Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

"Η Ελλάδα ταλαιπωρεί τoυς μουσουλμάνους" - Μετά τις Πρέσπες, το Βερολίνο ανοίγει ζήτημα Θράκης!



Συνεχίζονται τα ύποπτα παιχνίδια από το Βερολίνο εις βάρος του Ελληνισμού. Μετά την Συμφωνία των Πρεσπών, η Γερμανία θέλει να ανοίξει από το πουθενά θέμα μεινότητας στη Θράκη.
Δηλαδή οι… φίλοι μας οι Γερμανοί, είναι στην ίδια γραμμή με τον Ρ. Τ. Ερντογάν, που χθες, χωρίς ιχνός αιδούς, μπροστά στα μάτια του Τσίπρα, μίλησε για εθνική μειονότητα στη Θράκη μας!
ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Το ζήτημα των οκτώ Τούρκων στρατιωτικών και ειδικά της επικήρυξής τους από την τουρκική κυβέρνηση, λίγο πριν την επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού σχολιάζει η εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung: «Ο Τσίπρας επικαλούνταν πάντα αποφάσεις ελληνικών δικαστηρίων, τα οποία απέκλειαν την έκδοσή τους στην Τουρκία. Ναι μεν ήταν αναμενόμενο ο πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν να θίξει το θέμα κατά την επίσκεψη, αλλά όχι με τέτοιες τυμπανοκρουσίες. Στην Τουρκία οι μνήμες της απόπειρας πραξικοπήματος είναι ακόμη νωπές και στον προεκλογικό αγώνα, ενόψει των δημοτικών εκλογών, χρησιμεύουν για να ξυπνούν τα συναισθήματα των ψηφοφόρων».
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, « η επίσκεψη Τσίπρα είχε ανακοινωθεί ως “επίσκεψη εργασίας”, αλλά είναι γεμάτη συμβολισμούς. Την Τετάρτη, ο Τσίπρας θέλει να επισκεφθεί αρχικά την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη – κάποτε ο σημαντικότερος ιερός τόπος των Ορθόδοξων Χριστιανών, έπειτα τζαμί και σήμερα μουσείο. Στη συνέχεια, θα επιβιβαστεί σε πλοίο για να περάσει σε ένα από τα πριγκηπονήσια του Μαρμαρά, στη Χάλκη.
“Οι Τούρκοι ονομάζουν το νησί Heybeliada. Εκεί βρίσκεται η κλειστή, από το 1971, Θεολογική Σχολή των Ορθοδόξων. Και στις δυο περιπτώσεις, ο Τσίπρας ενδιαφέρεται λιγότερο για τα θρησκευτικά συμφραζόμενα. Η ελληνική κυβέρνηση αντιδρά σε κάθε προσπάθεια μετατροπής της Αγίας Σοφίας ξανά σε τζαμί, όπως ζητούν κάποιοι Τούρκοι εθνικιστές και ισλαμιστές.
“Και η Αθήνα ζητά – με σύμφωνη σε αυτό την ΕΕ – την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, ως σύμβολο της ανεξιθρησκίας. Πριν από σχεδόν 50 χρόνια, όταν η Άγκυρα επέβαλε το κλείσιμο της σχολής, οι εποχές ήταν ταραχώδεις ενώ είχε γίνει και πραξικόπημα.
Έκτοτε, οι τουρκικές κυβερνήσεις έβρισκαν συνεχώς κάποια πρόφαση για να αποτρέψουν την επαναλειτουργία της Σχολής. Η Ελλάδα, από την άλλη πλευρά, “ταλαιπωρούσε” για καιρό τη μουσουλμανική μειονότητα στην ανατολική Θράκη, κάτι το οποίο επίσης δεν βοηθούσε στην εξεύρεση λύσης».
Πρόκειται για ένα άθλιο σχόλιο της Γερμανικής εφημερίδας που απηχεί την φωνή του κατεστημένου που βρίσκεται στο Βερολίνο.
ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΜΕ
Στη δυνατότητα επίλυσης διμερών διαφορών μέσω του διαλόγου εστιάζουν κάποια από τα πρωτοσέλιδα του τουρκικού Τύπου, χωρίς να λείπουν και οι αναφορές σε θέματα που ενδιαφέρουν την Άγκυρα, όπως οι οκτώ αξιωματικοί, το ζήτημα των μουφτήδων έναντι της λειτουργίας της Σχολής της Χάλκης και το Κυπριακό.
Χαρακτηριστικός ο πρωτοσέλιδος τίτλος και βασικό θέμα της Hurriyet: Μπορούμε να τα λύσουμε με διάλογο.
Ενώ η Cumhuriyet υποστηρίζει στο δικό της τίτλο: Η Θεολογική Σχολή (σ.σ. της Χάλκης) αντάλλαγμα για τους μουφτήδες.
Η δουλειά της πολιτικής είναι να κάνεις φίλους και όχι εχθρούς, υπογραμμίζει στο πρωτοσέλιδό της η Aksam.
Ζήτησε (σ.σ. ο Ερντογάν) τους γκιουλενιστές από τον Τσίπρα, αναφέρει η Gunes.
Μη γίνετε καταφύγιο για τους τρομοκράτες, αναφέρεται στο πρωτοσέλιδο της Sabah.
Ταυτόσημος ο πρωτοσέλιδος τίτλος της Yeni Safak: Μη γίνετε λιμάνι για τους τρομοκράτες. Στους υπότιτλους του βασικού της θέματος, η ίδια εφημερίδα κάνει λόγο για έκκληση Τσίπρα για κοινό αγώνα κατά της τρομοκρατίας, πράγμα που ζήτησε και ο Ερντογάν. Αναφέρεται όμως και στην φράση του Έλληνα πρωθυπουργού, λύνουμε τα προβλήματα με επικοινωνία.
Από τους δύο προηγούμενους τίτλους, δεν απέχει εκείνος της εφημερίδας Star: Η Ελλάδα δεν πρέπει να γίνει καταφύγιο τρομοκρατών.
Πιο επιθετικός ο τίτλος της Turkiye: Εκδώστε τους προδότες της FETO (σ.σ. η οργάνωση του Γκιουλέν).
Σε άλλο θέμα εστιάζει από την πλευρά της η Yenicag: Δήλωση-έκπληξη από τον Τσίπρα: Η Ομόσπονδη Κύπρος πρέπει να πάρει τη θέση της ως κανονικό κράτος της Ε.Ε.
Καταγραφικός ο τίτλος της Akit: Ο Ερντογάν δέχθηκε τον Τσίπρα στο Προεδρικό Μέγαρο.
Αισιόδοξος, τέλος, ο τίτλος της YenBirlik: Πιστεύω (σ.σ. ο Ερντογάν) ότι μπορούν να επιλυθούν τα ζητήματα μεταξύ μας.
πηγή https://iellada.gr/diplomatia/i-ellada-talaiporei-toys-moysoylmanoys-meta-tis-prespes-verolino-anoigei-zitima-thrakis

