Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Fox News: Ο Τζορτζ Σόρος υπονομεύει την Δικαιοσύνη των ΗΠΑ







Fox News: «Ο δισεκατομμυριούχος Soros ξοδεύει εκατομμύρια σε τοπικούς πολιτικούς αγώνες»
«Ο αριστερός George Soros υποστηρίζει υποψήφιους που θέλουν να μειώσουν τις ποινικές διώξεις»

Νέα αποκάλυψη για την κακόβουλη και πολυεπίπεδη δράση του περιβόητου χρηματιστή-επενδυτή George Soros, ο οποίος τώρα φέρεται να εμπλέκεται και με τα ενδότερα της Δικαιοσύνης των ΗΠΑ χρηματίζοντας δικαστές, εισαγγελείς και άλλα όργανα της τάξης. 
Μέσα από την γνωστή εκπομπή «Tucker Carlson Show» του Fox News και σε ελεύθερη μετάφραση αναφέρθηκε από τον ίδιο τον παρουσιαστή T. Carlson ότι: «Είναι εκπληκτικό που σε μια Δημοκρατία ο Soros χρησιμοποιεί τον πλούτο του για να ξαναδιαμορφώσει το δικαστικό σύστημα μας. Ο τελευταίος τομέας στον οποίον εστιάζει τώρα είναι η ποινική δικαιοσύνη. Από το Τέξας μέχρι την Φιλαδέλφεια και την Βιρτζίνια, ο Soros έχει ξοδέψει εκατομμύρια για την υποστήριξη υποψηφίων για τοπικούς και περιφερειακούς δικηγόρους, δικαστές ή εισαγγελείς».
Επίσης ο καλεσμένος της εκπομπής William Mc Swain –  ομοσπονδιακός εισαγγελέας στην περιφέρεια της Πενσυλβάνιας – μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η Φιλαδέλφεια είναι το εργαστήριο του Soros στο οποίο εφαρμόζεται αυτό το πείραμα με τις χρηματοδοτήσεις εισαγγελέων.
Ο Εισαγγελέας της Περιφέρειας της Φιλαδέλφειας Larry Krasner (σ.σ. σοβαρή καταγγελία αφού ο Mc Swain καταφέρεται ενάντια σε συνάδελφό του), έχει αναλάβει την θέση του χρηματοδοτούμενος από τον Soros και μπορούμε να δούμε πλέον τι συμβαίνει στην Φιλαδέλφεια, όπου οι ανθρωποκτονίες έχουν εκτοξευτεί, οι πυροβολισμοί έχουν εκτοξευτεί όπως επίσης έχουν αυξηθεί ραγδαία και τα διάφορα βίαια εγκλήματα.
Και βέβαια τα στατιστικά στοιχεία είναι χειρότερα από την πραγματικότητα καθώς αρκετά από τα εγκλήματα χαμηλής και μέσης κατηγορίας έχουν επίσης αυξηθεί, αλλά δεν αναφέρονται γιατί η Εισαγγελία δηλώνει απρόθυμη να ασκήσει δίωξη για τέτοιες υποθέσεις.
Ασφαλώς οι ενέργειες του Soros είναι αντιδημοκρατικές καθώς προσπαθεί μέσω του χρηματισμού να ελέγξει την δικαιοσύνη και μέσω αυτής να ελέγξει και τις πολιτικές εξελίξεις στην χώρα».
Ο παρουσιαστής T. Carlson συμφώνησε με τα λεγόμενα του εισαγγελέα Mc Swain συμπληρώνοντας ότι όποιος ανησυχεί για την ‘αεροπειρατεία’ της αμερικανικής δημοκρατίας οι δράσεις του Soros είναι ένα καλό παράδειγμα. Έκανε επίσης και μια ακόμα ερώτηση λέγοντας ποιοι είναι οι κερδισμένοι από αυτήν την υπόθεση για να λάβει την απάντηση από τον Mc Swain ότι οι εγκληματίες είναι οι εμφανώς κερδισμένοι ενώ ο Larry Krasner ουσιαστικά δεν είναι καν εισαγγελέας, αφού ο ίδιος αυτοαποκαλείται ως «Λαϊκός Υπερασπιστής»… άλλωστε δεν έχει παρελθόν ως εισαγγελέας αφού ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για την ποινική δίωξη αλλά για το πως θα περάσει την παράλογη ιδεολογία του σε όλους τους άλλους…

Ως επίλογο των παραπάνω επικρίσεων να σημειώσουμε ότι ο Τζορτζ Σόρος έχει κατηγορηθεί δημόσια από πολλούς ανθρώπους που κατέχουν σημαντικές θέσεις ότι δρα βρώμικα σε πολλούς τομείς όπως ο χρηματισμός ευρωβουλευτών, νομικών και κρατικών πολιτικών ή στηρίζει εκπαιδευτικά προγράμματα και ιδρύματα που παραχαράσσουν την ιστορία ή υπερεθνικές που προωθούν την παρασκευή μεταλλαγμένων προϊόντων (όπως π.χ. η Monsanto, η Bayer, η Tasty Foods, η Kelloggs κ.α.). Επίσης έχει κατηγορηθεί ότι χρηματοδοτεί τις διεθνιστικές ΛΟΑΤΚΙ κοινότητες αλλά και αριστερές τρομοκρατικές οργανώσεις όπως και ομάδες αναρχικών αντιεξουσιαστών. Με λίγα λόγια ο Σόρος είναι η προσωποποίηση του ίδιου του διαβόλου.
Ασφαλώς ο Σόρος δεν ενεργεί ανεξέλεγκτα καθώς είναι ένα σημαντικό στέλεχος της Νέας Τάξης που απλώς εκτελεί ένα μέρος του σχεδίου της. Την Νέα Τάξη όμως την απαρτίζουν πολλά πρόσωπα και οικογένειες, αρκετά από τα οποία είναι πιο υψηλόβαθμα από τον Σόρος.
Αυτό που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας είναι ότι ο Σόρος – άρα και η Νέα Τάξη – έχει απλώσει τα πλοκάμια του και στην χώρα μας έχοντας εξαγοράσει κορυφαίους πολιτικούς, δικαστικούς, επιχειρηματικούς παράγοντες αλλά χρηματοδοτεί και αναρχο-αντιεξουσιαστές και τρομοκρατικές οργανώσεις.
Αμφιβάλλει κανείς γιατί υπογράφτηκαν τα μνημόνια, η φτωχοποίηση της χώρας, η Συμφωνία των Πρεσπών ή γιατί προτάθηκαν σημαντικές αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα που θα απελευθερώσουν την εγκληματικότητα;
Αμφιβάλλει κανείς ότι εχθρός μας βρίσκεται «εντός των πυλών» και προσπαθεί να μας κατευθύνει ή να μας τρομοκρατεί με την μαύρη ραδιοτηλεοπτική προπαγάνδα του ή ζητά την ψήφο μας για να μας εκτελεί με μια νομιμοποιημένη χροιά;



Το video του Fox News:


Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Flight above Greece - UGN Media, 4 Years Anniversary!






Γιορτάζουμε μαζί σας για τα 4 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Το παρακάτω βίντεο είναι μια παραγωγή της ομάδας μας «UGN Media» που έχει ως κύριο στόχο την ενημέρωση, πληροφόρηση και αφύπνιση των Ελλήνων της Οικουμένης.

Σημείωση: Η UGN Media είναι ένα μη κερδοσκοπικό κανάλι ενημέρωσης που δρα σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκροτείται από ανιδιοτελείς πολίτες









Η Ελλάδα θα μπορούσε να απειλήσει τη Γερμανία με βέτο στις αποφάσεις της ΕΕ ή να προσφύγει στο Διεθνές δικαστήριο λέει ο ιστορικός Καρλ-Χάιντς Ροτ


Η Ελλάδα θα μπορούσε να απειλήσει τη Γερμανία με βέτο στις αποφάσεις της ΕΕ ή να προσφύγει στο Διεθνές δικαστήριο λέει ο ιστορικός Καρλ-Χάιντς Ροτ

 – Οι γερμανικές εφημερίδες αναφέρονται στις επιπτώσεις των καθυστερήσεων στην ευρωπαϊκή πορεία Σκοπίων και Τιράνων
«75 χρόνια μετά το μακελειό στο Δίστομο η Γερμανία δεν εξοφλεί το χρέος των πολεμικών επανορθώσεων στην Ελλάδα,
γράφει η εφημερίδα Junge Welt, η οποία φιλοξενεί συνέντευξη με τον Καρλ-Χάιντς Ροτ, ο οποίος από κοινού με τον ιστορικό Χάρντμουτ Ρίμπνερ έγραψαν το βιβλίο
«To χρέος των αποζημιώσεων. Υποθήκες της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα και την Ευρώπη» που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

Ο Καρλ-Χάιντς Ροτ χαρακτηρίζει «κακόβουλη την ερμηνεία της Γερμανίας, σύμφωνα με την οποία το ζήτημα των επανορθώσεων θεωρείται νομικά και πολιτικά λήξαν. 

