογία κληρικών ανάλογα με τον πληθυσμό κάθε Ενορίας). Προβλέπονται δηλαδή σε εκκλησιαστικό Κανονισμό, που ψηφίζει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, και όχι σε νόμο της Πολιτείας.

Οι ιερείς είναι μόνιμοι, όχι επειδή θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και απολαύουν της δημοσιοϋπαλληλικής μονιμότητας κατά το Σύνταγμα (άρθρο 103), αλλά επειδή την μονιμότητά τους την προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος (άρθρο 37 νόμου 590/1977). Δεν υπάγονται στο άρθρο 103 του Συντάγματος για τους δημόσιους υπαλλήλους.
Είναι μόνιμοι στις θέσεις τους επειδή το προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος, όχι η κρατική νομοθεσία για τους δημοσίους υπαλλήλους.

Σφάλμα 3 : Η μεταβολή του φορέα της μισθοδοσίας σημαίνει απόλυση ιερέων από το Δημόσιο και απώλεια μονιμότητας.
Ο εργοδότης θα παραμείνει ο ίδιος, και δεν αίρεται η μονιμότητα.
Απλώς το Υπουργείο Οικονομικών θα μεταφέρει κάθε έτος τις ίδιες πιστώσεις με μορφή συνολικής επιχορήγησης στην Εκκλησία της Ελλάδος.

Σφάλμα 4 : Η επιχορήγηση της Εκκλησίας της Ελλάδος με το ποσό της μισθοδοσίας-ασφάλισης θα σημαίνει μετατροπή της Εκκλησίας σε φορέα ιδιωτικού δικαίου.
Επιχορηγήσεις δίνονται και σε φορείς του ιδιωτικού δικαίου (ΔΕΚΟ) και σε φορείς δημοσίου δικαίου (ΑΕΙ, ΟΤΑ κλπ).
Η μετατροπή της απευθείας μισθοδοσίας σε επιχορήγηση Κράτους προς την Εκκλησία της Ελλάδος δεν επιβάλλει την μετατροπή της σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου.

Στην Γερμανία η Ευαγγελική και Καθολική Εκκλησία επιχορηγούνται (πέραν του εκκλησιαστικού φόρου) και με δαπάνες του προϋπολογισμού των κρατιδίων, σε αντάλλαγμα της περιουσίας, που απώλεσαν το 19ο αιώνα, και παραμένουν Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου.

Σφάλμα 5 : Η συμφωνία αποτελεί προεόρτιο της τροποποίησης του άρθρου 3 Συντάγματος.
Αντιθέτως η συμφωνία ξεκαθαρίζει ότι αφορά τις περιουσιακές και όχι τις θεσμικές σχέσεις Δημοσίου και Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν επηρεάζει την ισχύ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν αφορά λοιπόν και δεν τροποποιεί ούτε τον νόμο 590/1977 ούτε έχει σχέση με το άρθρο 3  Συντάγματος.
Το άρθρο 3  Συντάγματος. παραμένει σχεδόν αμετάβλητο από το 1844. Από το 1844 μέχρι το 1945 δεν υπήρχε καμία συμβολή του Κράτους στην μισθοδοσία, από το 1945 -2004 υπήρχε συμβολή στην μισθοδοσία με συμμετοχή και της Εκκλησίας (ενοριακή εισφορά, εισφορά από τα έσοδα Ναών) και από το 2004 υπάρχει πλήρης ανάληψη της μισθοδοσίας – ασφάλισης από το Δημόσιο.
Καμία σχέση λοιπόν δεν έχει η μετατροπή της απευθείας μισθοδοσίας σε επιχορήγηση με
το άρθρο 3  Συντάγματος.