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Ίμια: Το Νόημα της Θυσίας των Πεσόντων Αξιωματικών του ΠΝ



Στα Ίμια φύτρωσε η δάφνη, έλαμψε το φως.
Πιάστηκαν αγκαλιά η Ελλάδα και η θυσία.
Στα Ίμια έγινε αδελφός
θάνατος και η αθανασία.


Του Αντγου ε.α. Ιωάννη Κρασά

Την 31η Ιαν. 1996, στις 05:01 ελικόπτερο του ΠΝ, υπό δυνατή βροχή, ισχυρό άνεμο και χαμηλή ορατότητα, απογειώθηκε ελικόπτερο από την φρεγάτα Ναβαρίνο, για τον εντοπισμό των Τούρκων καταδρομέων που είχαν αποβιβασθεί λίγες ώρες πριν στην βραχονησίδα των Δυτικών Ιμίων. Στις 04:50 επαληθεύθηκε η παρουσία Τούρκων καταδρομέων στα Δυτικά Ίμια. Την 05:01 πρωινή το ελικόπτερο κατέπεσε στη θάλασσα με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτου Υποπλοιάρχου Χριστοδούλου Καραθανάση, του συγκυβερνήτου Υποπλοιάρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του χειριστού ραντάρ Αρχικελευστού Έκτορος Γιαλοψού.

Το Καθήκον
Ο Υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης 35 χρ. από τον Παπάγο, ο Υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος 32 χρ από την Λάγια της Μάνης και ο Αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός 30 χρ. από τον Αφιώνα της Κέρκυρας υπηρέτησαν την πατρίδα με ήθος και εντιμότητα και επιβεβαίωσαν με την θυσία τους την προσήλωση στα υψηλότερα ανθρώπινα ιδανικά. Η πράξη τους τυγχάνει της αναγνωρίσεως όλων των λαών ανά τους αιώνες και αποτελεί τον ορισμό του στρατιωτικού καθήκοντος. Η θυσία για την πατρίδα δεν συνιστά καθήκον ή προνόμιο μόνο των στρατιωτικών. Ο πόλεμος πρωτίστως αποτελεί αγώνα ηθικών δυνάμεων και ψυχικής αντοχής τον οποίον διεξάγει ολόκληρο το έθνος και όχι μόνο οι ένοπλες δυνάμεις. Οι στρατιωτικοί όμως επιλέγουν σαν αντικείμενο ενασχολήσεως να προετοιμάζουν τους εαυτούς και τους άνδρες τους, να προσφέρουν τη ζωής τους για την υπεράσπιση της πατρίδος. Ο Στρατηγός Μακ Άρθουρ στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του στο Ουέστ Πόιντ, στην Σχολή Αξιωματικών του Στρατού των ΗΠΑ, δυο χρόνια πριν το θάνατο του είπε: «Το δικό σας είναι το επάγγελμα των όπλων, της θελήσεως για νίκη, της βεβαίας γνώσεως ότι στο πόλεμο δεν υπάρχει υποκατάστατο της νίκης, ότι αν χάσετε το Έθνος θα καταστραφεί, ότι η μεγαλύτερη εμμονή της δημόσιας υπηρεσίας σας πρέπει να είναι το Καθήκον, η Τιμή και η Πατρίδα». 


Η Σημαία
Ο Υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, ο Υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος και ο Αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός τήρησαν μέχρι κεραίας τον όρκο τους: «Να υπερασπίζονται μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματος τους τις σημαίες, να μην τις εγκαταλείπουν μηδέ να αποχωρίζονται ποτέ απ’ αυτές». Οι σημαίες έχουν καθαγιασθεί από το τίμιο αίμα όλων εκείνων των Ελλήνων που θυσίασαν την ζωή τους, κατά τους αγώνες του ΄Έθνους. Όσο οι σημαίες κυματίζουν η καρδιά του έθνους θα πάλλεται. Οι σημαίες αναπεπταμένες αποδεικνύουν την ύπαρξη εθνικής κυριαρχίας και ελευθερίας. 