Το επιχείρημα της Γερμανίας είναι ότι μετά την, επί δεκαετίες, ενσωμάτωση της χώρας στην Δύση, η διεθνής φήμη της χώρας έχει πλέον αποκατασταθεί. Από νομικής πλευράς επικράτησε η άποψη ότι το ζήτημα των επανορθώσεων θα αποτελούσε αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο μιας ειρηνευτικής συνθήκης. Όμως στη λεγόμενη Συνθήκη Δύο Συν Τέσσερις, η οποία ντε φάκτο είναι ειρηνευτική συνθήκη το ζήτημα των επανορθώσεων εξαιρέθηκε. Πρόκειται ξεκάθαρα για κυνισμό. Βάσει του διεθνούς δικαίου οι αξιώσεις δεν παραγράφονται, αλλά αντίθετα εξακολουθούν να υφίστανται δίχως περιορισμούς».


Στο ερώτημα με ποιους τρόπους η Ελλάδα θα μπορούσε να διεκδικήσει επανορθώσεις με βάση το διεθνές δίκαιο ο Καρλ-Χάιντς Ροτ απαντά:

«Υπάρχουν διάφοροι μοχλοί πίεσης. Σε πολιτικό επίπεδο η Ελλάδα θα μπορούσε να απειλήσει με βέτο στις αποφάσεις της ΕΕ. 
Νομικά η Ελλάδα θα μπορούσε να προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης σε βάρος της Γερμανίας, μιας και η τελευταία παραβιάζει
διεθνές δίκαιο με την άρνησή της να καταβάλει επανορθώσεις. 
Μέχρι αυτή την ώρα όμως οι αρμόδιοι στην Ελλάδα είναι υπερβολικά διστακτικοί».

«Οι Ευρωπαίοι εταίροι έβαλαν πάγο στην ευρωπαϊκή πορεία χωρών, όπως η Αλβανία και η Βόρεια Μακεδονία, υποκύπτοντας σε λαϊκιστικές σειρήνες.
 Με την τακτική αυτή ωστόσο χάνουν την αξιοπιστία τους στα Βαλκάνια και δημιουργούν νέα προβλήματα,
γράφει η International Tageblatt με τίτλο
«H EE εγκαταλείπει τα Βαλκάνια στην τύχη τους».

Η εφημερίδα του Λουξεμβούργου σημειώνει σε ανταπόκριση από το Βελιγράδι ότι «κυρίως ο τρόπος αντιμετώπισης της Βόρειας Μακεδονίας αποπνέει μια κυνικότητα.
Υπό πίεση και με τη διαμεσολάβηση της ευρωπαϊκής διπλωματίας το ασταθές πολυεθνικό κράτος κατάφερε να συμφιλιωθεί με την Ελλάδα και να αλλάξει το όνομά του.
Όμως οι υποχωρήσεις της Βόρειας Μακεδονίας που διαθέτουν το στάτους του υποψηφίου μέλους από το 2005, δεν ανταμείφτηκαν.

Δεν χωρά αμφιβολία ότι η ΕΕ μπορεί να διευρυνθεί μόνο με χώρες που πληρούν τις προϋποθέσεις.

Από την άλλη όμως πρέπει οι Βρυξέλλες να τηρούν τις υποσχέσεις τους να δώσουν στις υποψήφιες χώρες με αξιόπιστη ενταξιακή προοπτική.

Το γεγονός ότι διεθνείς ανταγωνιστές της ΕΕ όπως η Κίνα ή η Ρωσία επιδιώκουν να καλύψουν το κενό εξουσίας στα δυτικά Βαλκάνια εξυπηρετώντας

δικά τους συμφέροντα είναι αποκλειστικά ευθύνη των Βρυξελλών».



Πηγή: Deutsche Welle

Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Σχέδιο “Λίμνες”: Τρικυμία εν κρανίω και στρατολόγηση μέχρι και Τσάμηδων







Το σχέδιο «Λίμνες» υπήρξε προϊόν της ονειροφαντασίας του ηγέτη του ΚΚΕ Νίκου Ζαχαριάδη. Τέθηκε από αυτόν στην 3η Ολομέλεια και φυσικά, «δημοκρατικά», εγκρίθηκε. Η 3η Ολομέλεια πραγματοποιήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 1947 στη Γιουγκοσλαβία και το σχέδιο ονομάστηκε «Λίμνες» λόγω των κοντινών Πρεσπών…
Το σχέδιο «Λίμνες» προέβλεπε τον τριπλασιασμό της δύναμης του «Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας» (ΔΣΕ), ώστε αν διαθέτει 60.000 μαχητές ως την άνοιξη του 1948 από τις 24.000 που διέθετε τον Σεπτέμβριο του 1947, δηλαδή εντός 6-7 μηνών! 
Δεδομένου ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του βίου το ΔΣΕ δεν κατάφερε να στρατολογήσει, βίαια ως επί το πλείστον, λίγες μόνο χιλιάδες ανδρών και γυναικών, το σχέδιο ήταν εξ’ ορισμού ουτοπικό. Αυτό το σημείο όμως ήταν το πλέον εύπεπτο. Πέραν της αύξηση της δύναμής του ο ΔΣΕ έπρεπε να εξοπλίσει πλήρως τους 60.000 μαχητές, την στιγμή που δεν διέθετε επαρκή βαρύ οπλισμό για τα υπάρχοντά τμήματά του. Επίσης προβλεπόταν η συγκέντρωση υλικού αρμοδιότητας μηχανικού και διαβιβάσεων και μεταφορικών μέσων. Επίσης ο ΔΣΕ θα μετατρεπόταν σε τακτικό στρατό. 
Στόχος ήταν η «απελευθέρωση» εκτεταμένης περιοχής στη βόρεια Ελλάδα με κέντρο τη Θεσσαλονίκη με παράλληλη ανακήρυξη «δημοκρατικής κυβέρνησης».
Αναφέρει το σχέδιο: «Πρώτος βασικός σκοπός. Αποκατάσταση εδαφικής ενότητας μεταξύ Μακεδονίας, Ηπείρου και Θεσσαλίας. Αυτό θα επιτρέψει να μεταφέρουμε στο νότο σοβαρές ενισχύσεις σε υλικά για να πετύχουμε την ανάπτυξη των δυνάμεων του ΔΣΕ στις περιοχές Θεσσαλίας, Ρούμελης και Πελοποννήσου και των σοβαρών επιχειρήσεών τους και έτσι να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή διασπορά των δυνάμεων του εχθρού και, κατά συνέπεια, να ανακουφίσουμε τις περιοχές της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Δεύτερος βασικός σκοπόςΑποκατάσταση εδαφικής ενότητας μεταξύ των βουνών Χάσια – Πιέρια – Όλυμπος – Κίσσαβος. Σταθερή κυριαρχία του ΔΣΕ στο οροπέδιο Κοζάνης μέχρι τον ποταμό Αξιό με κέντρο βάρους προς τις διόδους Έδεσσα – Άρνισα και Καστανιά με σκοπό την αποκοπή της Δυτικής Μακεδονίας από το νότο και την ανατολή. Ταυτόχρονα ενίσχυση της Κεντρικής Μακεδονίας από την πλευρά της Δυτικής και Ανατολικής Μακεδονίας.
Τρίτος βασικός σκοπός: Να αναληφθεί αποφασιστική επιθετική προσπάθεια για την δημιουργία ελεύθερης περιοχής στον χώρο Κόνιτσα - Μέτσοβο - Γρεβενά - Τσοτύλι Νεστόριο».
Επίσης ανά εδαφικό διαμέρισμα προβλεπόταν: «Ήπειρος. Μόνιμη εγκατάσταση στην περιοχή Παγωνίου και Λάκα Σούλι και εξασφάλιση ελέγχου στην αρτηρία Άρτα – Πρέβεζα – Γιάννενα. Θεσσαλία. Απώθηση του εχθρού από την κεντρική οροσειρά της Πίνδου (Κόζιακας – Άγραφα) και των εκεί θέσεων του ΔΣΕ. Ρούμελη. Κυριαρχία του ΔΣΕ στο δρόμο Λαμία – Καρπενήσι με σκοπό την αποκατάσταση εδαφικής ενότητας μεταξύ Θεσσαλίας και Ρούμελης. Ενίσχυση του ελέγχου στο βασικό οδικό άξονα Αθήνα – Λαμία με σκοπό την αγκίστρωση κατά μήκος αυτής της αρτηρίας του μέγιστου δυνατού των δυνάμεων του εχθρού. Προώθηση προς το όρος Πάρνηθα (κοντά στην Αθήνα), ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη νήσο Εύβοια και αποκατάσταση άμεσης επαφής με την Πελοπόννησο ώστε να επιτευχθεί η μεταφορά εκεί υλικού.
Ανατολική Μακεδονία – Θράκη. Αύξηση των δυνάμεων του ΔΣΕ μέχρι 10.000 άνδρες. Οχύρωση των δυνάμεων του ΔΣΕ στην ανατολική Μακεδονία και τέτοια διάταξή τους που να επιτρέπει τη δική μας κυριαρχία στο οροπέδιο του Ζιρνόβου. Αποκοπή της Θράκης με μόνιμη και σταθερή εγκαθίδρυση σοβαρών δυνάμεων του ΔΣΕ στον τομέα του όρους Χαϊντού
Το σχέδιο πρόβλεπε, ακόμα πιο απίθανα πράγματα, όπως την απόκτηση και ανάπτυξη αντιαεροπορικών πυροβόλων και ακόμα χειρότερα παράκτιων πυροβόλων και καταδιωκτικών αεροσκαφών, ελαφρών σκαφών προς πόντιση θαλασσίων ναρκοπεδίων.
Από τα ανωτέρω φυσικά ελάχιστα έγιναν. Στις 23 Δεκεμβρίου 1947, συγκροτήθηκε «προσωρινή δημοκρατική κυβέρνηση», αλλά με πρωτεύουσα ένα χωριό, η οποία δεν αναγνωρίστηκε ποτέ από τις «δημοκρατικές σοσιαλιστικές χώρες».Την επομένη ο ΔΣΕ επιτέθηκε στην Κόνιτσα αλλά τελικά ηττήθηκε μη μπορώντας να εξασφαλίσει καν μια κωμόπολη ως πρωτεύουσα.
Αναφέρει σχετικά ο Τάκης Λαζαρίδης: “Καταστρώνουν μεγαλεπήβολα σχέδια (π.χ. σχέδιο «Λίμνες») για την δημιουργία μεγάλων εφεδρειών, την κατάληψη μεγάλων πόλεων και την απελευθέρωση εκτεταμένων περιοχών που ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθούν και φυσικά δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ.'' Και το πιο αστείο στην υπόθεση είναι ότι ο Ζαχαριάδης εμφανίζει το σχέδιο «Λίμνες» ως προϊόν επιτελικής επεξεργασίας ενώ, όπως αποδεικνύεται, οι στρατιωτικοί ηγήτορες του ΔΣΕ δεν είχαν ιδέα…
“Προσπαθώντας απεγνωσμένα να πυκνώσουν, έστω και με Σλαβομακεδόνες, τις τάξεις του Δημοκρατικού Στρατού που είχαν απελπιστικά αραιώσει από τη συνεχή αιμορραγία, ξαναζεσταίνουν το «Μακεδονικό»''. Αδίστακτοι και αδιάφοροι για τις συνέπειες, στην 5η Ολομέλεια το Γενάρη του 1949 διακηρύσσουν:
«Δεν πρέπει να υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι σαν αποτέλεσμα της νίκης του ΔΣΕ και της λαϊκής επανάστασης, ο "μακεδονικός" λαός θα βρει την πλήρη εθνική αποκατάστασή του έτσι όπως την θέλει ο ίδιος, προσφέροντας σήμερα το αίμα του για να την αποχτήσει».
Παράλληλα ο ΔΣΕ μετατράπηκε σε τακτικό στρατό, έναν όμως τακτικό στρατό χωρίς σοβαρό πυροβολικό, με λίγα βαρέα όπλα, χωρίς εφεδρείες, με μονάδες υποεπανδρωμένες, άνευ αξιόλογων στελεχών και με σύνθεση όχι πάντα και τόσο «ελληνική».
Σε όλη τη διάρκεια του πολέμου από τις τάξεις του ΔΣΕ πέρασαν περίπου 100.000 άνδρες και γυναίκες μαχητές, κυρίως νεαρής, έως και εφηβικής ηλικίας. Από αυτούς η συντριπτική πλειοψηφία προερχόταν από βίαιη ή ακούσια έστω στρατολογία. Πιο φανατισμένοι ήταν οι Σλαβομακεδόνες που ανέμεναν «εθνική αποκατάσταση» από τον ΔΣΕ. Οι Σλαβομακεδόνες αποτελούσαν το 20% κατά μέσο όρο της δύναμης του ΔΣΕ, ανάλογα με την περίοδο. Επιχειρήθηκε και στρατολόγηση μουσουλμάνων της Θράκης αλλά δεν απέδωσε και για θρησκευτικούς λόγους.
Το χειρότερο ήταν ότι ο ΔΣΕ επιχείρησε να στρατολογήσει και Αλβανούς Τσάμηδες, τους σφαγείς των Ελλήνων, που είχαν εκδιωχθεί από την Ελλάδα από τον ΕΔΕΣ. Το πρώτο σχετικό αίτημα στα Τίρανα έγινε από τον Μάρκο Βαφειάδη το 1947, ακριβώς σε μια προσπάθεια συγκέντρωσης των μαχητών που προέβλεπε το σχέδιο «Λίμνες».
Ακολούθησαν και άλλα αιτήματα το 1948 που απορρίφθηκε και το 1949 που έγινε δεκτό από την κυβέρνηση αλλά όχι και από τους Τσάμηδες που δεν είχαν ξεπεράσει τον φόβο των Ελλήνων. Έτσι μόνο περί τους 150 εντάχθηκαν στον ΔΣΕ.

