Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Συμφωνία με Σκόπια: Μια άλλη Προσέγγιση




Άρθρο Γνώμης του Νεόφυτου Ευαγγέλου*
(Αναδημοσίευση από το facebook.)

Όταν η αγωνιώδης πάλη για επιβίωση των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης έγινε «συνωστισμός», ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ.

Όταν καταργήθηκε η αριστεία στα σχολεία μας με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, να γίνεται η ανάθεση της ελληνικής σημαίας (που είχα την ύψιστη τιμή κάποτε να την σηκώσω στην Γ΄ Λυκείου) με κλήρωση, ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ.

Όταν ο ένας νόμος, το ένα άρθρο και τα υπόλοιπα πομπώδη λόγια και διακηρύξεις που θα καταργούσαν μνημόνια, ΕΝΦΙΑ, μειώσεις μισθών κλπ όχι απλά δεν υλοποιήθηκαν ούτε στο ελάχιστο, αλλά αντίθετα συνεχίστηκε ο δρόμος των προηγουμένων, ακριβώς από εκεί που εκείνοι σταμάτησαν, φτάνοντας τα μνημόνια από τα δύο στα τέσσερα, ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, αφού στο βάθος ξέραμε ότι έτσι θα γινόταν.

Όταν οδηγηθήκαμε σε ένα δημοψήφισμα με βλακώδες ερώτημα, του τύπου «θες να πεθάνεις με ένα 45άρι ή με ένα Α3G3;» (που οδήγησε μεταξύ άλλων και σε capital controls με ισχύ μέχρι και σήμερα, 3 χρόνια μετά) ΔΙΧΑΣΤΗΚΑΜΕ μην ξέροντας ποια είναι η πιο πατριωτική στάση και ψηφίσαμε και ΝΑΙ και ΟΧΙ με μεγάλο προβληματισμό.

Όταν το ΟΧΙ της πλειοψηφίας του λαού (που γιορτάστηκε με νταούλια και χορούς) έγινε την αμέσως επόμενη μέρα ΝΑΙ, ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ αβρόχοις ποσί, και δεν άνοιξε μύτη για το καλό της πατρίδας.

Όταν δημοσιογράφος της κρατικής ΕΤ3 έγραψε στο twitter το παρακάτω σχόλιο για τον πρόσφατο θάνατο του σμηναγού Μπαλταδώρου: «Γράφετε "ήρωας" για το 35χρονο παλικάρι που χάθηκε στο Αιγαίο, αλλά δεν είστε καθόλου ηρωικοί μη στηρίζοντας ένα άλλο 35χρονο παλικάρι για να μη χάσει τη ζωή του. 5.000 υπογραφές αντί για 500.000. Σε τέτοια χώρα ζω. #VDimakis #Dimakis» ατιμώνοντας ουσιαστικά τη μνήμη του και κατηγορώντας το σύνολο του ελληνικού λαού πού συγκινήθηκε και έκλαψε για το χαμό του, ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ με στενοχώρια.

Όταν ο μονίμως αλαζόνας, είρωνας και υπερφίαλος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, έφαγε ξύλο από αγανακτισμένους πολίτες, ΣΠΕΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΪ ΤΟΥ με παλληκαρήσιο ήθος, παρά την αντίθεσή μας στις απόψεις του, καταδικάζοντας τη χρήση βίας. Και μάλιστα γνωρίζοντας πως σε άλλες πρόσφατες περιπτώσεις ξυλοδαρμών, οι θύτες «βαπτίσθηκαν» αγανακτισμένοι πολίτες, ενώ στην περίπτωση του δημάρχου, ονομάστηκαν αμέσως ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ από τον ίδιο τον πρωθυπουργό!