Αυτοί που έχουν την αρμοδιότητα της λήψεως των αποφάσεων, οφείλουν να έχουν κατά νου ότι, με τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους έναντι του έθνους, του ελληνικού λαού και της ιστορίας, από την αδέκαστη κρίση της οποίας δεν εξαιρείται ουδείς. Οι ηγέτες όμως πρέπει να αποδεικνύονται αντάξιοι αυτών που ηγούνται. 

Ο ηγέτης αποτελεί την πηγή για να παίρνεις θάρρος, όταν το έχεις χάσει, να ξαναβρίσκεις την πίστη σου, όταν δεν ξέρεις που να στηριχθείς, να βρίσκεις την ελπίδα, όταν βρίσκεσαι σε απόγνωση. 
Οι μεγάλοι ηγέτες δεν ζητούν από τους άνδρες τους να προχωρήσουν εμπρός επικαλούμενοι υψηλά ιδανικά, απλώς προχωρούν πρώτοι και οι υπόλοιποι τους ακολουθούν. 
Εις το σχολείο της θυσίας το μόνο μάθημα που διδάσκεται είναι αυτό του παραδείγματος. Η αναγνώριση του αρχηγού δεν επιβάλλεται, αλλά κερδίζεται. Για να την κερδίσεις όμως πρέπει να είσαι και εσύ φτιαγμένος από το ίδιο μέταλλο των γενναίων, αυτών που υπερνικούν τον φόβο του θανάτου. 
Η αθανασία δυστυχώς έχει ανάγκη από ένα πρόωρο τέλος. 

Τα τρία γενναία παλληκάρια μας έφυγαν νωρίς για τα Ιλίσια πεδία, για την χώρα των αθανάτων και των ενάρετών σύμφωνα με τους αρχαίους προγόνους μας.

Ο Ηρωισμός 
Ο Υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, ο Υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος και ο Αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός έδειξαν σε όλους τους Έλληνες, για το τι μπορείς να πετύχεις, ποιος πρέπει να είσαι και τι οφείλεις να πράττεις. Υπάρχουν αρκετοί που τις έννοιες του καθήκοντος προς την πατρίδα, το ήθος και την αρετή τις θεωρούν ξεπερασμένες, αστείες και ενδεχομένως επικίνδυνες. 


Οι έννοιες αυτές όμως διαμορφώνουν τον χαρακτήρα και σου δίνουν δύναμη να υπερνικήσεις τους φόβους σου και να και να κερδίσεις την αθανασία. Η ιστορία εκφράζεται με το φρόνημα των μεγάλων στιγμών και για να γραφεί απαιτείται μια στιγμή υπερβάσεως των ανθρωπίνων αδυναμιών. 

Η αποδοχή αυτών των αρετών δημιουργούν μια στάση ζωής, όπως την περιέγραψε με ενάργεια ο μάρτυρας του Μακεδονικού Αγώνος, Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού Παύλος Μελάς: 

«Άνδρες που περπατούν στην ζωή ευθυτενείς και με γαλήνη, μαθημένοι να πονούν χωρίς να υποφέρουν, να νικούν χωρίς να θριαμβολογούν, να νικώνται χωρίς να μοιρολογούν».

Ο Υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, ο Υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος και ο Αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός είναι ήρωες και οι ήρωες δεν ηττώνται, νίκη δεν είναι απλώς να νικάς, νίκη είναι να αντιστέκεσαι και να πέφτεις. 

Νικητές είναι μόνο οι εθελοντές του θανάτου, αυτοί που έχουν την δύναμη να τον αντικρύζουν κατάματα. Ο ηρωισμός αποτελεί την δύναμη που μπορεί να διασπάσει τον πυρήνα της ψυχής και να απελευθερώσει την ηθική ενέργεια που απαιτείται ώστε να γίνουν τα αδύνατα δυνατά. 

Οι πεσόντες απέδειξαν ότι υπάρχουν Έλληνες που δεν έχουν χάσει τις ψυχικές τους δυνάμεις και κρατούν ακόμα ζωντανή την ηρωική ελληνική ψυχή, η οποία σφυρηλατήθηκε εδώ και αιώνες, μέσα στα πονεμένα σπλάχνα της φυλής μας. Ο ελληνικός ηρωισμός έδινε πάντα στο τέλος την λύση στις τραγωδίες μας. Τότε μόνο θα μας θα μας υπολογίσουν όταν καταλάβουν ότι είμαστε αποφασισμένοι για όλα, όταν αποδεχθούμε ότι προ της σωτηρίας της πατρίδος δεν υπάρχει όριο προσφοράς. 

Ο ανδρείος κερδίζει την εκτίμηση και τον σεβασμό, ενώ ο δειλός εισπράττει την περιφρόνηση και τον οίκτο. 

Η Αθανασία
Ο Υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, 

ο Υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος 
και ο Αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός 
εξασφάλισαν αιώνια δόξα και έλαβαν την θέση που τους αρμόζει στο πάνθεο των Ελλήνων ηρώων.

 Ο Περικλής στον επιτάφιο λόγο τον οποίο εκφώνησε για να τιμήσει τους νεκρούς του δευτέρου έτους του Πελοποννησιακού πολέμου, χαρακτήρισε τον θάνατο για την υπεράσπιση της πατρίδος ως τον πιο τιμητικό. 