Πηγή-https://www.history-point.gr/schedio-quot-limnes-quot-trikymia-en-kranio-kai-stratologisi-mechri-kai-tsamidon

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Ο Εκρέμ Ιμάμογλου εκλέγεται δήμαρχος στην Πόλη!


Με καταμετρημένο το 94,5% των ψήφων, ο υποψήφιος της κεμαλικής αντιπολίτευσης,
Εκρέμ Ιμάμογλου, επικρατεί του εκλεκτού του Ερντογάν, Μπιναλί Γιλντιρίμ, με ποσοστό 53,6% έναντι 45,4%
Ο Γιλντιρίμ συνεχάρη ήδη τον νικητή!

Ο Εκρέμ Ιμάμογλου, ο υποψήφιος της κεμαλικής αντιπολίτευσης και νικητής της πρώτης ψηφοφορίας των δημοτικών εκλογών
 στην Κωνσταντινούπολη, νίκησε στη σημερινή επαναληπτική ψηφοφορία με το 53,6% των ψήφων,
μετά την καταμέτρηση του 94,5% των ψήφων, όπως μετέδωσε το CNN Turk.

Ο Μπιναλί Γιλντιρίμ, υποψήφιος του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης του Ταγίπ Ερντογάν,
χάνει για δεύτερη φορά στην ψηφοφορία, με ποσοστό 45,4%.


Ο υποψήφιος του κόμματος του Ταγίπ Ερντογάν για την δημαρχία της Κωνσταντινούπολης εδωσε συγχαρητήρια
στον για δεύτερη φορά νικητή των εκλογών, ευχόμενος ότι θα πετύχει να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του σαν δήμαρχος.
Ο Γιλντιρίμ δήλωσε ότι η ψηφοφορία των δημοτικών εκλογών απέδειξε ότι η «τουρκική δημοκρατία λειτουργεί στην εντέλεια».

 Οι επαναληπτικές εκλογές της Κωνσταντινούπολης σχεδόν διεξήχθησαν ομαλά υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, σε 31.342 κάλπες, όπου κλήθηκαν να ψηφίσουν 10.560.963 ψηφοφόροι βάσει των ίδιων εκλογικών καταλόγων της 31ης Μαρτίου.

Σε εκείνες τις δημοτικές εκλογές της Κωνσταντινούπολης είχε αναδειχθεί πρώτος ο 49χρονος υποψήφιος της αντιπολίτευσης
και του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP), Εκρέμ Ιμάμογλου. Ο Ιμάμογλου επικράτησε έναντι του υποψηφίου του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), πρώην πρωθυπουργού Μπιναλί Γιλντιρίμ, με διαφορά 13.729 ψήφων στις 6 Μαΐου,
Μετά τις διαματυρίες του Εντογαν,το τουρκικό Ανώτατο Εκλογικό Συμβούλιο (YSK) κήρυξε
άκυρες τις δημοτικές εκλογές στην Κωνσταντινούπολη,
όπως απαιτούσε το ισλαμοσυντηρητικό κόμμα του προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν,
καταγγέλλοντας σωρεία παρατυπιών, κι έδωσε εντολή να επαναληφθούν.

Πολιτικοί αναλυτές το θεωρούν ένα τεράστιο πλήγμα που υπέστη η κυβέρνηση Ερντογάν,
και αποφαίνονται ότι θα έχει  συνέπειες στον πρόεδρο της Τουρκίας.

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Ο ΥΕΘΑ Ε.Αποστολάκης :σε περίπτωση σύγκρουσης με την Τουρκία είμαστε μόνοι μας


Η Ελλάδα δεν έχει συμμάχους

Στην Ιστορία μας,λίγες φορές έχει γραφτεί συμμαχία με άλλα έθνη.
Όταν γράφτηκε ήταν είτε από φιλέλληνες που αγαπούσαν τον Ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική σκέψη,είτε από χώρες οι οποίες
είχαν κάποιο συμφέρον.
Τα συμφέροντα τους δεν συμβαδίζουν με την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και μας έθεσαν υπό οικονομική κατοχή αποβλέποντας
στον εθνικό μας πλούτο.

Σε αυτή την καμπή της ελληνικής ιστορίας είμαστε πάλι μόνοι εναντίον της Τουρκικής απειλής,
και το οποίο γνωρίζουν οι Αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων.
Δεν κατάφεραν να αποκτήσουν ισχυρές συμμαχίες οι κυβερνώντες αφήνοντας την χώρα μας εκτεθειμένη και μόνη εναντίον των Τούρκων.

Οι Τούρκοι βρυχώνται ξανά,θέλουν να μοιραστεί η ΑΟΖ,οι ξένοι τους στηρίζουν διότι και πάλι θα έχουν το έλεγχο του φυσικού αερίου και όποιου
φυσικού πλούτου υπάρχει στο θαλάσσιο υπέδαφος.