Όταν νομιμοποιήθηκε ο γάμος ομόφυλων ζευγαριών, πολλώ δε μάλλον η υιοθεσία παιδικών ψυχών, από τέτοια ζευγάρια, ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ, πόνο για την έκπτωση των ηθικών και φυσικών νόμων και τη διάβρωση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΠΙΚΡΑ, τη φασιστική, ουσιαστικά, και ΣΚΟΠΙΜΗ άποψη πως κάθε αντίθετη φωνή, κάθε φωνή που ναι μεν σέβεται τις επιλογές του κάθε συνανθρώπου, αλλά δεν μπορεί να τις νομιμοποιήσει ή να τις εξισώσει, αν θέλετε, με τις προαιώνιες αξίες του γάμου και της οικογένειας, είναι δήθεν ομοφοβική.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ κάθε είδους «παρέλαση», gay pride, πολύχρωμες παρελάσεις, γυμνές ποδηλατοδρομίες, κάθε είδους «αντιρατσιστικές» (sic) εκδηλώσεις και διαμαρτυρίες της κάθε λογής «συλλογικότητας» (sic), δεχόμενοι ουσιαστικά το δικαίωμα του κάθε συνανθρώπου μας να υποστηρίζει και να διαδηλώνει για τα πιστεύω του. Και αυτό, παρόλο που ξέρουμε πως αυτοί που παρελαύνουν σε όλες τις ως άνω εκδηλώσεις είναι αυτοί που πρώτοι αντιτίθενται και υβρίζουν τις εθνικές παρελάσεις.

ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΑ την ύποπτα αναιμική στάση της επίσημης εκκλησίας σε κάθε συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και σε κάθε επαίσχυντο νόμο που κάθε μήνα ψηφιζόταν στη βουλή.
Αποδεχθήκαμε όλα αυτά και πολλά-πολλά άλλα που καθημερινά, εδώ και αρκετά πλέον χρόνια, απασχολούν την καθημερινότητά μας και επηρεάζουν τον ψυχικό, οικογενειακό και επαγγελματικό μας βίο.

ΑΛΛΑ…

Το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της Μακεδονίας μας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της εθνικής μας αξιοπρέπειας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της πατρίδας μας, το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της ιστορίας μας,

ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ!!!

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ, μέσα στην ίδια τη χώρα μας, ένας ξένος πρωθυπουργός μιλώντας για τους δύο λαούς, να αναφέρει πέντε (!) φορές αυτούς ως Μακεδόνες και εμάς ως Έλληνες, διαχωρίζοντας σαφώς τις δύο έννοιες.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να παραδίδουμε (ωσάν να είμαστε ηττημένοι σε πόλεμο) ΟΝΟΜΑ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ και σαν αντάλλαγμα να λαμβάνουμε μία ΓΡΑΒΑΤΑ!

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ο αξιότιμος υπουργός εξωτερικών της πατρίδας μας, να κάνει το σαλτιμπάγκο διασκεδαστή τραγουδώντας (!) το happy birthday σε ένα διαμεσολαβητή που επί χρόνια έβαζε μόνο παγίδες (στην ελληνική πλευρά) στη διαπραγμάτευση με τη γείτονα χώρα, και ταυτόχρονα να ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ τον ελληνικό λαό που τολμά να έχει αντίθετη άποψη από αυτόν.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να γίνεται ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΚΟΠΙΜΩΣ εξίσωση κάθε Έλληνα πολίτη που αντιδρά στα τεκταινόμενα, με ακροδεξιά και κάθε άλλης λογής ακραία στοιχεία, και να βαφτίζεται ΕΥΚΑΙΡΩΣ-ΑΚΑΙΡΩΣ και ΣΚΟΠΙΜΩΣ ως φασίστας ή ως όχλος!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ της Ελλάδας,
Αξιότιμε κύριε υπουργέ εξωτερικών,
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε του συγκυβερνώντος κόμματος,
Αξιότιμοι κύριοι βουλευτές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ της βουλής

Η συμφωνία που σήμερα ΟΛΟΙ ΣΑΣ -με τη στάση σας- ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ είναι ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ για την Ελλάδα. Είναι μια συμφωνία που αντί να λύσει τα προβλήματα, σαφέστατα θα τα διογκώσει.

Και δυστυχώς, και εσείς και εμείς και τα παιδιά μας, θα είμαστε εδώ και θα τα ζήσουμε από κοντά. Και τότε θα δούμε ποιος θα μπορεί ή θα έχει όρεξη να ειρωνεύεται και να χλευάζει.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ, ΑΔΕΛΦΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ…

Οφείλουμε όλοι να παλέψουμε, να αγωνιστούμε ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ. Το οφείλουμε σε αυτούς που έδωσαν το αίμα τους για την πατρίδα. Το οφείλουμε στα παιδιά μας.

Όσες υπογραφές και να βάλουν, δεν θα ισχύσει τίποτε όσο ο λαός δεν συμφωνεί. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά.