Σφάλμα 6 : Η κατάργηση της μισθοδοσίας από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής σημαίνει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν θα δίνει πλήρη μισθό πλέον στους κληρικούς.
Το 4ο των Βασικών Σημείων της προσυμφωνίας της 6.11.2018 ξεκαθαρίζει ότι «Το Ελληνικό Δημόσιο δεσμεύεται ότι θα καταβάλλει ετησίως στην Εκκλησία με μορφή επιδότησης ποσό αντίστοιχο με το σημερινό κόστος μισθοδοσίας των εν ενεργεία ιερέων, το οποίο θα αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις μισθολογικές μεταβολές του Ελληνικού Δημοσίου».
Επομένως θα δίνεται επιχορήγηση ίση με το συνολικό ποσό μισθοδοσίας- ασφάλισης κάθε έτους.
Αυτό σημαίνει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος θα καταρτίζει προϋπολογισμό κάθε έτος για το ποσό της επιχορήγησης βάσει της μισθοδοσίας – ασφάλισης.
Το ποσό θα προκύπτει από την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και με βάση τα μισθολογικά χαρακτηριστικά κάθε κληρικού (μισθός, επιδόματα, ωρίμανση μισθολογικών κλιμακίων κλπ) και η Εκκλησία της Ελλάδος θα αποστέλλει τον προϋπολογισμό στο Δημόσιο, το οποίο φυσικά θα δικαιούται να τον ελέγξει.

Σφάλμα 7 : Δεν ενημερώθηκαν Εκκλησία Κρήτης και Μητροπόλεις Δωδεκανήσου
Η συμφωνία αφορά τους κληρικούς και την περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, όχι την Εκκλησία της Κρήτης, τις Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου ή την Πατριαρχική Εξαρχία της Πάτμου.

Σφάλμα 8 : Οι κληρικοί θα πληρώνονται από το κοινό ταμείο Εκκλησίας και Πολιτείας
Είναι σαφές ότι το κοινό Ταμείο (που όμοιό του είχε συσταθεί από τον Σεπτέμβριο 2013 με τον νόμο 4182/2013) αποβλέπει σε αξιοποίηση της ήδη αμφισβητούμενης περιουσίας μεταξύ Κράτους και Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να αντισταθμίσει τη δαπάνη επιχορήγησης.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η μισθοδοσία- ασφάλιση θα προέρχεται από το ταμείο αυτό και ότι θα εξαρτάται από την καλή ή κακή πορεία των εσόδων του ταμείου αυτού.

Σφάλμα 9 : Δεν υπάρχει λόγος – ωφέλεια για την Εκκλησία της Ελλάδος από την συμφωνία για επιχορήγηση 10.000 θέσεων κληρικών

Το Ελληνικό Δημόσιο δεν είχε μέχρι σήμερα ποτέ :
1. αναγνωρίσει ότι έχει απαλλοτριώσει χωρίς αποζημίωση το μεγαλύτερο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας χωρίς συναίνεση της Εκκλησίας μέχρι το 1939
2. ότι η μισθοδοσία δεν είναι κάποιο προνόμιο της επικρατούσας θρησκείας, και ότι αποτελεί περιουσιακό αντάλλαγμα για την χωρίς αποζημίωση απολεσθείσα περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος
3. ότι οφείλει να μισθοδοτεί θέσεις κληρικών άνω του αριθμού των 6.000 κληρικών. Το 1945 δεσμεύθηκε με τον νόμο 536/1945 για 6.000 θέσεις σε όλη την χώρα (όχι μόνο Εκκλησία της Ελλάδος). Η Εκκλησία αύξησε τις οργανικές θέσεις της σε 8.000 το 1969, αλλά νομοθετικά το Κράτος ουδέποτε αναπροσάρμοσε τον αριθμό 6.000 κληρικών.

Σφάλμα 10 : Τα παραπάνω δεν χρειάζονται γιατί το 2013 οι κληρικοί μπήκαν στο ενιαίο μισθολόγιο- Ενιαία Αρχή Πληρωμής
Ο νόμος 4111/2013 επί υπουργίας Α. Διαμαντοπούλου απλώς μετέφερε τον «Κεφάλαιο προς πληρωμή μισθού εφημεριακού κλήρου» που ήταν λογαριασμός εκτός κρατικού προϋπολογισμού σε κωδικό εντός κρατικού προϋπολογισμού. Αποτέλεσε δηλαδή μια σημαντική δημοσιονομική τακτοποίηση του λογαριασμού, αλλά δεν αποτελούσε αναγνώριση από το Δημόσιο ότι θα μισθοδοτεί όσους κληρικούς χειροτονεί η Εκκλησία.