Ο ΥΕΘΑ κ.κ. Αποστολάκης γνώστης του δυναμικού των Ενόπλων Δυνάμεων ως Ναύαρχος και ουκάς σε συνέντευξη του στον κ.Σρόιτερ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Άλφα είπε:

<Ο Ερντογάν δεν σταματά τις προκλήσεις και φαίνεται πως τα μέτρα και οι ενέργειες που έχουν ληφθεί μέχρι στιγμής δεν αναστέλλουν τις κινήσεις τους,
 διαμηνύοντας πως 
δεν θα επιτρέψουμε να πάνε οι Τούρκοι στο Καστελόριζο, 
γιατί τότε «δεν θα υπάρχουν επιλογές>.

<Δεν μπορούμε να πούμε τι ενέργειες θα κάνουμε, αλλά δεν θα επιτρέψουμε να γίνει, γιατί τότε δεν θα υπάρχουν επιλογές>, πρόσθεσε ο κύριος Αποστολάκης.
Είπε οτι  <η αναλογία δυνάμεων έχει διαταραχθει> και επίσης τόνισε ότι:<σε περίπτωση σύγκρουσης με την Τουρκία είμαστε μόνοι μας>.

Σε ερώτηση του Αντώνη Σρόιτερ γιατί η Ελλάδα δεν παρενέβη όταν το τουρκικό γεωτρύπανο προσέγγισε την Κυπριακή ΑΟΖ,
ο υπουργός τόνισε πως πρέπει πρώτα να εξαντληθούν όλα τα όπλα της διπλωματικής οδού και μετά θα χρησιμοποιηθούν τα στρατιωτικά.
Η εκτίμησή του πάντως είναι ότι δε θα φτάσουν εκεί τα πράγματα.

Επιπλέον, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας ανέφερε ότι <η αναλογία δυνάμεων έχει διαταραχθεί. 
Τα χρόνια της κρίσης δημιουργήθηκαν προβλήματα, «παγώσαμε» όλα τα καινούρια προγράμματα, όμως έγινε νοικοκύρεμα.
Μαζέψαμε τα κομμάτια μας και με καλή διαχείριση των χρημάτων μας και των προϋπολογισμών καταφέραμε
 να κρατήσουμε σε ένα καλό επίπεδο και σε μια καλή επιχειρησιακή ικανότητα τις Ένοπλες Δυνάμεις>

Ο ΥΕΘΑ γνωρίζει καλά πως να κινηθεί στους χώρους στους οποίους έχει υπηρετήσει
 και ηγηθεί σαν βαθμοφόρος.

Δεν είμαστε μόνοι μας Έλληνες!

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ,
ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ!

Η Ελλάς είναι χωρίς επίγειους συμμάχους,έχει όμως την Υπέρμαχο Στρατηγό που θα βοηθήσει το Έθνος!

Το σημάδι του Θεού για τον απελπισμένο....και το Θαύμα!!!!

Ο ιερέας  του Ναού της Αγίας Τριάδας  Κυριακή βράδυ τηλεφώνησε στην πρεσβυτέρα για να την ενημερώσει ότι θα αργήσει.
Άφησε το τηλέφωνο να χτυπήσει πολλές φορές αλλά εκείνη δεν απάντησε.

Ο ιερέας  αποφάσισε να τακτοποιήσει κάποιες εκκρεμότητες πριν
 ξανα τηλεφωνήσει. 
Όταν ξανα κάλεσε ύστερα από λίγα λεπτά, εκείνη απάντησε αμέσως.
-Γιατί δεν απάντησες τη πρώτη φορά;» τη ρώτησε
-Μα δεν χτύπησε άλλη φορά!» του είπε εκείνη.

Την επόμενη μέρα ο ιερέας δέχτηκε ένα τηλεφώνημα στο ναό.
-Μου τηλεφωνήσατε χθες» ακούστηκε μια ανδρική φωνή από την άλλη άκρη του τηλεφώνου
-Εγώ; ρώτησε ο ιερέας
-Ναι, χτύπησε πολλές φορές αλλά δεν το σήκωσα
 απάντησε ο άνδρας
Αμέσως ήρθε στο νου του ιερέα το περιστατικό με τη τηλεφώνημα που έκανε στη πρεσβυτέρα του.
Ο Ιερέας απήντησε προσπαθησα να τηλεφωνήσω στη σύζυγό μου και κατά λάθος τηλεφώνησα σε σας!

-Δεν πειράζει του απήντησε ο άγνωστος. 
Μόνο θα ήθελα να σας πω με δυο λόγια την ιστορία μου. 
Χθες λοιπόν είχα αποφασίσει να δώσω τέλος στη ζωή μου. Δεν άντεχα να υποφέρω άλλο. Είχα κουραστεί. Δεν έχει σημασία το πως και το γιατί
.
Προτού όμως το κάνω αυτό είχα πει στο Θεό ότι αν δεν θέλει να αυτοκτονήσω, να μου στείλει ένα σημάδι. 
Τότε χτύπησε το τηλέφωνο. Κοίταξα την αναγνώριση κλήσης και έγραφε Αγία Τριάδα.

Μόλις το είδα, μέσα στην ένταση της κατάστασης που βίωνα φοβήθηκα να απαντήσω.
Κι έτσι το σημάδι που ζήτησα μου ήρθε μέσα από το τηλεφώνημα σας!

Ο ιερέας  χάρηκε και ευχαρίστησε το Θεό για τούτο το σημάδι Του στον απελπισμένο. 


πηγή:αναρτημένα θαύματα στο διαδίκτυο

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Η Χάρη Του Αγίου Πνεύματος!



Ο Χριστός Ανελήφθη αλλά ως φιλάνθρωπος Υιός και Λόγος Του Τριαδικού Θεού
μας έστειλε το Αγιο Πνεύμα <τον Παράκλητο> όπως είχε Υποσχεθεί.

«Γιατί αν φύγω θα σάς στείλω άλλον Παράκλητο, και δεν θα σάς αφήσω ορφανούς» (Ιωάν. 16,6). 

Ας διαβάσουμε τι έχουν αναφέρει στον Άγιο λόγο τους φωτισμένοι Άγιοι για τα Χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος!


Τά χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεῦματος. 

Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος

«Όπως θέλει», λέει, όχι όπως έχει διαταχθεί. «Μοιράζει», και δεν μοιράζεται. Έχει εξουσία, και δεν εξουσιάζεται. 
Γιατί ο Παύλος λέει πως έχει και το Άγιο Πνεύμα την ίδια εξουσία, που έχει και ο Πατήρ. 
Κι όπως είπε για τον Πατέρα «ο Θεός είναι εκείνος που ενεργεί παντού και πάντα» 
(Α’ Κορ. 12,6), έτσι λέει και για το Άγιο Πνεύμα «για όλα αυτά τα χαρίσματα ενεργεί το ένα και μοναδικό Πνεύμα, που τα μοιράζει όπως θέλει στον καθένα χωριστά». 
Είδες τέλεια εξουσία που έχει; Γιατί όσα πρόσωπα έχουν την ίδια φύση και ουσία είναι φανερό ότι έχουν και την ίδια εξουσία, 
και όσα έχουν την ίδια αξία, σ’ αυτά μία είναι η δύναμη και η εξουσία.


1. Εἶναι μεγάλα, ἀγαπητοί, καί ξεπερνοῦν κάθε ἀνθρώπινη λογική τά χαρίσματα πού μᾶς δώρησε σήμερα ὁ φιλάνθρωπος Θεός. Γι᾿ αὐτό λοιπόν ἄς χαιρόμαστε ὅλοι μαζί καί χορεύοντας ἀπό χαρά ἄς ὑμνήσομε τόν Κύριό μας. Γιατί ἡ σημερινή ἡμέρα εἶναι γιά μᾶς ἑορτή καί πανήγυρη. Ὅπως δηλαδή ἡ μία ἐποχή διαδέχεται τήν ἄλλη καί τό ἕνα ἡλιοστάσιο τό ἄλλο, ἔτσι ἀκριβῶς καί στήν Ἐκκλησία ἡ μία ἑορτή διαδέχεται τήν ἄλλη καί μᾶς πηγαίνουν ἀπό τή μία στήν ἄλλη. Πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες λοιπόν ἑορτάσαμε τό σταυρό, τό πάθος, τήν ἀνάσταση, ὕστερα ἀπό αὐτά τήν ἀνάληψη τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ στόν οὐρανό. Σήμερα ὅμως συναντήσαμε τήν ἴδια τήν κορυφή τῶν ἀγαθῶν, φθάσαμε στή μητρόπολη τῶν ἑορτῶν, βρισκόμαστε στήν πραγματοποίηση τῆς ὑπόσχεσης τοῦ Κυρίου. «Γιατί ἄν ἐγώ φύγω», λέγει, «θά σᾶς στείλω ἄλλον Παράκλητο καί δέ θά σᾶς ἀφήσω ὀρφανούς» (Ἰω. 16, 7).