Χρωστάμε σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα ’ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί…

*Ο Νεόφυτος Ευαγγέλου είναι Γενικός Χειρούργος MD. MSc, στη Θεσσαλονίκη


Πηγή: http://www.enoplos.gr/2018/06/blog-post_629.html

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Το «Α Δ» συμφωνεί με την μήνυση επί «Εσχάτη Προδοσία» που κατέθεσε το ΕΠΑΜ






Αθήνα, 14/3/2018

Το πανελλήνιο κίνημα πολιτών «ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» συμφωνεί με την μήνυση που κατέθεσε το «ΕΠΑΜ» (Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο) κατά των κυβερνήσεων της τελευταίας οκταετίας επί «Εσχάτη Προδοσία», για λόγους που εξηγούμε αναλυτικότερα στην συνέχεια της ανακοίνωσης μας.

1. Μήνυση επί «Εσχάτη Προδοσία» από ΕΠΑΜ

Την Δευτέρα 5/2/2018 το πολιτικό κόμμα «ΕΠΑΜ», σε υλοποίηση ομόφωνης απόφασης του 6ου συνεδρίου του, υπέβαλε Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία).
Οι μηνυτές, Δημήτρης Καζάκης, ατομικά και ως Πρόεδρος του ΕΠΑΜ καθώς και ο δικηγόρος και δρ Νομικής, Φώτιος-Σπυρίδων Μαζαράκης και συντάκτης της μηνύσεως, προσήλθαν στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, συνοδευόμενοι από αρκετά στελέχη του κόμματος και υπέβαλαν Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία), η οποία αφορά: Την εγκαθίδρυση – κατά αντισυνταγματικό τρόπο – Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων, την παραβίαση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015 και την παράδοση της νομοθετικής αρμοδιότητας της Βουλής στους δανειστές.
Σας μεταφέρουμε ένα μικρό απόσπασμα από την σχετική με την μήνυση «Προλογική Διακήρυξη» του ΕΠΑΜ: «Ο Ελληνικός Λαός και η Πατρίδα μας, από το Μάιο του 2010, βιώνουν μια πρωτόγνωρη κατάσταση, τουλάχιστον για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα: η Δημοκρατία μας, και όπως αυτή εγκαθιδρύεται με το Σύνταγμα του 1975, έχει αλλοιωθεί και αδρανοποιηθεί· τα ανθρώπινα δικαιώματα ενός ολόκληρου λαού έχουν πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων…»
Σε άλλο σημείο της διακήρυξης του ΕΠΑΜ εστιάζονται οι κατηγορούμενοι για «Εσχάτη Προδοσία»: «Τα μνημόνια οι δανειακές συμβάσεις και το χρέος που με αυτές επιβλήθηκε στη Χώρα, έχουν ισχύσει de facto και κατά παράβαση του εσωτερικού δικαίου (συνταγματικού και ποινικού), του διεθνούς δικαίου και του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτουργοί, συναυτουργοί, ηθικοί αυτουργοί, άμεσοι και απλοί συνεργοί των εγκλημάτων αυτών, είναι: μέλη της Βουλής του 2010, μέλη της Βουλής του 2012, μέλη της Βουλής του 2015, μέλη των κυβερνήσεων των αντίστοιχων προαναφερόμενων περιόδων, κρατικοί υπάλληλοι του ελληνικού κράτους, υπάλληλοι διεθνών και διεθνικών οργανισμών».                     