Για τον λόγο, επειδή δεν υπάρχει ρητή υπόσχεση από την Πολιτεία ή σύμβαση Πολιτείας – Εκκλησίας της Ελλάδος ότι το Δημόσιο θα πληρώνει οπωσδήποτε όσους κληρικούς χειροτονεί η Εκκλησία ή έστω συγκεκριμένο αριθμό θέσεων, το Κράτος μετά το 2010 υπήγαγε την Εκκλησία στον κανόνα 1-5 που ίσχυε για το Δημόσιο.
Εάν υπήρχε σύμβαση Εκκλησίας – Πολιτείας ή νόμος που υποχρέωνε το Δημόσιο σε μισθοδοσία συγκεκριμένου αριθμού θέσεων, το Δημόσιο δεν θα μπορούσε να αρνείται μετά το 2010 την μισθοδοσία των νέων κληρικών.

Σφάλμα 11 : Η μισθοδοσία του Κλήρου είναι ήδη συμβατικά κατοχυρωμένη στην Σύμβαση του 1952 (ή στην αιτιολογική έκθεση του νόμου, που κύρωσε την Σύμβαση) και δεν χρειάζεται νέα συμφωνία.

Οι 2 Συμβάσεις Εκκλησίας -ΟΔΕΠ- Δημοσίου της 18.9.1952 δεν αναφέρουν τίποτα για υπόσχεση του Δημοσίου να μισθοδοτεί τον Ιερό Κλήρο.

Ούτε υπάρχει αιτιολογική έκθεση οποιουδἠποτε νόμου, που κύρωσε την Σύμβαση, διότι κυρώθηκε με βασιλικό διάταγμα, που δεν έχει αιτιολογική έκθεση.
Υφίσταται μόνο ένας νόμος, ο αναγκαστικός νόμος 536/1945 που κάνει λόγο για ενίσχυση της μισθοδοσίας 6.000 θέσεων σε όλη την επικράτεια, δηλαδή όχι μόνο στην Εκκλησία της Ελλάδος, και αργότερα ο αναγκ. νόμος 469/1968 αύξησε την ενίσχυση, ώστε ο μισθός του κληρικού να είναι ίσος με του δημοσίου υπαλλήλου και ο νόμος 4111/2013 ενέταξε τον ειδικό λογαριασμό «Κεφάλαιο προς πληρωμή μισθού εφημεριακού κλήρου» στον κρατικό προϋπολογισμό.

Συνεπώς, δεν έχει αναγνωρισθεί με σύμβαση Εκκλησίας της Ελλάδος – Πολιτείας να πληρώνει την μισθοδοσία – ασφάλιση ως αντάλλαγμα για την εκκλ. περιουσία, που το Δημόσιο πήρε χωρίς αποζημίωση και συναίνεση της Εκκλησίας.



πηγή http://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%95%ce%be%ce%ac%cf%88%ce%b1%ce%bb%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%98%ce%b5%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%cf%89%ce%bd-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%86%cf%89%ce%bd%ce%af%ce%b1/

«Εξάψαλμος» Θεολόγων για τη συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου: Δείχνει έχθρα στην ορθόδοξη πίστη




Εκκλησιαστικές τριβές σημειώνονται με αιχμή την 16η Νοεμβρίου που θα συνέλθει η Ιερά Σύνοδος για να εξετάσει τη συμφωνία στην οποία κατέληξαν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που αφορά τη μισθοδοσία των κληρικών και τη δημιουργία αξιοποίησης εκκλησιαστικής περιουσίας Για τη διαδικασία που θα τηρηθεί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τους ιερείς έχει κάνει λόγο για «πρόθεση συμφωνίας και όχι συμφωνία».

Σύμφωνα με το «τοπίο» που έχει διαμορφωθεί έως σήμερα περισσότεροι από 30 Μητροπολίτες από τους 82 που θα μετάσχουν στην Ιεραρχία έχουν εκφράσει τον προβληματισμό τους με τη συμφωνία, αρκετοί είναι αυτοί που δεν έχουν ακόμα μιλήσει, ενώ υπάρχει μερίδα Μητροπολιτών που συμφωνεί με τις κινήσεις του Αρχιεπισκόπου.