Εἴδατε ἐνδιαφέρον; εἴδατε ἄπειρη φιλανθρωπία; Πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες ἀνέβηκε στόν οὐρανό, ξανακάθισε στό βασιλικό θρόνο, πῆρε τή θέση στά δεξιά τοῦ Πατέρα καί μᾶς χαρίζει σήμερα τήν παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἔτσι μᾶς δίνει τά ἄπειρα οὐράνια ἀγαθά. Γιατί, πές μου, ποιό ἀπό αὐτά πού συντελοῦν στή δική μας σωτηρία δέν τό ἔχει δώσει τό Ἅγιο Πνεῦμα;

Αὐτό μᾶς ἀπαλλάσσει ἀπό τήν πνευματική δουλεία, μᾶς καλεῖ στήν ἐλευθερία, μᾶς ὁδηγεῖ στήν υἱοθεσία καί, γενικά, μᾶς ξαναγεννᾶ ἀπό τήν ἀρχή, καί μᾶς ξεφορτώνει τό βαρύ καί ἀποκρουστικό φορτίο τῶν ἁμαρτιῶν. Μέ τή χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος βλέπουμε τούς πολλούς ἱερεῖς καί ἔχουμε τά τάγματα τῶν διδασκάλων. Ἀπό τήν πηγή αὐτή βγῆκε καί τό προφητικό χάρισμα καί ἡ δύναμη νά θεραπεύουν ἀσθένειες. Καί ὅλα τά ὑπόλοιπα, τά ὁποῖα στολίζουν συνήθως τήν Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ, ἀπό ἐκεῖ ἔχουν τήν προέλευση.

Καί φωνάζει ὁ Παῦλος λέγοντας.
«Ὅλα αὐτά τά χαρίσματα ἐνεργεῖ τό ἕνα καί μοναδικό Ἅγιο Πνεῦμα, τό ὁποῖο τά μοιράζει χωριστά στόν καθένα ὅπως θέλει» (Α´ Κορ 12, 11). Ὅπως θέλει, λέγει, ὄχι ὅπως διατάχθηκε. μοιράζει, δέ μοιράζεται. ἔχει ἐξουσία, δέ βρίσκεται κάτω ἀπό ἐξουσία. Γιατί τήν ἴδια ἀκριβῶς ἐξουσία, πού βεβαίωσε στόν Πατέρα, ἀναθέτει ὁ Παῦλος καί στό Ἅγιο Πνεῦμα. Καί ὅπως λέγει γιά τόν Πατέρα «Ὁ Θεός εἶναι αὐτός πού ἐνεργεῖ τά πάντα σ᾿ ὅλους» (Α´ Κορ. 12, 6), ἔτσι καί γιά τό Ἅγιο Πνεῦμα, «Καί ὅλα αὐτά τά χαρίσματα», λέγει, «ἐνεργεῖ τό ἕνα καί μοναδικό Ἅγιο Πνεῦμα, τό ὁποῖο τά μοιράζει χωριστά στόν καθένα ὅπως θέλει».

Εἶδες τέλεια ἐξουσία; Γιατί αὐτά πού ἔχουν τήν ἴδια οὐσία, εἶναι φανερό ὅτι ἔχουν καί τήν ἴδια ἐξουσία καί αὐτά πού ἔχουν τήν ἴδια ἀξία, ἔχουν καί τήν ἴδια δύναμη καί τήν ἴδια ἐξουσία. Μέ τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐπιτύχαμε τήν ἀπαλλαγή ἀπό τίς ἁμαρτίες καί ξεπλύναμε κάθε ἀκαθαρσία. Μέ τή χάρη του ἀπό ἄνθρωποι γίναμε ἄγγελοι, ὅσοι πλησιάσαμε τή χάρη του, χωρίς ν᾿ ἀλλάξουμε τή φύση μας, ἀλλά, πράγμα πού εἶναι πολύ πιό ἀξιοθαύμαστο, παραμένοντας στήν ἀνθρώπινη φύση δείχνουμε ἀγγελική συμπεριφορά.

Γιατί τέτοια εἶναι ἡ δύναμη τοῦ ἁγίου Πνεύματος. Καί ὅπως ἡ φωτιά αὐτή πού βλέπουμε, ὅταν παραλάβει τόν μαλακό πηλό, τόν κάνει σκληρό κεραμίδι, ἔτσι ἀκριβῶς καί ἡ φωτιά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὅταν παραλάβει μία συνετή ψυχή, καί ἄν ἀκόμα τή βρεῖ πιό μαλακή ἀπό τόν πηλό, τήν κάνει πιό σκληρή ἀπό τό σίδερο. Ἐπίσης αὐτόν πού πρίν ἀπό λίγο ἦταν μολυσμένος ἀπό τήν ἀκαθαρσία τῶν ἁμαρτιῶν, τόν κάνει ἀμέσως πιό λαμπρό ἀπό τόν ἥλιο.

Αὐτά ἀκριβῶς θέλοντας νά μᾶς διδάξει ὁ μακάριος Παῦλος φώναζε δυνατά λέγοντας
«Μήν πλανᾶστε, οὔτε οἱ πόρνοι, οὔτε οἱ εἰδωλολάτρες, οὔτε οἱ μοιχοί, οὔτε οἱ θηλυπρεπεῖς, οὔτε οἱ παιδεραστές, οὔτε οἱ πλεονέκτες, οὔτε οἱ κλέφτες, οὔτε οἱ μέθυσοι, οὔτε ἐκεῖνοι πού περιπαίζουν καί βρίζουν, οὔτε οἱ ἅρπαγες θά κληρονομήσουν τή Βασιλεία τοῦ Θεοῦ» (Α´ Κορ. 6, 9-10).
Καί ἀφοῦ ἀρίθμησε ὅλα, κατά κάποιο τρόπο, τά εἴδη τῆς κακίας, καί ἀφοῦ μᾶς δίδαξε ὅτι οἱ ὑπεύθυνοι τέτοιων  ἁμαρτημάτων ἀποξενώνονται ἀπό τή Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, ἀμέσως πρόσθεσε· «Καί τέτοιοι ἤσαστε μερικοί ἀπό σᾶς, ἀλλά λουσθήκατε ἀπό τά ἁμαρτήματα αὐτά, ἁγιασθήκατε καί γίνατε δίκαιοι» (Α´ Κορ. 6, 11). Πές μου, πῶς καί μέ ποιόν τρόπο; γιατί αὐτό εἶναι πού θέλουμε νά μάθουμε. «Γιατί βαπτισθήκατε στό ὄνομα τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ», λέγει, «καί στή χάρη τοῦ Πνεύματος τοῦ Θεοῦ μας».

Εἶδες, ἀγαπητέ, τή δύναμη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; εἶδες ὅτι τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐξαφάνισε  ὅλη ἐκείνη τήν κακία, καί ὅτι ἐκείνους πού ἦταν προηγουμένως ὑποδουλωμένοι στίς δικές τους ἁμαρτίες, τούς ἀνέβασε ἀμέσως στήν ὑψηλότερη τιμή;

2. Ποιός λοιπόν θά μποροῦσε νά κλάψει καί νά θρηνήσει,  ὅπως  ἀξίζει, ἐκείνους πού ἐπιχειροῦν νά μιλοῦν περιφρονητικά γιά τήν ἀξία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἐκείνους πού, σάν νά ἦταν τρελλοί, δέν κατόρθωσαν οὔτε οἱ πολλές εὐεργεσίες νά τούς  ἀπομακρύνουν ἀπό τήν ἀχαριστία τους, ἀλλά τολμοῦν νά κάνουν τά πάντα ἐναντίον τῆς σωτηρίας τους, ἀποστερώντας τό Ἅγιο Πνεῦμα, ὅσο τούς εἶναι δυνατό, ἀπό τή θεϊκή του ἀξία, καί προσπαθοῦν νά τό κατεβάσουν στήν κατηγορία τῶν κτισμάτων; Ἐκείνους θά ἤθελα νά ἐρωτήσω, γιά ποιό λόγο ἐσεῖς πολεμᾶτε τόσο πολύ τήν ἀξία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; ἤ καλύτερα, γιατί πολεμᾶτε τή σωτηρία σας, καί δέ θέλετε νά καταλάβετε τά λόγια πού εἶπε ὁ Σωτήρας στούς μαθητές του; «Πηγαίνετε νά διδάξετε ὅλους τούς λαούς, βαπτίζοντας αὐτούς στό ὄνομα τοῦ Πατέρα καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» (Ματθ. 28, 19). Εἶδες ὅτι  ἔχουν ἰσότιμη ἀξία; Εἶδες ὅτι ἔχουν τέλεια συμφωνία;

Εἶδες ὅτι ἡ Ἁγία Τριάδα εἶναι ἀδιαίρετη; Μήπως ὑπάρχει κάποια διαφορά ἤ ἀλλαγή  ἤ ἔλλειψη; Γιατί τολμᾶτε νά παραποιεῖτε τά λόγια τοῦ Κυρίου;