Εάν κλείσουμε για μια στιγμή τα μάτια μας, θα δούμε τους ήρωες μας να πορεύονται σε μια ατέλειωτη σειρά μαζί με άλλουςΈλληνες πολεμιστές. Οι στολές και τα όπλα μπορεί να διαφέρουν, το πιστεύω τους όμως είναι πάντοτε ένα. Υπέρτατο καθήκον η σωτηρία της πατρίδος.

πηγή http://www.onalert.gr/stories/to-nohma-ths-8ysias-pesontwn-sta-imia/62660

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Η φιλοσοφία του Σπαρτιάτη πολεμιστή! Είναι ηδονή να κερδίζεις μάχες σ’ έναν πόλεμο χαμένο


Ποια ήταν η φιλοσοφία του Σπαρτιάτη πολεμιστή;
Η απάντηση του Αγησιλάου στον Αθηνάδη τα λέει όλα!
«Γιατί να αγωνιζόμαστε;» ρώτησε ο Αθηνάδης.
«Γιατί κοπιάζουμε και προσπαθούμε τόσο επίμονα;
Γιατί δεν απολαμβάνουμε την καθημερινότητα και τις μικρές χαρές της ζωής, όπως οι υπόλοιποι Έλληνες; Ποιος είναι ο σκοπός;
Σ' έχει απασχολήσει ποτέ αυτό το ερώτημα, Αγησίλαε;»

Η απάντηση του Αγησίλαου: «Με απασχολεί κάθε μέρα. Κάθε μέρα, όμως, δίνω την ίδια απάντηση. Είναι απλό. Υπερασπιζόμαστε έναν μάταιο σκοπό. Έναν πόλεμο χαμένο πριν καν διεξαχθεί. Υπερασπιζόμαστε έναν τρόπο ζωής μοναδικό σε όλη την Ελλάδα.
Έναν τρόπο ζωής αυστηρό, λιτό και στερημένο, έναν τρόπο ζωής που αργά η γρήγορα θα εκλείψει. Δεν μπορούμε να κερδίσουμε».
- «Άρα γιατί αγωνιζόμαστε;»

«Άρα, απόλυτη ηδονή. Ηδονή της ψυχής, όχι του σώματος, Ηδονή πραγματική.
Συνεχής και μόνιμη. Ηδονή λυτρωτική!

Να αγωνίζεσαι σ έναν αγώνα που δεν μπορεί να κερδηθεί.

Να κερδίζεις μάχες σε έναν πόλεμο χαμένο.

Να έχεις πάντα σκοπό σου τη νίκη.

Να την επιδιώκεις ακόμα κι όταν γνωρίζεις ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί.
Οι έμποροι έχουν σκοπό το κέρδος. Οι πολεμιστές την νίκη!
- «Ποια νίκη όμως;»

«Τη νίκη στη ζωή, όχι μόνο στη μάχη.
Ηττημένος στη ζωή, τι αξία έχει αν νικήσεις στη μάχη;
Ηττημένος στον εαυτό σου, τι αξία έχει να νικήσεις τον αντίπαλο;
Αυτό μόνο μπορεί να επιθυμήσει πραγματικά ο πολεμιστής.
Ν' αγωνίζεται εναντίον του εχθρού που υποδεικνύουν οι ανώτεροί του, αλλά, πρώτα απ όλα, να αγωνίζεται εναντίον του εαυτού του, εναντίον των ενστίκτων, των παθών, των αδυναμιών του.


Αυτή η αντίληψη είναι που μας διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους Έλληνες.
Γι” αυτό μας θεωρούν απόκοσμους. Επειδή έχουμε πετύχει το ακατόρθωτο.
Μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις στηριγμένες στον πλούτο ή την καταγωγή.
Μία κοινωνία ομοίων.
Αυτό είναι που εξαγριώνει όσους έχουν συμφέρον από την διατήρηση της διαφορετικής κοινωνικής κατάστασης στις δικές τους πόλεις.
Γι” αυτό δυσφημούν, συκοφαντούν, διασπείρουν ψέματα και τερατολογίες για μας.

Είμαστε στρατοκρατική κοινωνία; Σίγουρα ναι, αλλά για ποιον σκοπό;
Για να διαφυλάξουμε τα υλικά κεκτημένα μας, τις φτωχικές οικίες, τον ελάχιστο κλήρο, τον ανύπαρκτο πλούτο;

Δεν νομίζω. Είμαστε οργανωμένοι στρατιωτικά μόνο και μόνο για να προστατεύσουμε το μοναδικό, πράγματι, τρόπο ζωής μας.
Την αντίληψη μια κοινωνίας ομοίων υπερασπιζόμαστε κι αυτό ακριβώς ενοχλεί τους ξένους.
Αυτό όμως που τους ενοχλεί, εμάς μας γοητεύει.
Αυτό θέλουμε. Να ξεχωρίζουμε στο πλήθος.
Όχι επειδή συσσωρεύσαμε πλούτο, αλλά επειδή καταφέραμε να ζούμε διαφορετικά την κάθε μικρή και ασήμαντη στιγμή, την κάθε λεπτομέρεια της ζωής»

Απόσπασμα από το βιβλίο «Το τέλος του εφιάλτη»

πηγή https://www.iellada.gr/istoria/i-filosofia-toy-spartiati-polemisti-einai-idoni-na-kerdizeis-mahes-s-enan-polemo-hameno-1

Μακρυγιάννης: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα;»



Διαχρονικός και προφητικός ο λόγος του Στρατηγού Μακρυγιάννη. 
Έβλεπε από τότε τον πόλεμο που δεχόταν η πατρίδα μας εντός και εκτός συνόρων…

Tότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».

Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό ‘χα, δεν τό ‘δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν.

Αυτοί που θυσίασαν αρετή και πατριωτισμόν, για να ειπωθεί ελεύτερη η Ελλάδα κι’ εχάθηκαν φαμελιές ολωσδιόλου, είπαν να ζητήσουν ένα αποδειχτικόν που να λέγει ότι έτρεξαν κι’ αυτοί εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος και Τούρκο δεν άφηκαν αντουφέκιγο.
Πήγε να’ νεργήσει η Κυβέρνηση και βγήκαν κάτι τσασίτες και σπιγούνοι, που δουλεύουν μίσος και ιδιοτέλεια, και είπαν «όχι». Και είπαν και βρισιές παλιές δια τους αγωνιστές. Για να μην πάρουν το αποδειχτικόν, ένα χαρτί που δεν κάνει τίποτες γρόσια.

Πατρίδα να θυμάσαι εσύ αυτούς όπου, δια την τιμήν και την λευτερίαν σου, δεν λογάριασαν θάνατο και βάσανα. Κι’ αν εσύ τους λησμονήσεις, θα τους θυμηθούν οι πέτρες και τα χώματα, όπου έχυσαν αίματα και δάκρυα.
Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. 

Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. 

Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν. Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα. Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.

Τότε που η Τουρκιά εκατέβαινε από τα ντερβένια και ολίγοι έτρεχαν με ολίγα ντουφέκια, με τριχιές δεμένα, να πολεμήσουν, θέλοντας λευτεριάν ή θάνατον, οι φρόνιμοι ασφάλιζαν τις φαμελιές τους εις τα νησιά κι’ αυτοί τρέχαν εις ρεματιές και βουνά, μη βλέποντας ποτέ Τούρκου πρόσωπον. Κι’ όταν ακούγαν τα ντισμπάρκα των Τούρκων, τρέχαν μακρύτερα. 

Τώρα θέλουν δικήν τους την Πατρίδα και κυνηγούν τους αγωνιστές.
Εγίναμε θηρία που θέλουν κριγιάτα (κρέατα) ανθρωπινά να χορτάσουν. Και χωρίζουν τον κόσμον σε πατριώτες και αντιπατριώτες. 
Αυτοί γίναν οι σημαντικοί της Πατρίδος και οι άλλοι να χαθούν. Δεν ξηγιώνται γλυκότερα να φυλάξωμεν Πατρίδα και να δούμεν λευτερίαν πραγματικήν. 

Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν. Και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία.

Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. 

Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. 
Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας»

Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω»



πηγή https://iellada.gr/istoria/makrygiannis-den-vlepete-poy-theloyn-na-kamoyn-tin-ellada-paliopsatha

Μακρυγιάννης: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα;»



Διαχρονικός και προφητικός ο λόγος του Στρατηγού Μακρυγιάννη. 
Έβλεπε από τότε τον πόλεμο που δεχόταν η πατρίδα μας εντός και εκτός συνόρων…

Tότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».

Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό ‘χα, δεν τό ‘δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν.

Αυτοί που θυσίασαν αρετή και πατριωτισμόν, για να ειπωθεί ελεύτερη η Ελλάδα κι’ εχάθηκαν φαμελιές ολωσδιόλου, είπαν να ζητήσουν ένα αποδειχτικόν που να λέγει ότι έτρεξαν κι’ αυτοί εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος και Τούρκο δεν άφηκαν αντουφέκιγο.
Πήγε να’ νεργήσει η Κυβέρνηση και βγήκαν κάτι τσασίτες και σπιγούνοι, που δουλεύουν μίσος και ιδιοτέλεια, και είπαν «όχι». Και είπαν και βρισιές παλιές δια τους αγωνιστές. Για να μην πάρουν το αποδειχτικόν, ένα χαρτί που δεν κάνει τίποτες γρόσια.

Πατρίδα να θυμάσαι εσύ αυτούς όπου, δια την τιμήν και την λευτερίαν σου, δεν λογάριασαν θάνατο και βάσανα. Κι’ αν εσύ τους λησμονήσεις, θα τους θυμηθούν οι πέτρες και τα χώματα, όπου έχυσαν αίματα και δάκρυα.
Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. 

Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. 

Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν. Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα. Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.

Τότε που η Τουρκιά εκατέβαινε από τα ντερβένια και ολίγοι έτρεχαν με ολίγα ντουφέκια, με τριχιές δεμένα, να πολεμήσουν, θέλοντας λευτεριάν ή θάνατον, οι φρόνιμοι ασφάλιζαν τις φαμελιές τους εις τα νησιά κι’ αυτοί τρέχαν εις ρεματιές και βουνά, μη βλέποντας ποτέ Τούρκου πρόσωπον. Κι’ όταν ακούγαν τα ντισμπάρκα των Τούρκων, τρέχαν μακρύτερα. 