2. Ορισμένες αντιρρήσεις και διαφωνίες μας ως «Α Δ»
Εμείς θεωρούμε ότι το έγκλημα είναι συνεχές και συμπεριλαμβάνει όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης μαζί με τους "αυλικούς" και τους παρατρεχάμενους αυτών, αφού είναι πάμπολλα τα οικονομικά εγκλήματα και τα μυστηριωδώς "ανεξιχνίαστα" σκάνδαλα των αριστεροδεξιών ακριδών της πολιτικής [π.χ. υπερβολική εκτίναξη εξωτερικού χρέους από το 1975 έως σήμερα, καταλήστευση και καταστροφή της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σκόπιμη και οργανωμένη κρατική επίθεση κατά βιομηχανικών και άλλων εγχώριων παραγωγικών μονάδων όπως της Πειραϊκής-Πατραϊκής, Κλωνατέξ, TricolanPirelli, ΧΡΩΠΕΙ, Πίτσος, ΕΛΙΝΤΑ (Εσκιμό, Ιζόλα), NAMCO, Εμπορική Αυτοκινήτων, MAVATEOCAR, ΜΕΒΕΑ, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, ΒΙΑΜΑΧ κ.α., σκάνδαλο Κοσκωτά, δωρεάν (ουσιαστικά), παραχώρηση των ΕΛΠΕ και της ΑΝΕΚ στους γνωστούς ντόπιους κρατικοδίαιτους προύχοντες όπως αντίστοιχα παραχωρήθηκαν τραπεζικά ιδρύματα, τηλεοπτικά κανάλια ή δημόσια έργα και κρατικές προμήθειες στους ευρύτερους προνομιακούς κύκλους της ολιγαρχίας, εσκεμμένη διάβρωση και ξεπούλημα ΟΤΕ (και ΔΕΠΑ, ΔΕΗ στις μέρες μας, αλλά και ΔΕΥΑΠ προσεχώς), σπέκουλα Χρηματιστηρίου, πλαστά στοιχεία για ένταξη στην ζώνη του Ευρώ και με απαράδεκτους και αντεθνικούς οικονομικούς όρους, διάλυση και ξεπούλημα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, καθώς και υποβάθμιση των ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, παραχώρηση έναντι πινακίου φακής των αλουμινίων της Βοιωτίας αλλά και άλλων ορυγμάτων και εθνικών ορυκτών αγαθών (όπως π.χ. η παραχώρηση των χρυσωρυχείων της Χαλκιδικής με ευτελή αντιπροσφορά), υπερβολικές σπατάλες και πλιάτσικο κατά την προετοιμασία και τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, υποθέσεις διαφθοράς και μιζών με εμπλεκόμενες υπερεθνικές εταιρίες όπως Siemens, HDW, Novartis κ.α.].





Αλλά και σε εθνικά θέματα έχουν διαπραχθεί φοβερά εγκλήματα όπως ο «Αττίλας ΙΙ» στην Κύπρο χωρίς καμία αποφασιστική ελληνική αντίδραση και απώλεια εδαφών (Βόρεια Κύπρος), παραχώρηση του ονόματος ΠΓΔΜ στο κρατίδιο των Σκοπίων (και τώρα επίκειται μόνιμη παραχώρηση με άλλον σύνθετο προσδιορισμό), γκριζάρισμα της περιοχής των Ιμίων, μη καθορισμός ΕΕΧ (Εθνικού Εναέριου Χώρου) και ΕΘΣ (Εθνικά Θαλάσσια Σύνορα), όπως βεβαίως και ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη), με αποτέλεσμα  μια "δημιουργική" ασάφεια ως προς τα ανατολικά σύνορα μας, όπως επίσης ενδοτικότητα απέναντι στις απαιτήσεις της Τουρκίας, με διαφαινόμενο ένα πιθανό και εκτεταμένο γκριζάρισμα και άλλων περιοχών της ελληνικής επικράτειας αλλά και έντονη καταπόνηση – μια βασική αιτία για τα πολλαπλά ατυχήματα – στις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως στην Ε.Α, σοβαρά κενά στους αμυντικούς εξοπλισμούς, έλλειψη σοβαρής μεταναστευτικής πολιτικής με αποτέλεσμα την δημογραφική αλλοίωση της χώρας, παράνομη παραχώρηση της Ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοεθνείς, εσκεμμένη υποβάθμιση της παιδείας και της υγείας, σταθερή και διαχρονική επίθεση κατά της Ελληνοορθοδοξίας κ.α.


Άρα με βάση τα παραπάνω, αν θέλουμε πραγματικά να αποδοθεί «Δικαιοσύνη» και «Κάθαρσης» θα πρέπει να διευρύνουμε χρονικά τις έρευνες για όλα τα γνωστά εμπλεκόμενα κόμματα και πολιτικά πρόσωπα και να μιλάμε ανοιχτά πλέον – όπως προαναφέραμε στην αρχή του κεφαλαίου – για συνεχής και διαχρονική διάπραξη «Εσχάτης Προδοσίας» καθ’ όλη την διάρκεια της Μεταπολίτευσης.                                                                                              
Δεν μπορεί να έχουν καταδικαστεί μόνον οι πραξικοπηματίες της επταετούς δικτατορίας ως ένοχοι με σκληρότατες ποινές, ενώ οι διάδοχοι ψευτοδημοκράτες και δωσίλογοι εξουσιαστές να παραμένουν στο απυρόβλητο;

Ασφαλώς κατανοούμε ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ένα επόμενο βήμα και στόχος αφού δεν είναι μια εύκολη διαδικασία, αλλά εμείς οφείλαμε να καταθέσουμε την ένσταση και άποψη μας.