Ἤ δέ γνωρίζετε ὅτι καί στά ἀνθρώπινα πράγματα, ἄν κάποιος ἐπιχειρήσει ποτέ ἤ  τολμήσει, νά προσθέσει  ἤ νά ἀφαιρέσει κάτι στίς διαταγές τοῦ βασιλιᾶ, πού εἶναι ὅμοιός μας καί ἔχει τήν ἴδια φύση μέ μᾶς, τόν τιμωροῦν μέ τή χειρότερη τιμωρία καί τίποτε δέν μπορεῖ νά τόν ἀπαλλάξει ἀπό τήν τιμωρία αὐτήν; Ἐάν στήν περίπτωση τοῦ ἀνθρώπου ὑπάρχει τόσο μεγάλος κίνδυνος, πῶς θά μποροῦσαν νά συγχωρηθοῦν ἐκεῖνοι πού εἶναι τόσο ἀπερίσκεπτοι καί πού προσπαθοῦν νά παραποιήσουν τά λόγια τοῦ Σωτήρα ὅλων μας καί πού δέ θέλουν ν᾿ἀκούσουν οὔτε τόν Παῦλο, ὁ ὁποῖος ὅταν ὁμιλεῖ ἔχει μέσα του τό Χριστό καί φωνάζει μέ καθαρή φωνή καί λέγει,

«Δέν εἶδε μάτι καί αὐτί δέν ἄκουσε καί ἀνθρώπινος νοῦς δέ φαντάστηκε ἐκεῖνα πού ἑτοίμασε  ὁ Θεός γι᾿αὐτούς πού τόν ἀγαποῦν» (Α´ Κορ. 2, 9); Ἐάν λοιπόν δέν εἶδε μάτι, οὔτε αὐτί ἄκουσε, οὔτε ἀνθρώπινος νοῦς μπόρεσε νά κατανοήσει ἐκεῖνα πού ὁ Θεός  ἑτοίμασε γι᾿ αὐτούς πού τόν ἀγαποῦν, πῶς θά μπορέσουμε ἐμεῖς, μακάριε Παῦλε, νά τά γνωρίσουμε; Περίμενε λίγο καί θ᾿ ἀκούσεις τόν Παῦλο νά φανερώνει καί αὐτό. Πρόσθεσε λοιπόν λέγοντας, «Σ᾿ ἐμᾶς ὅμως  ὁ Θεός τά φανέρωσε μέ τό Ἅγιο Πνεῦμά του» (Α´ Κορ. 2, 10). Καί οὔτε ἐδῶ σταμάτησε, ἀλλά γιά νά δείξει καί τή μεγάλη δύναμή του, καθώς καί τό ὅτι ἔχει τήν ἴδια οὐσία μέ τόν Πατέρα καί τόν Υἱό, λέγει, «Γιατί τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐξετάζει τά πάντα, ἀκόμη καί τά κρυφά σχέδια τοῦ Θεοῦ» (Α´ Κορ. 2, 10).

Ἔπειτα θέλοντας νά μᾶς κάμει ἀκριβέστερη τή διδασκαλία του μέ παραδείγματα ἀπό τήν ἀνθρώπινη ζωή, πρόσθεσε, «Γιατί, ποιός ἄλλος ἀπό τούς  ἀνθρώπους γνωρίζει τά ἰδιαίτερα τοῦ ἀνθρώπου, παρά μόνο τό πνεῦμα τοῦ ἀνθρώπου, πού εἶναι μέσα του; Ἔτσι καί τά ἰδιαίτερα τοῦ Θεοῦ κανένας ἄλλος δέ γνωρίζει, παρά μόνο τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ» (Α´ Κορ. 2, 11). Εἶδες τέλεια διδασκαλία;

Ὅπως, λέγει, δέν εἶναι δυνατό νά γνωρίζει κανένας ἄλλος αὐτά πού εἶναι μέσα στή σκέψη ἑνός ἀνθρώπου, ἀλλά μόνος του ὁ καθένας γνωρίζει τά δικά του, ἔτσι καί τά ἰδιαίτερα τοῦ Θεοῦ κανένας δέ γνωρίζει, παρά μόνο τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ. Αὐτό εἶναι πολύ μεγάλο καί μέ τό παραπάνω ἀρκετό γιά νά ἀποδείξει τήν ἀξία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Γιατί μᾶς ἔφερε ἕνα παράδειγμα καί μᾶς λέγει καθαρά ὅτι δέν εἶναι δυνατό νά μή γνωρίζει ποτέ κάποιος ἀπό τούς ἀνθρώπους αὐτά πού εἶναι μέσα στή σκέψη του. Ὅπως λοιπόν αὐτό δέν εἶναι δυνατό νά γίνει, ἔτσι μέ τόση ἀκρίβεια, λέγει, τό Ἅγιο Πνεῦμα γνωρίζει καί τά ἰδιαίτερα τοῦ Θεοῦ.

Ἀλλά δέν ξέρω πῶς οὔτε μέ τά λόγια του αὐτά ὁ μακάριος Παῦλος δέν πείθει ἐκείνους πού στρέφονται μόνοι τους ἐναντίον τῆς σωτηρίας τους καί κάνουν τόσο μεγάλο πόλεμο ἐναντίον τῆς ἀξίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καί ὅσο μποροῦν τό ἀποξενώνουν αὐτό ἀπό τή θεϊκή του ἀξία καί τό κατεβάζουν στήν ἀσήμαντη θέση τῶν δημιουργημάτων.
Ἀλλ᾿ ἄν καί αὐτοί συμπεριφέρονται ἐχθρικά καί εἶναι ἀντίθετοι στά λεγόμενα ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, ἐμεῖς,  ἀφοῦ δεχόμαστε τά θεῖα δόγματα σάν ἀποκάλυψη πού κατέβηκε ἀπό τόν οὐρανό, ἄς προσφέρουμε στόν Κύριο τή δοξολογία πού ἁρμόζει, δείχνοντας μαζί μέ τή σωστή πίστη καί τό ὅτι τηροῦμε ἀκριβῶς τήν ἀλήθεια.

Πρός αὐτούς λοιπόν πού  ἐπιχειροῦν νά διδάσκουν τά  ἀντίθετα ἀπό ἐκεῖνα πού εἶπε τό  Ἅγιο Πνεῦμα, εἶναιἀρκετά ὅσα εἴπαμε, εἶναι ἀνάγκη ὅμως νά ποῦμε στή δική σας ἀγάπη, γιά ποιό λόγο δέ μᾶς χάρισε ὁ Κύριος ἀμέσως μετά τήν ἄνοδό του στόν οὐρανό τήν αἰτία τῶν τόσων  ἀγαθῶν, ἀλλ᾿ ἄφησε πρῶτα νά περάσουν λίγεςἡμέρες καί νά μείνουν μόνοι τους οἱ μαθητές, καί ὕστερα ἔστειλε κάτω στή γῆ τή χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Αὐτό δέν ἔγινε ἄσκοπα, οὔτε τυχαῖα. Ἐπειδή δηλαδή γνώριζε ὅτι οἱ ἄνθρωποι δέ θαυμάζουν μ᾿ ὅμοιο τρόπο τά ἀγαθά πού ἔχουν στά χέρια τους, οὔτε ἐκτιμοῦν τήν ἀξία πού πραγματικά ἔχουν ἐκεῖνα, πού εἶναι εὐχάριστα καί σημαντικά, ἄν δέν ὑπάρχουν καί τά ἀντίθετα.  Ἐννοῶ περίπου τό ἑξῆς, γιατί πρέπει νά τό πῶ σαφέστερα. Ἐκεῖνος πού εἶναι ὑγιής καί δυνατός στό σῶμα δέν αἰσθάνεται, οὔτε μπορεῖ νά ξέρει καλά, πόσα ἀγαθά τοῦ χάριζε ἡ ὑγεία, ἄν δέν ἀποκτήσει ἀρρωσταίνοντας πείρα καί τῆς ἀρρώστιας.

Καί ἐκεῖνος πού βλέπει πάλι τήν ἡμέρα δέ θαυμάζει ὅπως πρέπει τό φῶς, ἐάν δέν τό διαδεχθεῖ τό σκοτάδι τῆς νύχτας. Γιατί, πραγματικά, ἡ πείρα πού ἔχουμε γιά τά ἀντίθετα γίνεται πάντοτε σαφής διδάσκαλος γιά ἐκεῖνα, πού ἔτυχε νά ἀπολαύσουμε προηγουμένως.

Γι᾿ αὐτό ἀκριβῶς καί τότε, ἐπειδή οἱ μαθητές εἶχαν ἀπολαύσει παρά πολλά ἀγαθά, ὅταν ἦταν μαζί τους ὁ Κύριος, καί ἦταν πολύ εὐτυχισμένοι ἐπειδή τόν συναναστρέφονταν (γιατί ὅλοι οἱ κάτοικοι τῆς Παλαιστίνης ἔβλεπαν στά πρόσωπά τους σάν νά ἔβλεπαν σέ κάποια ἀστέρια, ἀφοῦ καί νεκρούς ἀνάσταιναν, καί λεπρούς καθάριζαν, καί δαιμόνια  ἔδιωχναν, καί ἀρρώστιες θεράπευαν καί ἔκαναν καί πολλά ἄλλα θαύματα), ἐπειδή λοιπόν ἦταν τόσο σπουδαῖοι καί πασίγνωστοι, γι᾿ αὐτό τούς ἄφησε νά ἀποχωρισθοῦν γιά λίγο ἀπό τή δύναμη πού τούς βοηθοῦσε, ὥστε, ὅταν βρεθοῦν μόνοι τους, νά μάθουν τί τούς χάριζε ἡ παρουσία τῆς ἀγαθότητας τοῦ Κυρίου, καί, ἀφοῦ ἀντιληφθοῦν τά ἀγαθά τοῦ παρελθόντος, νά ὑποδεχθοῦν μέ μεγαλύτερη προθυμία τή δωρεά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Πραγματικά, ἐνῶ ἦταν στενοχωρημένοι, τούς παρηγόρησε, καί, ἐνῶ ἦταν σκυθρωποί καί θλιμμένοι γιά τό χωρισμό τους ἀπό τό Διδάσκαλο, τούς φώτισε μέ τό δικό του φῶς, καί, ἐνῶ ἦταν σχεδόν νεκροί, τούς ἀνέστησε καί σκόρπισε τό σύννεφο τῆς λύπης καί τούς ἔβγαλε ἀπό τή δύσκολη θέση.