Τώρα θέλουν δικήν τους την Πατρίδα και κυνηγούν τους αγωνιστές.
Εγίναμε θηρία που θέλουν κριγιάτα (κρέατα) ανθρωπινά να χορτάσουν. Και χωρίζουν τον κόσμον σε πατριώτες και αντιπατριώτες. 
Αυτοί γίναν οι σημαντικοί της Πατρίδος και οι άλλοι να χαθούν. Δεν ξηγιώνται γλυκότερα να φυλάξωμεν Πατρίδα και να δούμεν λευτερίαν πραγματικήν. 

Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν. Και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία.

Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. 

Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. 
Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας»

Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω»



πηγή https://iellada.gr/istoria/makrygiannis-den-vlepete-poy-theloyn-na-kamoyn-tin-ellada-paliopsatha

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Οι Σκοπιανοί προπαγανδίζουν την «μακεδονική» κουζίνα στο Βερολίνο και κλέβουν τον μουσακά: «Είναι δικό μας φαγητό»







Οι Σκοπιανοί έχοντας κερδίσει την εκχώρηση της Μακεδονίας με την Συμφωνία των Πρεσπών που κυρώθηκε από το ίδιο το ελληνικό κοινοβούλιο τώρα με θράσος μιλούν για την «μακεδονική κουζίνα» και προπαγανδίζουν πως ο μουσακάς είναι δικό τους φαγητό!
Σε έκθεση γαστρονομίας που πραγματοποιείται στο Βερολίνο, τα Σκόπια με το περίπτερο που έχουν στήσει εκεί προωθούν τη «μακεδονική» κουζίνα, λίγες μόνο ημέρες μετά την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών και από το ελληνικό κοινοβούλιο. 
Όπως αναφέρει στην εκπομπή του OPEN TV «Ώρα Ελλάδος 5:30» ο Κερκυραίος ξενοδόχος Ανέστης Παϊπέτης που βρίσκεται στην έκθεση, όλα τα περίπτερα που έχουν στηθεί από τα Σκόπια έχουν επιγραφές που μιλούν για «μακεδονική κουζίνα», ενώ αναφέρουν τον μουσακά ως σκοπιανό φαγητό.
Πρόκειται για πολύ άσχημη εξέλιξη που θα έχει επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία αφού ο μουσακάς θεωρείται και είναι το σήμα κατατεθέν της ελληνικής κουζίνας και αποτελεί βασικό στοιχείο ανάμνησης των ξένων τουριστών που επισκέφτηκαν την χώρα.
Όποιος ξένο τουρίστα και αν ρωτήσουν για την Ελλάδα θα μιλήσει για «σουβλάκια, χωριάτικη σαλάτα και μουσακά». Αυτό που κάνουν τώρα οι Σκοπιανοί είναι με μεθοδικότητα από την στιγμή που πήραν τα κληρονομικά δικαιώματα της Μακεδονίας να αποσπάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ιστορικής, πολιτιστικής και γαστρονομικής κληρονομιάς του Ελληνισμού όχι μόνο προς δημιουργία δικιάς τους «ένδοξης ταυτότητας» με δανεικά υλικά, αλλά και για να αποκομίσουν τεράστια οικονομικά οφέλη.
Δυστυχώς επειδή ο μέσος κάτοικος του πλανήτη έχει χαμηλό επίπεδο γνώσεων είναι πολύ πιθανό η προπαγάνδα των Σκοπιανών να έχει αποτελέμσματα. Αυτό σημαίνει πως η Ελλάδα θα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειές στης στο να πείθει εκ του αντιθέτου ότι αυτή είναι ο πραγματικός κάτοχος αυτών των χαρακτηριστικών προϊόντων.
Βγάλαμε τα μάτια μας μόνοι μας...
Πηγή-https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/747151_oi-skopianoi-propagandizoyn-tin-makedoniki-koyzina-sto
UGN: Ασφαλώς το σοβαρότερο πρόβλημα για την χώρα μας δεν είναι τόσο η κλοπή του Μουσακά ή άλλης γαστρονομικής νοστιμιάς μας αλλά πρωτίστως η χρήση του ονόματος ''Μακεδονική'' Κουζίνα. Όμως αυτή είναι μόνο η αρχή αφού αναμένεται οι Αβαρο-Δάρδανοι της ΠΓΔΜ - έχοντας την στήριξη της Νέας Τάξης - να προσπαθήσουν να οικειοποιηθούν οτιδήποτε αφορά την Μακεδονία μας, ακόμα και την Βεργίνα αλλά και τα ίδια τα εδάφη της...

Σε τελική ευθεία για ΕΕ και ΝΑΤΟ τα Σκόπια – Για «Μακεδονία» μιλά ο Ζάεφ, κανένα σχόλιο από Μαξίμου – Αποτυχία η Συμφωνία των Πρεσπών