Την ίδια ώρα έντονες είναι οι αντιδράσεις των κληρικών οι οποίοι , συνεδριάζουν σήμερα στην Αθήνα και συναντώνται με τους πολιτικούς αρχηγούς ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδας που από την πρώτη στιγμή οι εκπρόσωποί του κατήγγειλαν ότι οι συζητήσεις έγιναν ερήμην τους και πρόκειται για προδοσία, ενώ αμέσως μετά την συνεδρίαση έχουν προγραμματισμένες συναντήσεις με τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη, την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά, τον γραμματέα του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα και τον πρόεδρο της Ενωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη.

Όπως είπε ο εκπρόσωπος του ιερού συνδέσμου, π.Γεώργιος Κωνσταντίνου οι πολίτες στέκονται στο πλευρό των κληρικών, ενώ πρόσθεσε ότι αν οι ιεράρχες συμπεριφερθούν στην σύνοδο της Ιεραρχίας την Παρασκευή, όπως έχουν τοποθετηθεί δημόσια, τότε η συμφωνία δεν θα περάσει.

H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων με ανακοινωθέν που εξέδωσε τονίζει πως στέκεται αλληλέγγυα στους Ιερείς της Εκκλησίας μας, αντιμετωπίζοντας κριτικά τον πολιτικό κρατικισμό, και υπογραμμίζει: Η «συμφωνία» ή «πρόθεση συμφωνίας», που μεταφέρεται μέσω του Μακαριωτάτου στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για περαιτέρω συζήτηση και απόφαση, δεν αποδεικνύεται ως προϊόν προηγηθείσας διαλογικής συμπεριφοράς. Είναι εμφανής η υποτίμηση ενός κλάδου δημοσίων λειτουργών που στοχοθετούνται, ώστε να φαίνεται ότι η δική τους δημοσιοϋπαλληλική σχέση είναι τροχοπέδη για άλλους διορισμούς στο δημόσιο.

«Η τεχνολόγηση αυτή βλάπτει την εικόνα της ορθόδοξης εκκλησιαστικής παράδοσης και ιστορίας. Βλάπτει την κοινωνική συνοχή και δείχνει μια μόνιμη εκ της πολιτικής ιδεολογίας οικοδομούμενη εχθρότητα στην αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν την ορθόδοξη πίστη, την ορθόδοξη παιδεία και τον ορθόδοξο πολιτισμό, λειτουργοί των οποίων είναι οι ορθόδοξοι Ιερείς.

Διακρίνεται, συνεπώς, ότι η κίνηση διαίρεσης του κλήρου από τον δημόσιο βίο συνυφαίνεται με κινήσεις του είδους αυτού που προσβλέπει στην αποδέσμευσή τους από την ουσιαστική σχέση με τον πολιτειακό παράγοντα και την μισθοδότησή του από αυτόν, για την ελευθερία του οποίου διαχρονικά αγωνίστηκε ο ορθόδοξος κλήρος. Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων ζητά από την εκκλησιαστική ιεραρχία να διαβλέψει και να καταδικάσει τον διαρχικό λόγο και να στηρίξει την ιστορική της παρουσία στον τόπο της, δίχως να εκχωρεί δικαιώματα που προσβάλλουν και τον ορθόδοξο κλήρο και τον ορθόδοξο λαό. Επίσης ζητά από την πολιτεία να συντρέξει πρωτίστως στον δημοκρατικό διάλογο, ώστε να εκτεθούν τα αιτήματα του ορθόδοξου κλήρου εκ της βάσεως αυτού»,  προστίθεται στην ανακοίνωση.

Τα 11 λάθη στην κριτική του σχεδίου συμφωνίας Κράτους – Εκκλησίας

Για έντεκα σφάλματα τα οποία διατυπώνονται στην κριτική επί του προσχεδίου συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση και την Εκκλησία, κάνουν λόγο εκκλησιαστικοί κύκλοι. Τα λάθη διαπιστώνονται στο εργασιακό καθεστώς των ιερεών και όπως υποστηρίζεται οι ιερείς αν και πληρώνονται τώρα από το δημόσιο δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν υπάγονται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.