Να τονίσουμε όμως ότι εκεί που ουσιαστικά διαφωνούμε με το ΕΠΑΜ – και πάντως έχει σχέση με τις ενστάσεις που καταγράψαμε προηγουμένως – είναι ως προς την διαφαινόμενη απώτερη στόχευση του όσον αφορά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, αφού το εν λόγο κόμμα σε άλλο σημείο της διακήρυξης του αναφέρει: «Το Σύνταγμά του 1975, θεωρείται και είναι το δημοκρατικότερο σύνταγμα που γνώρισε ο τόπος…» και σε άλλο σημείο, «Η Χώρα λειτουργεί με αλλοιωμένους και αδρανοποιημένους θεμελιώδεις Δημοκρατικούς θεσμούς της. Η παράνομη “μεταβολή”, πλέον, σ’ ένα άλλο πολίτευμα απ’ αυτό που εγκαθιδρύει το Σ/75, επιχειρείται και σε δικαιϊκό πεδίο…».

Διαφωνούμε γιατί μπορεί το Σύνταγμα του 1975 να είναι δημοκρατικότερο απ’ το σημερινό – που δυστυχώς αποτελεί μια μεταλλαγμένη και κακή εκδοχή του – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το Σ/75 παρείχε προς τον ελληνικό λαό ένα πολίτευμα πραγματικής Δημοκρατίας. Το συγκεκριμένο Σύνταγμα απλώς διασφάλιζε μια πιο εύρυθμη και νομιμοφανή λειτουργία του Κοινοβουλευτικού αντιπροσωπευτικού συστήματος.
Όμως η – αγγλοσαξονικού τύπου – Κοινοβουλευτική "Δημοκρατία", σε οποιαδήποτε μορφή της – είτε ως Βασιλευόμενη, είτε ως Προεδρευόμενη ή Προεδρική – είναι επί της ουσίας ένα ολιγαρχικό πολίτευμα με κάποια δημοκρατικά χαρακτηριστικά, αφού οι Πολίτες – πέραν από το να εκλέξουν ένα κόμμα της προτίμησης τους – δεν έχουν δικαίωμα να νομοθετούν και να δικάζουν τους πολιτικούς αξιωματούχους – κάτι που αποτελεί βασικό και κατ’ ελάχιστον χαρακτηριστικό της Δημοκρατίας – ενώ ασφαλώς ιδανικότερο θα ήταν να ελέγχουν άμεσα αλλά και να μπορούν να ανακαλούν μέλη της εκτελεστικής εξουσίας ή και την ίδια την κυβέρνηση, όταν παραβιάζεται το Σύνταγμα ή παρεκκλίνουν από το αιτήματα και την βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.
Έτσι παρότι αναφέρεται στις βασικές διατάξεις του Συντάγματος και υποτίθεται ότι θεσπίζεται η λαϊκή κυριαρχία [«2. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η Λαϊκή Κυριαρχία»«3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από αυτήν, υπάρχουν υπέρ αυτής, και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα», (Άρθρο 1. Παρ. 2&3), όπως επίσης η λαϊκή κυριαρχία θεσπίζεται και στο Άρθρο 120], παρόλα αυτά στην πράξη ο ελληνικός λαός (και πιο συγκεκριμένα και ειδικότερα οι Πολίτες), μένει απλός θεατής, κομπάρσος και ουσιαστικά υπήκοος – αν όχι δούλος – του Κράτους.