Αξιωματούχοι του κρατιδίου, και κυρίως ο ίδιος ο Ζάεφ, ομιλούν συνεχώς για «Μακεδονία», ενώ τον προσδιορισμό «Βόρεια» χρησιμοποιεί μόνο η Αθήνα. Έτσι, αποδεικνύεται περίτρανα πως στο Μαξίμου πανηγυρίζουν για μια εθνική ήττα με απρόβλεπτες συνέπειες στο μέλλον.
«Η ημερομηνία υπογραφής αυτού θα καθοριστεί τις επόμενες ημέρες. Το πρωτόκολλο θα υπογραφεί από τους 29 Συμμάχους, πιθανότατα στο επίπεδο των πρεσβευτών στην έδρα του ΝΑΤΟ. Τα Σκόπια έχουν προσκληθεί να παρίστανται κατά την υπογραφή. Μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου προσχώρησης, τα Σκόπια μπορούν να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες του ΝΑΤΟ ως προσκεκλημένοι. Στη συνέχεια, η διαδικασία προσχώρησης μεταβαίνει στις πρωτεύουσες των 29 Συμμάχων, όπου το πρωτόκολλο θα επικυρωθεί σύμφωνα με τις εθνικές διαδικασίες. Το χρονοδιάγραμμα αυτής της διαδικασίας θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον χρόνο που απαιτείται για τις εθνικές διαδικασίες επικύρωσης στις πρωτεύουσες των Συμμάχων», δήλωσε αξιωματούχος του οργανισμού.
Γεγονός πάντως παραμένει ότι πλέον η γείτονα χώρα έχει μία θέση στο τραπέζι. Για του λόγου το αληθές, η υπουργός Άμυνας της ΠΓΔΜ Ράντμιλα Σεκερίνσκα θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε σύνοδο υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ στις 13 και 14 Φεβρουαρίου. Ο υπουργός Εξωτερικών Νικολά Ντιμιτρόφ θα παραβρεθεί στην σύνοδο των ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ τον Απρίλιο. Οι συμμετοχές αυτές, όμως, ακόμα θα είναι χωρίς δικαίωμα ψήφου. Για αυτό πρέπει το Πρωτόκολλο Προσχώρησης της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ να κυρωθεί από όλα τα κράτη-μέλη της Συμμαχίας.

Από την άλλη, υπάρχει μία προκαθορισμένη «σαφή πορεία» και για την ευρωπαϊκή πορεία των Σκοπίων μετά την επικύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από το ελληνικό Κοινοβούλιο. Σύμφωνα με την αρμόδια για θέματα εξωτερικής πολιτικής Μάγια Κοτσίγιανσιτς, «οι προσπάθειες προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να ενδυναμωθούν».
Με τούτα και με κείνα, ο Ζόραν Ζάεφ δεν έχει σταματήσει να πανηγυρίζει- και δικαίως- από την Παρασκευή το μεσημέρι που η ελληνική Βουλή κύρωσε τη συμφωνία των Πρεσπών. Η χώρα του βρίσκεται ένα βήμα πριν από την επίτευξη των δύο μεγάλων στόχων της. Και μάλιστα, έχοντας στο τιμόνι έναν πολιτικό που ήρθε από το πουθενά χωρίς να γεμίζει το μάτι κανενός, σε σχέση με τους προκατόχους του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πιθανότερο σενάριο είναι να προκηρύξει πρόωρες εκλογές, εκμεταλλευόμενος το ευνοϊκό κλίμα. Πηγές από τα Σκόπια, μάλιστα, επιμένουν ότι οι πρόωρες εκλογές ενδέχεται να πραγματοποιηθούν μαζί με τις προεδρικές τον Απρίλιο.
Δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς και το Νόμπελ, μετά την επιστολή, την οποία και απέστειλε η Τυνήσια κάτοχος του Νόμπελ Ειρήνης, προτείνοντας ως υποψηφίους τους πρωθυπουργούς της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ.
Παρ’ όλα αυτά, οι αντιδράσεις για την Συμφωνία των Πρεσπών συνεχίζονται στο εσωτερικό της χώρας. Φίλαθλοι σε ποδοσφαιρικούς αγώνες σηκώνουν πανό, ενώ πολλά σχολεία τελούν υπό κατάληψη. Ο Αλέξης Τσίπρας σε ομιλία του πάντως σε κεντρικό ξενοδοχείο σημείωσε ότι η επικύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών «απέδειξε στην πράξη ότι υπάρχουν προοδευτικές κυβερνήσεις και δυνάμεις που τολμούν και δεν δειλιάζουν μπροστά στο πολιτικό κόστος να υπερασπιστούν αξίες».
Άλλη άποψη έχει η έγκυρη αμερικάνικη ιστοσελίδα Politico, «Ο Τσίπρας «ξεπληρώνει» τους Ευρωπαίους για το 2015», γράφει. Ο συντάκτης της στήλης Brussels Playbook περιγράφοντας τις διαπραγματεύσεις που έλαβαν χώρα τους τελευταίους μήνες μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ για το Σκοπιανό, σημειώνει πως δεν ήταν λίγες οι επισκέψεις ξένων πρωθυπουργών αλλά και της Γερμανίδας καγκελαρίου για να πείσουν και τις δύο πλευρές για την αναγκαιότητα της συμφωνίας.
Έφτασε η ευκαιρία για το «ξεπλήρωμα» σημειώνει το Politico, συμπληρώνοντας ότι παρόλο που οι δημοσκοπήσεις δεν είναι αισιόδοξες για την επανεκλογή του Τσίπρα στις εθνικές εκλογές ο Έλληνας πρωθυπουργός δείχνει να έχει εξασφαλίσει μια καλή θέση στα βιβλία της ιστορίας, «Καθόλου μικρό κατόρθωμα, ειδικά για έναν πολιτικό που δυσκολεύτηκε να γίνει πρωθυπουργός» λέει χαρακτηριστικά.
Ταυτόχρονα, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών έκανε μία ακόμα τηλεοπτική εμφάνιση σε ρόλο «αρχιτέκτονα της Συμφωνίας». Ο Νίκος Κοτζιάς υποστήριξε πως όταν ζήτησε συνταγματικές αλλαγές ο Σκοπιανός υπουργός Εξωτερικών Νίκολα Ντιμιτρόφ του είπε: «ρε Νίκο γιατί μου το κανείς αυτό, αυτά τα έχετε εγκαταλείψει 21 χρόνια τώρα».
Αρνήθηκε ότι το όνομα «Μακεδονία του Ίλιντεν» είχε γίνει αποδεκτό από την ελληνική πλευρά. Για την ψηφοφορία στη Βουλή, ανέφερε ότι ήταν σίγουρος πως η Συμφωνία των Πρεσπών θα περνούσε, και κατηγόρησε τα κόμματα που δεν την ψήφισαν ότι στην πραγματικότητα είναι ικανοποιημένα από αυτήν, και «πετροβολούσαν» την κυβέρνηση μόνο επειδή ήξεραν ότι θα περνούσε από τη Βουλή.
Εξέφρασε εξάλλου τον σεβασμό του για τη στάση του Σταύρου Θεοδωράκη, που στήριξε τη συμφωνία παρά τις ισχυρές πιέσεις που, όπως σχολίασε, δέχθηκε για να υπαναχωρήσει.