Σφάλμα 1
: Οι ιερείς είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Έχει κριθεί επανειλημμένα από το Συμβούλιο της Επικρατείας από το 1983 και εξής ότι οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι κρατικών Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
Είναι θρησκευτικοί λειτουργοί με εργοδότη όχι το Δημόσιο, αλλά τις Μητροπόλεις τους, που είναι εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ ανεξάρτητα σε σχέση με το Δημόσιο.
Επίσης έχει κριθεί από το ΣτΕ ότι και οι κληρικοί που είναι ιεροκήρυκες και θεωρούνται κατά τους κανονισμούς της Εκκλησίας της Ελλάδος ως «εκκλησιαστικοί υπάλληλοι» δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι κρατικού ΝΠΔΔ, αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Πληρώνονται από το Δημόσιο, αλλά δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν υπάγονται στο Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα.
Συμπέρασμα : όποιος πληρώνεται από το Δημόσιο δεν σημαίνει ότι αποκτά και την ιδιότητα του υπαλλήλου του Δημοσίου ή υπαλλήλου κρατικού ΝΠΔΔ ( π.χ. δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου)

Σφάλμα 2: Οι ιερείς είναι μόνιμοι στις οργανικές θέσεις τους, επειδή είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Οι ιερείς δεν κατέχουν οργανικές θέσεις στο Δημόσιο. Κανένα Υπουργείο στο οργανόγραμμά του (προεδρικό διάταγμα οργανισμού του) δεν περιλαμβάνει τις οργανικές θέσεις εφημερίων και διακόνων των Ενοριών.

Οι οργανικές θέσεις των ιερέων προβλέπονται και καθορίζονται από Κανονισμό της Εκκλησίας (προβλέπεται συγκεκριμένη αναλογία κληρικών ανάλογα με τον πληθυσμό κάθε Ενορίας). Προβλέπονται δηλαδή σε εκκλησιαστικό Κανονισμό, που ψηφίζει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, και όχι σε νόμο της Πολιτείας.

Οι ιερείς είναι μόνιμοι, όχι επειδή θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και απολαύουν της δημοσιοϋπαλληλικής μονιμότητας κατά το Σύνταγμα (άρθρο 103), αλλά επειδή την μονιμότητά τους την προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος (άρθρο 37 νόμου 590/1977). Δεν υπάγονται στο άρθρο 103 του Συντάγματος για τους δημόσιους υπαλλήλους.
Είναι μόνιμοι στις θέσεις τους επειδή το προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος, όχι η κρατική νομοθεσία για τους δημοσίους υπαλλήλους.

Σφάλμα 3 : Η μεταβολή του φορέα της μισθοδοσίας σημαίνει απόλυση ιερέων από το Δημόσιο και απώλεια μονιμότητας.
Ο εργοδότης θα παραμείνει ο ίδιος, και δεν αίρεται η μονιμότητα.
Απλώς το Υπουργείο Οικονομικών θα μεταφέρει κάθε έτος τις ίδιες πιστώσεις με μορφή συνολικής επιχορήγησης στην Εκκλησία της Ελλάδος.

Σφάλμα 4 : Η επιχορήγηση της Εκκλησίας της Ελλάδος με το ποσό της μισθοδοσίας-ασφάλισης θα σημαίνει μετατροπή της Εκκλησίας σε φορέα ιδιωτικού δικαίου.
Επιχορηγήσεις δίνονται και σε φορείς του ιδιωτικού δικαίου (ΔΕΚΟ) και σε φορείς δημοσίου δικαίου (ΑΕΙ, ΟΤΑ κλπ).
Η μετατροπή της απευθείας μισθοδοσίας σε επιχορήγηση Κράτους προς την Εκκλησία της Ελλάδος δεν επιβάλλει την μετατροπή της σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου.

Στην Γερμανία η Ευαγγελική και Καθολική Εκκλησία επιχορηγούνται (πέραν του εκκλησιαστικού φόρου) και με δαπάνες του προϋπολογισμού των κρατιδίων, σε αντάλλαγμα της περιουσίας, που απώλεσαν το 19ο αιώνα, και παραμένουν Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου.