Ἐπειδή δηλαδή εἶχαν ἀκούσει τά λόγια τοῦ Κυρίου, «Πηγαίνετε νά διδάξετε ὅλα τά ἔθνη», καί βρίσκονταν στή συνέχεια σέ δύσκολη θέση καί δέν ἤξεραν ποῦ πρέπει νά κατευθυνθεῖ ὁ καθένας καί σέ ποιό μέρος τῆς γῆς νά κηρύξει τό λόγο τοῦ Θεοῦ, ἔρχεται τό Ἅγιο Πνεῦμα μέ μορφή πύρινων γλωσσῶν καί μοιράζει στόν καθένα τά μέρη τῆς γῆς πού ἔπρεπε νά κηρύξει καί μέ τή γλώσσα πού ἔδωσε, σάν μέ κάποιο σημείωμα, γνωρίζει στόν καθένα τά ὅρια τῆς ἐξουσίας καί τῆς διδασκαλίας πού ἔπρεπε ν᾿ ἀναλάβει.

Γι᾿ αὐτό ἐμφανίσθηκε τό Ἅγιο Πνεῦμα μέ μορφή πύρινων γλωσσῶν. Καί ὄχι μόνο γι᾿ αὐτό, ἀλλά γιά νά μᾶς θυμίσει καί κάποια παλιά ἱστορία. Ἐπειδή δηλαδή στά παλιά χρόνια παραλογίσθηκαν οἱ ἄνθρωποι καί θέλησαν νά κτίσουν ἕνα πύργο πού νά φθάνει ὥς τόν οὐρανό, καί μέ τή σύγχυση τῶν γλωσσῶν τους διέλυσε ὁ Θεός τήν κακή ἀπόφασή τους (Ἀναφέρεται στόν πύργο τῆς Βαβέλ. Βλ. Γεν. 11, 1-9), γι᾿ αὐτό καί τώρα μέ μορφή πύρινων γλωσσῶν πετᾶ σ᾿αὐτούς τό Ἅγιο Πνεῦμα, γιά νά ἑνώσει μ᾿ αὐτό τήν οἰκουμένη πού ἦταν χωρισμένη.

Καί ἔγινε κάτι ἀσυνήθιστο καί παράξενο. Γιατί ὅπως τότε στά παλιά χρόνια γλῶσσες χώρισαν τήν οἰκουμένη καί διέλυσαν τήν κακή συμφωνία, ἔτσι καί τώρα γλῶσσες ἕνωσαν τήν οἰκουμένη καί ὁδήγησαν σέ ὁμόνοια αὐτά πού ἦταν χωρισμένα. Γι᾿ αὐτό λοιπόν ἐμφανίσθηκε τό Ἅγιο Πνεῦμα μέ μορφή γλωσσῶν καί σάν πύρινες γλῶσσες γιά τό ἀγκάθι τῆς ἁμαρτίας πού μεγάλωσε πολύ μέσα μας. Γιατί ὅπως ἡ γῆ, ὅταν δέν καλλιεργεῖται, ἐνῶ εἶναι γόνιμη καί πλούσια, βγάζει πολλά ἀγκάθια, ἔτσι ἀκριβῶς καί ἡ ἀνθρώπινη φύση, ἐνῶ εἶναι καλή ἀπό τό δημιουργό της καί κατάλληλη γιά τά ἔργα τῆς ἀρετῆς, ἐπειδή δέ δέχθηκε τό ἄροτρο τῆς εὐσέβειας, οὔτε τό σπόρο τῆς θεογνωσίας, βλάστησε μέσα μας τήν ἀσέβεια σάν ἀγκάθια καί ἄλλα ἄχρηστα φυτά.

Καί ὅπως ἡ ἐπιφάνεια τῆς γῆς πολλές φορές δέ φαίνεται ἀπό τά πολλά ἀγκάθια καί τά ἄγρια χόρτα, ἔτσι καί ἡ εὐγένεια καί ἡ ἁγνότητα τῆς ψυχῆς μας δέ φαινόταν, μέχρις ὅτου ἦλθε ὁ γεωργός τῆς ἀνθρώπινης φύσης, ἔβαλε τή φωτιά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τήν καθάρισε καί τήν προετοίμασε νά δεχθεῖ τόν οὐράνιο σπόρο.

3. Τόσα πολλά καί ἀκόμη περισσότερα ὑπῆρξαν γιά μᾶς τά ἀγαθά ἀπό τή σημερινή ἡμέρα. Γι᾿ αὐτό, σᾶς παρακαλῶ, ἄς ἑορτάσουμε καί ἐμεῖς ἀνάλογα μέ τήν ἀξία τῶν ἀγαθῶν πού μᾶς χάρισε ὁ Θεός, ὄχι στεφανώνοντας τήν πόλη, ἀλλά καλλωπίζοντας τίς ψυχές μας, ὄχι στολίζοντας τήν ἀγορά μέ παραπετάσματα, ἀλλά κάνοντας χαρούμενη τήν ψυχή μας μέ τά ἐνδύματα τῆς ἀρετῆς γιά νά μπορέσουμε ἔτσι καί τή χάρη τοῦ ἁγίου Πνεύματος νά ὑποδεχθοῦμε καί τούς καρπούς πού μᾶς προσφέρει ν᾿ ἀποκτήσουμε. Καί ποιός εἶναι ὁ καρπός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος;

 Ἄς ἀκούσουμε τόν Παῦλο πού λέγει.
«Ὁ καρπός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος», λέγει, «εἶναι ἡ ἀγάπη, ἡ χαρά, ἡ εἰρήνη» (Γαλ. 5, 22). 
Πρόσεχε τήν ἀκρίβεια τῶν λέξεων καί τή σειρά τῆς διδασκαλίας. 
Ἔβαλε πρώτη τήν ἀγάπη καί ὕστερα ἀνάφερε τά ἄλλα. Φύτεψε τό δένδρο καί ὕστερα τόν καρπό. 
Ἔβαλε τά θεμέλια καί ὕστερα πρόσθεσε τήν οἰκοδομή. Ἄρχισε ἀπό τήν πηγή καί ὕστερα ἔφθασε στούς ποταμούς.

Πράγματι δέν μποροῦμε νά αἰσθανθοῦμε πρῶτα τή χαρά, ἄν δέ θεωρήσουμε πρῶτα ὅτι εἶναι δική μας ἡ χαρά τῶν ἄλλων καί ἄν δέ λογαριάσουμε ὅτι εἶναι δικά μας τά ἀγαθά τῶν συνανθρώπων μας.
Καί αὐτά δέν εἶναι δυνατό ποτέ νά φανοῦν ἀπό τίποτε ἄλλο,
ἄν δέ μᾶς κυριέψει ἡ δύναμη τῆς ἀγάπης.
Ἡ ἀγάπη εἶναι ἡ ρίζα, ἡ πηγή καί ἡ μητέρα ὅλων τῶν ἀγαθῶν. 

Γιατί πράγματι σάν ρίζα κάνει νά βλαστήσουν ἄπειρα κλαδιά ἀρετῆς, σάν πηγή βγάζει πολλά νερά καί σάν μητέρα σφίγγει μέσα στήν ἀγκαλιά της ἐκείνους πού καταφεύγουν σ᾿αὐτήν.
Αὐτό ἀκριβῶς γνωρίζοντας καί ὁ μακάριος Παῦλος ὀνόμασε τήν ἀγάπη καρπό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Καί ἀλλοῦ τῆς χάρισε τόσο μεγάλο προτέρημα, ὥστε νά πεῖ ὅτι ἡ ἀγάπη εἶναι ἡ τέλεια τήρηση καί ἐκπλήρωση τοῦ νόμου. «Γιατί ἡ ἀγάπη», λέγει, «εἶναι ἡ τέλεια τήρηση καί ἐκπλήρωση τοῦ νόμου» (Ρωμ. 13, 10). Ὁ Κύριος τῶν πάντων δέ θεώρησε καμιά ἄλλη προϋπόθεση ἀρκετή καί ἀπόδειξη ἀξιόπιστη γιά νά φαίνονται οἱ μαθητές του, παρά μόνο τήν ἀγάπη, λέγοντας.
«Μ᾿ αὐτό θά μάθουν ὅλοι ὅτι εἶστε μαθητές μου, ἐάν ἔχετε μεταξύ σας ἀγάπη» (Ἰω. 13, 35).