Απτόητος ο Ζάεφ μιλά για «Μακεδονία»...

Νέες αναρτήσεις στις οποίες επιμένει να μιλά για «Μακεδονία» έκανε ο πρωθυπουργός των Σκοπίων Ζόραν Ζάεφ στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
Επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση ότι δεν προτίθεται – παραβιάζοντας τους όρους της Συμφωνίας των Πρεσπών – να σταματήσει ποτέ να αποκαλεί τη χώρα του «Μακεδονία», ο Ζάεφ έκανε δύο αναρτήσεις στο Twitter.
Στην τελευταία χρονικά αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχουν διαφωνίες με τους γείτονες, ήρθε η ώρα για ευημερία. Ας φέρουμε την Ευρώπη στη «Μακεδονία»





Στην αμέσως προηγούμενη, δε, με αφορμή τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Εξωτερικών της Λιθουανίας σημειώνει ότι ο Λιθουανός ΥΠΕΞ «εξέφρασε την υποστήριξή του στην ένταξη της «Μακεδονίας» σε ΕΕ και ΝΑΤΟ».



πηγή https://www.pentapostagma.gr/2019/01/σε-τελική-ευθεία-για-εε-και-νατο-τα-σκόπ.html

Τρία πολεμικά πλοία και ένα περιπολικό έβγαλαν οι Τούρκοι στα Ίμια! – «Φέτος οι Έλληνες στρατιώτες δεν θα μπορέσουν να πλησιάσουν την περιοχή»



Αυξάνει την ένταση η Άγκυρα γύρω από τα Ιμία. Παράλληλα με την πρόκληση-προπαγάνδα στο Google Maps, οι Τούρκοι έστειλαν τρεις πυραυλάκατους και ένα περιπολικό στην περιοχή των Ιμίων, ενώ τουρκικά δημοσιεύματα μιλούν για μπλόκο κατά των Ελλήνων στρατιωτών.
Τρία πολεμικά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού και ένα περιπολικό της Ακτοφυλακής έβγαλαν οι Τούρκοι στα Ίμια, λίγα εικοσιτετράωρα πριν από την επέτειο της Κρίσης των Ιμίων. Όπως αναφέρουν τα τουρκικά ΜΜΕ, σκοπός τους είναι να εμποδίσουν τυχόν κατάθεση στεφάνουν που ίσως επιχειρήσει η ελληνική πλευρά!
Η σοβαρή αυτή πρόκληση εκτυλίσσεται από το απόγευμα της Δευτέρας, όπως αποδεικνύουν οι εικόνες των πολεμικών πλοίων να πλέουν κοντά στα Ίμια και οι οποίες μεταδίδονται από τουρκικές εφημερίδες και τηλεοπτικά δίκτυα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Σαμπάχ, «κάθε χρόνο από το 1996, η ελληνική πλευρά επιχειρεί να καταθέσει στεφάνι στην περιοχή, στην μνήμη των τριών αξιωματικών που σκοτώθηκαν όταν έπεσε το ελικόπτερο στο οποίο επέβαιναν, τα ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου 1996. Φέτος οι Έλληνες στρατιώτες δεν θα μπορέσουν να πλησιάσουν την περιοχή. Ο τουρκικός στρατός, που έχει λάβει εκτεταμένα μέτρα ασφαλείας, έχει αποκλείσει την περιοχή».
Παράλληλα, όπως μετέδωσε το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ, στην αναζήτηση της Google και στο Google Maps, αν ψάξει κανείς για τη λέξη «Ίμια» , εμφανίζονται Τούρκοι στρατιώτες σε φωτογραφίες.

Κανείς δεν ξέρει αν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι αληθινές. Παρόλα αυτά και fake να είναι, τίθεται ένα σοβαρό ζήτημα αντιμετώπισης της Τουρκικής προπαγάνδας από την ελληνική πλευρά η οποία δεν έχει αντιδράσει καθόλου σε αυτή την προκλητική ενέργεια.
Ωστόσο πραγματικές είναι οι φωτογραφίες από τις παράνομες ενέργειες της Άγκυρας…
Δείτε εικόνες & βίντεο:

περισσότερα στην 
πηγή https://www.pentapostagma.gr/2019/01/τρία-θωρηκτά-και-ένα-περιπολικό-έβγαλ.html