Σφάλμα 5 : Η συμφωνία αποτελεί προεόρτιο της τροποποίησης του άρθρου 3 Συντάγματος.
Αντιθέτως η συμφωνία ξεκαθαρίζει ότι αφορά τις περιουσιακές και όχι τις θεσμικές σχέσεις Δημοσίου και Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν επηρεάζει την ισχύ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν αφορά λοιπόν και δεν τροποποιεί ούτε τον νόμο 590/1977 ούτε έχει σχέση με το άρθρο 3  Συντάγματος.
Το άρθρο 3  Συντάγματος. παραμένει σχεδόν αμετάβλητο από το 1844. Από το 1844 μέχρι το 1945 δεν υπήρχε καμία συμβολή του Κράτους στην μισθοδοσία, από το 1945 -2004 υπήρχε συμβολή στην μισθοδοσία με συμμετοχή και της Εκκλησίας (ενοριακή εισφορά, εισφορά από τα έσοδα Ναών) και από το 2004 υπάρχει πλήρης ανάληψη της μισθοδοσίας – ασφάλισης από το Δημόσιο.
Καμία σχέση λοιπόν δεν έχει η μετατροπή της απευθείας μισθοδοσίας σε επιχορήγηση με
το άρθρο 3  Συντάγματος.

Σφάλμα 6 : Η κατάργηση της μισθοδοσίας από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής σημαίνει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν θα δίνει πλήρη μισθό πλέον στους κληρικούς.
Το 4ο των Βασικών Σημείων της προσυμφωνίας της 6.11.2018 ξεκαθαρίζει ότι «Το Ελληνικό Δημόσιο δεσμεύεται ότι θα καταβάλλει ετησίως στην Εκκλησία με μορφή επιδότησης ποσό αντίστοιχο με το σημερινό κόστος μισθοδοσίας των εν ενεργεία ιερέων, το οποίο θα αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις μισθολογικές μεταβολές του Ελληνικού Δημοσίου».
Επομένως θα δίνεται επιχορήγηση ίση με το συνολικό ποσό μισθοδοσίας- ασφάλισης κάθε έτους.
Αυτό σημαίνει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος θα καταρτίζει προϋπολογισμό κάθε έτος για το ποσό της επιχορήγησης βάσει της μισθοδοσίας – ασφάλισης.
Το ποσό θα προκύπτει από την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και με βάση τα μισθολογικά χαρακτηριστικά κάθε κληρικού (μισθός, επιδόματα, ωρίμανση μισθολογικών κλιμακίων κλπ) και η Εκκλησία της Ελλάδος θα αποστέλλει τον προϋπολογισμό στο Δημόσιο, το οποίο φυσικά θα δικαιούται να τον ελέγξει.

Σφάλμα 7 : Δεν ενημερώθηκαν Εκκλησία Κρήτης και Μητροπόλεις Δωδεκανήσου
Η συμφωνία αφορά τους κληρικούς και την περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, όχι την Εκκλησία της Κρήτης, τις Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου ή την Πατριαρχική Εξαρχία της Πάτμου.

Σφάλμα 8 : Οι κληρικοί θα πληρώνονται από το κοινό ταμείο Εκκλησίας και Πολιτείας
Είναι σαφές ότι το κοινό Ταμείο (που όμοιό του είχε συσταθεί από τον Σεπτέμβριο 2013 με τον νόμο 4182/2013) αποβλέπει σε αξιοποίηση της ήδη αμφισβητούμενης περιουσίας μεταξύ Κράτους και Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να αντισταθμίσει τη δαπάνη επιχορήγησης.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η μισθοδοσία- ασφάλιση θα προέρχεται από το ταμείο αυτό και ότι θα εξαρτάται από την καλή ή κακή πορεία των εσόδων του ταμείου αυτού.

Σφάλμα 9 : Δεν υπάρχει λόγος – ωφέλεια για την Εκκλησία της Ελλάδος από την συμφωνία για επιχορήγηση 10.000 θέσεων κληρικών

Το Ελληνικό Δημόσιο δεν είχε μέχρι σήμερα ποτέ :
1. αναγνωρίσει ότι έχει απαλλοτριώσει χωρίς αποζημίωση το μεγαλύτερο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας χωρίς συναίνεση της Εκκλησίας μέχρι το 1939
2. ότι η μισθοδοσία δεν είναι κάποιο προνόμιο της επικρατούσας θρησκείας, και ότι αποτελεί περιουσιακό αντάλλαγμα για την χωρίς αποζημίωση απολεσθείσα περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος
3. ότι οφείλει να μισθοδοτεί θέσεις κληρικών άνω του αριθμού των 6.000 κληρικών. Το 1945 δεσμεύθηκε με τον νόμο 536/1945 για 6.000 θέσεις σε όλη την χώρα (όχι μόνο Εκκλησία της Ελλάδος). Η Εκκλησία αύξησε τις οργανικές θέσεις της σε 8.000 το 1969, αλλά νομοθετικά το Κράτος ουδέποτε αναπροσάρμοσε τον αριθμό 6.000 κληρικών.