Γι᾿ αὐτό, σᾶς παρακαλῶ, ἄς καταφύγουμε ὅλοι σ᾿ αὐτήν, ἄς τήν ἀγκαλιάσουμε καί μ᾿ αὐτήν ἄς ὑποδεχθοῦμε τή σημερινή ἑορτή. Γιατί, ὅπου ὑπάρχει ἀγάπη, ἀδρανοῦν τά πάθη τῆς ψυχῆς.
Ὅπου ὑπάρχει ἀγάπη, σταματοῦν οἱ παράλογες σαρκικές ἐπιθυμίες τῆς ψυχῆς.
«Ἡ ἀγάπη», λέγει ὁ Παῦλος, «δέν ὑπερηφανεύεται, δέ φουσκώνει ἀπό ἐγωισμό, δέ φέρεται ἄσεμνα» (Α´ Κορ. 13, 4-5). Ἡ ἀγάπη δέν κάνει κακό στό συνάνθρωπο.

Ὅπου κυβερνᾶ  ἡ ἀγάπη, πουθενά δέν ὑπάρχει Κάιν νά σκοτώσει τόν ἀδελφό του. Βγάλε ἀπό τήν καρδιά σου τήν πηγή τοῦ φθόνου, καί ἔβγαλες τόν ποταμό ὅλων τῶν κακῶν. Κόψε τή ρίζα, καί κατέστρεψες ταυτόχρονα καί τόν καρπό. Καί τά λέγω αὐτά, γιατί λυπᾶμαι περισσότερο ἐκείνους πού φθονοῦν, παρά  ἐκείνους πού φθονοῦνται, γιατί ἐκεῖνοι εἶναι κυρίως πού ζημιώνονται πάρα πολύ καί πού προξενοῦν μεγάλη καταστροφή στόν ἑαυτό τους. Ἐπειδή γι᾿ αὐτούς πού φθονοῦνται ὁ φθόνος εἶναι, ἐάν τό θελήσουν, ἀφορμή γιά βράβευση.

Καί πρόσεχε, σέ παρακαλῶ, πῶς ὁ δίκαιος Ἄβελ ἐπαινεῖται καί ἀναφέρεται καθημερινά, καί ἡ σφαγή του ἔγινε γι᾿ αὐτόν ἀφορμή καλῆς φήμης. Καί αὐτός μετά τό θάνατό του ὁμιλεῖ ἐλεύθερα καί κατηγορεῖ μέ δυνατή φωνή τό δολοφόνο του. Ὁ Κάιν ὅμως, πού δῆθεν ἔμεινε στή ζωή, πῆρε τήν ἀμοιβή του ἀνάλογα μέ τά ἔργα του, καί ἔζησε ἐπάνω στή γῆ ἀναστενάζοντας καί τρέμοντας.
Ὁ Ἄβελ ὅμως πού σκοτώθηκε καί ξαπλώθηκε νεκρός ἔδειξε μετά τό θάνατό του μεγαλύτερη παρρησία (Γεν. 9, 10).

Καί ὅπως ἔκαμε ἐκεῖνον ἡ ἁμαρτία του νά ζεῖ πιό ἄθλια καί ἀπό τούς νεκρούς, ἔτσι ἔκαμε αὐτόν ἡ ἀρετή του νά λάμπει περισσότερο καί μετά τό θάνατό του. Γι᾿αὐτό λοιπόν καί ἐμεῖς, γιά ν᾿ ἀποκτήσουμε μεγαλύτερη παρρησία καί σ᾿ αὐτή τή ζωή καί στήν ἄλλη, γιά νά ἀπολαύσουμε περισσότερη χαρά πού πηγάζει ἀπό τήν ἑορτή, ἄς καταστρέψουμε ὅλα τά ἀκάθαρτα ἐνδύματα τῆς ψυχῆς, ἄς γυμνωθοῦμε ἰδιαίτερα ἀπό τό ἔνδυμα τοῦ φθόνου. Γιατί καί ἄν ἀκόμη φανοῦμε ὅτι πετύχαμε πάρα πολλά, ὅλα θά τά χάσουμε, ὅταν μᾶς ἐνοχλεῖ τό πικρό καί ἄγριο αὐτό ἐλάττωμα, πού μακάρι νά τό ἀποφύγουμε ὅλοι μας, καί ἰδιαίτερα αὐτοί πού σήμερα μέ τή χάρη τοῦ βαπτίσματος ἔβγαλαν τό παλιό ἔνδυμα τῶν ἁμαρτημάτων τους καί πού μποροῦν νά λάμπουν σάν τίς ἀκτίνες τοῦ ἥλιου.

Ἑσεῖς λοιπόν, παρακαλῶ, οἱ ὁποῖοι υἱοθετηθήκατε σήμερα ἀπό τό Θεό, οἱ ὁποῖοι ντυθήκατε τό λαμπρό αὐτό φόρεμα, διατηρῆστε μέ κάθε τρόπο τή χαρά, στήν ὁποία εἶστε τώρα, ἀφοῦ φράξετε ἀπό παντοῦ τήν εἴσοδο στό διάβολο, ὥστε νά  ἀπολαύσετε ἀφθονότερη τή χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καί νά μπορέσετε ν᾿ ἀποδώσετε καλά ἔργα ὁ ἕνας τριάντα, ὁ ἄλλος ἑξήντα, ὁ ἄλλος ἑκατό, καί νά ἀξιωθεῖτε νά συναντήσετε μέ παρρησία τό βασιλιά τῶν οὐρανῶν, ὅταν πρόκειται νά ἔλθει καί νά μοιράσει τά ἀπερίγραπτα ἀγαθά σ᾿ ἐκείνους πού ἔζησανἐνάρετα τήν παρούσα ζωή, μέ τή βοήθεια τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, στόν ὁποῖο ἀνήκει ἡ δόξα καί ἡδύναμη τώρα καί πάντοτε καί στούς αἰῶνες τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

Λόγοι Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου





Αγιος Πορφύριος 

ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ:

Την Πεντηκοστή εξεχύθη η χάρις του Θεού όχι μόνο στους αποστόλους, αλλά και σ’ όλο τον κόσμο που βρισκόταν γύρω τους. Επηρέασε πιστούς και απίστους. Πώς το λένε οι Πράξεις;…

Ενώ ο Απόστολος Πέτρος μιλούσε τη δική του γλώσσα, η γλώσσα του μεταποιούνταν εκείνη την ώρα στο νου των ακροατών. Με τρόπο μυστικό το Άγιο Πνεύμα τούς έκανε να καταλαβαίνουν τα λόγια του στη γλώσσα τους, μυστικά, χωρίς να φαίνεται. Αυτά τα θαυμαστά γίνονται με την επενέργεια του Αγίου Πνεύματος.

Παραδείγματος χάριν, η λέξη «σπίτι» σ’ αυτόν που ήξερε γαλλικά θα ακουγόταν «la maison». Ήταν ένα είδος διοράσεως· άκουγαν την ίδια τους τη γλώσσα. Ο ήχος χτυπούσε στο αυτί, αλλά εσωτερικά, με τη φώτιση του Θεού, τα λόγια ακούγονταν στη γλώσσα τους.

Οι Πατέρες της Εκκλησίας αυτή την ερμηνεία της Πεντηκοστής δεν την αποκαλύπτουν πολύ φανερά, φοβούνται τη διαστρέβλωση. Το ίδιο συμβαίνει και με την Αποκάλυψη του Ιωάννου.

Οι αμύητοι δεν μπορούν να καταλάβουν το νόημα του μυστηρίου του Θεού.
Παρακάτω λέει. «εγένετο δε πάση ψυχή φόβος…» (Πράξ. 2,43), δηλαδή κατέλαβε φόβος την κάθε ψυχή. Αυτός ο «φόβος» δεν ήταν φόβος. Ήταν κάτι άλλο, κάτι ξένο, κάτι ακατανόητο, κάτι, κάτι που δεν μπορούμε να το πούμε.

Ήταν το δέος, ήταν το γέμισμα, ήταν η χάρις. Ήταν το γέμισμα υπό της θείας χάριτος. Στην Πεντηκοστή, οι άνθρωποι βρέθηκαν ξαφνικά σε μία τέτοια κατάσταση θεώσεως, που τα χάσανε.

Έτσι, όταν η θεία χάρις τους επεσκίαζε, τους ετρέλαινε όλους -με την καλή έννοια- τους ενθουσίαζε. Αυτό μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση. Ήτανε αυτό που λέγω καμιά φορά «κατάστασις».

Ενθουσιασμός ήταν. Κατάσταση τρέλλας πνευματικής.


Και τώρα το Άγιο Πνεύμα θέλει να μπει στις ψυχές μας, όπως και τότε, αλλά σέβεται την ελευθερία μας, δε θέλει να την παραβιάσει.

Περιμένει να του ανοίξουμε μόνοι μας την πόρτα και τότε θα μπει στην ψυχή μας και θα την μεταμορφώσει.

Όταν έρθει και κατοικήσει σ  ὅλο το χώρο της ψυχής μας ο Χριστός, τότε φεύγουν όλα τα προβλήματα, όλες οι πλάνες, όλες οι στενοχώριες.

Τότε φεύγει και η αμαρτία.

(Γέροντος Πορφυρίου, Βίος και Λόγοι, εκδ. Ι.Μ. Χρυσοπηγής, σελ. 207-209)