Σφάλμα 10 : Τα παραπάνω δεν χρειάζονται γιατί το 2013 οι κληρικοί μπήκαν στο ενιαίο μισθολόγιο- Ενιαία Αρχή Πληρωμής
Ο νόμος 4111/2013 επί υπουργίας Α. Διαμαντοπούλου απλώς μετέφερε τον «Κεφάλαιο προς πληρωμή μισθού εφημεριακού κλήρου» που ήταν λογαριασμός εκτός κρατικού προϋπολογισμού σε κωδικό εντός κρατικού προϋπολογισμού. Αποτέλεσε δηλαδή μια σημαντική δημοσιονομική τακτοποίηση του λογαριασμού, αλλά δεν αποτελούσε αναγνώριση από το Δημόσιο ότι θα μισθοδοτεί όσους κληρικούς χειροτονεί η Εκκλησία.

Για τον λόγο, επειδή δεν υπάρχει ρητή υπόσχεση από την Πολιτεία ή σύμβαση Πολιτείας – Εκκλησίας της Ελλάδος ότι το Δημόσιο θα πληρώνει οπωσδήποτε όσους κληρικούς χειροτονεί η Εκκλησία ή έστω συγκεκριμένο αριθμό θέσεων, το Κράτος μετά το 2010 υπήγαγε την Εκκλησία στον κανόνα 1-5 που ίσχυε για το Δημόσιο.
Εάν υπήρχε σύμβαση Εκκλησίας – Πολιτείας ή νόμος που υποχρέωνε το Δημόσιο σε μισθοδοσία συγκεκριμένου αριθμού θέσεων, το Δημόσιο δεν θα μπορούσε να αρνείται μετά το 2010 την μισθοδοσία των νέων κληρικών.

Σφάλμα 11 : Η μισθοδοσία του Κλήρου είναι ήδη συμβατικά κατοχυρωμένη στην Σύμβαση του 1952 (ή στην αιτιολογική έκθεση του νόμου, που κύρωσε την Σύμβαση) και δεν χρειάζεται νέα συμφωνία.

Οι 2 Συμβάσεις Εκκλησίας -ΟΔΕΠ- Δημοσίου της 18.9.1952 δεν αναφέρουν τίποτα για υπόσχεση του Δημοσίου να μισθοδοτεί τον Ιερό Κλήρο.

Ούτε υπάρχει αιτιολογική έκθεση οποιουδἠποτε νόμου, που κύρωσε την Σύμβαση, διότι κυρώθηκε με βασιλικό διάταγμα, που δεν έχει αιτιολογική έκθεση.
Υφίσταται μόνο ένας νόμος, ο αναγκαστικός νόμος 536/1945 που κάνει λόγο για ενίσχυση της μισθοδοσίας 6.000 θέσεων σε όλη την επικράτεια, δηλαδή όχι μόνο στην Εκκλησία της Ελλάδος, και αργότερα ο αναγκ. νόμος 469/1968 αύξησε την ενίσχυση, ώστε ο μισθός του κληρικού να είναι ίσος με του δημοσίου υπαλλήλου και ο νόμος 4111/2013 ενέταξε τον ειδικό λογαριασμό «Κεφάλαιο προς πληρωμή μισθού εφημεριακού κλήρου» στον κρατικό προϋπολογισμό.

Συνεπώς, δεν έχει αναγνωρισθεί με σύμβαση Εκκλησίας της Ελλάδος – Πολιτείας να πληρώνει την μισθοδοσία – ασφάλιση ως αντάλλαγμα για την εκκλ. περιουσία, που το Δημόσιο πήρε χωρίς αποζημίωση και συναίνεση της Εκκλησίας.



πηγή http://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%95%ce%be%ce%ac%cf%88%ce%b1%ce%bb%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%98%ce%b5%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%cf%89%ce%bd-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%86%cf%89%ce%bd%ce%af%ce%b1/