  • Ως πότε θα έχουμε αργυρώνητους αντιπροσώπους που θα μας προδίδουν, θα μας ληστεύουν και θα αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς;


Αλλά ακόμα και αν θεωρητικά επιστρέφαμε στο αρχικό σύνταγμα της μεταπολίτευσης κανείς δεν μας εξασφαλίζει ότι αργά ή γρήγορα αυτό θα καταντήσει ένα διάτρητο, άκυρο ή αντιλαϊκό πολιτειακό νομοθετικό συμβόλαιο – όπως συμβαίνει σήμερα – αφού το συγκεκριμένο και καθοριζόμενο κοινοβουλευτικό πολίτευμα της αστικής "δημοκρατίας" είναι εξαρχής στρεβλό και διαμορφωμένο έτσι ώστε να αναδεικνύει διάφορες εξουσιαστικές πολιτικές οργανώσεις και προσωπικότητες με κύρια χαρακτηριστικά και "πλεονεκτήματα" το αρρωστημένο πάθος για την εξουσία και το χρήμα, την υποκρισία, το ψεύδος ή την άκρατη φιλοδοξία, φιλαυτία, εγωισμό και δωσιλογισμό (εκτός βεβαίως λίγων φωτεινών εξαιρέσεων). Ότι πρέπει δηλαδή για τους πάντα ενδιαφερόμενους και παρεμβαίνοντες ντόπιους και ξένους καπιταλιστές, οι οποίοι πολύ εύκολα χρηματίζουν και διαφθείρουν όποιο κόμμα (και στελέχη του) επιθυμούν και άρα ελέγχουν την πολιτική και οικονομία του τόπου.

  • Ως πότε θα παραμένουμε οι υπήκοοι και υποτελείς ενός πολιτικού συστήματος και μιας ολιγαρχικής εξουσίας που παριστάνει την Δημοκρατία;

                                                                                                       
Γενικότερα θα λέγαμε ότι η αντιπροσωπευτική ή αστική "δημοκρατία" πάσχει γιατί δίνει υπερεξουσίες και ειδικά προνόμια στα κόμματα, δηλαδή σε πολιτικές οργανώσεις που στοχεύουν στην πλήρωση και στον έλεγχο της εκτελεστικής εξουσίας. Αυτές όμως οι υπερεξουσίες και τα προνόμια μειώνουν αντιστοίχως τα δικαιώματα των Πολιτών – οι οποίοι θα πρέπει να είναι η κυρίαρχη πολιτική τάξη σε μια πραγματική Δημοκρατία – με συνέπεια να καταστρατηγούνται ορισμένες από τις βασικές αρχές της δημοκρατίας που είναι η Ισονομία, η Ισηγορία, η Ισοπολιτεία ή η ξεκάθαρη διάκριση των εξουσιών.                                                                                                
Βεβαίως το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα πάσχει και σε άλλους τομείς όπως η διαστρέβλωση και η αλλοίωση του πραγματικού θεσμικού σκοπού και ρόλου της Βουλής, οι διαδικασίες σύνθεσης και συγκρότησης της Βουλής, ο χρόνος θητείας των βουλευτών, ο μισθός και τα υπέρογκα ειδικά επιδόματα τους όπως και η "ειδική" βουλευτική τους σύνταξη, ο παραγκωνισμός και η ανυπαρξία «Συνέλευσης του Δήμου» για αποφάσεις σε σημαντικά ζητήματα της χώρας κ.α.                                                                                           
(σ.σ. Πολλά από τα παραπάνω ειδικά προνόμια της Βουλής και των βουλευτών είναι κατά βάση έμμεσα προνόμια προς τα κόμματα, αφού άλλωστε η βουλή στελεχώνεται από τα μέλη των κομμάτων).

- Οπότε γιατί θα πρέπει ο ελληνικός λαός να συνεχίσει να φοράει το στενό κουστούμι που του έραψαν οι "πεφωτισμένοι" των χρηματαγορών και τα γνωστά-άγνωστα λόμπι της παγκόσμιας ολιγαρχίας και του καπιταλισμού; Δεν έφτασε ακόμη ο καιρός που ο ελληνικός λαός (αλλά και οι υπόλοιποι προοδευτικοί λαοί), θα διεκδικήσει, θα απαιτήσει και θα εφαρμόσει την περίφημη και αξιόλογη αρχαιοελληνική Λαοκρατία και αν όχι τώρα που διανύουμε τον υποτιθέμενο εξελιγμένο 21ο αιώνα, πότε;

  • Ως πότε θα ανεχόμαστε την εξουσία των ανθελλήνων έναντι των Ελλήνων και των ολίγων έναντι των Πολλών;

Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι στην δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας (που αποτελεί την μήτρα του συγκεκριμένου πολιτειακού συστήματος και που ουσιαστικά δεν υφίσταται και δεν εφαρμόζεται στην εποχή μας), δεν υπήρχαν πολιτικά κόμματα, καθώς αυτά θα αποτελούσαν διασπαστικοί παράγοντες μεταξύ των Πολιτών, κάτι που απεχθάνεται η Δημοκρατία, αλλά αντιθέτως σε τέτοιες μεθόδους αρέσκεται η Μοναρχία και Ολιγαρχία με την γνωστή τακτική του «Διαίρει και Βασίλευε»…
Γενικότερα η Δημοκρατία δεν χρειάζεται κόμματα για να λειτουργήσει ούτε και πράσινους, κόκκινους, μπλε, ροζ ή πορτοκαλί οπαδούς που μάχονται μεταξύ τους για να αναδείξουν ως "πρωταθλήτρια" την δική τους πολιτική οργάνωση (και από την οποία κατόπιν θα αναμένουν και τα αντίστοιχα προσωπικά οφέλη). Τα κόμματα ως επί το πλείστο επιθυμούν και συγκεντρώνουν κυρίως Ιδιώτες ή πολιτικούς Δούλους και πάντως όχι Πολίτες και ουσιαστικά κομματιάζουν την κοινωνία ωθώντας την προς την Οχλοκρατία και όχι προς την Δημοκρατία.


Από την άλλη μεριά πάλι, γιατί να πληρώνουμε πανάκριβα τις διάφορες κομματικές οργανώσεις για να προτείνουν ημίμετρα προς επίλυση των γενικότερων προβλημάτων της χώρας όταν όλα αυτά μπορούν να καθοριστούν σε ένα ευρύτατα αναθεωρημένο – και ουσιαστικά νέο – Σύνταγμα στο οποίο θα υπάρχει πληρότητα νομοθετημάτων που θα προσδιορίζουν την γενική και μακροπρόθεσμη πολιτική του Κράτους και βέβαια μέσα από μια ολιστική προσέγγιση με βάση τις διαχρονικές αξίες του ελληνικού πολιτισμού και με προτεραιότητα την κάλυψη των εθνικών και κοινωνικών αναγκών αλλά και μέσα από τα ολοκληρωμένα πλαίσια μιας πραγματικής δημοκρατίας;
Υπάρχουν αξιόλογα στελέχη στα υπάρχοντα εξωκοινοβουλευτικά και πατριωτικά κινήματα και κόμματα – μεταξύ αυτών και στο ΕΠΑΜ – που θα μπορούσαμε να εκλέξουμε ως αξιωματούχους της νέας Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά που θα τους εκλέξουμε ως πολιτικές προσωπικότητες και ως άξιους Πολίτες και όχι με την ιδιότητα των αρχηγών κομμάτων ή οργανώσεων (που συνήθως άγουν και φέρουν τους ανάλογους αγελαίους οπαδούς/δούλους/ιδιώτες…)
Ωστόσο αν επιλέξουμε – για πολλούς λόγους – να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τον αμφιλεγόμενο νεωτερισμό που αποτελούν τα πολιτικά κόμματα, αυτά θα πρέπει να έχουν περιορισμένες εξουσίες και προνόμια αφού οι Πολίτες θα πρέπει να είναι το Κράτος σε μια πραγματική Δημοκρατία.

3. Συμφωνούμε με την μήνυση που κατέθεσε το ΕΠΑΜ
Πάντως σε άλλα σημεία της «Διακήρυξης» του ΕΠΑΜ αναφέρονται τα εξής: «Η Θεμελιώδης Συμφωνία, το Σύνταγμα, πρέπει να τηρηθεί, όσο υφίσταται, μέχρι την αναθεώρησή της και κατά το μέτρο που η ίδια προβλέπει, και ενώ ουδέποτε ο Λαός απεμπολά το συντακτικό του προνόμιο: όπως ακριβώς την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα. Βασικές αρχές και θεσμοί της που κατοχυρώνουν το μοναδικό ρόλο της λαϊκής κυριαρχίας και τα δικαιώματά της, ποτέ δεν συρρικνώνονται, μόνο διευρύνονται, κατ’ επιταγή του ίδιου του Συντάγματος» και επίσης «Γι’ αυτό, και το συντακτικό προνόμιο ανήκει και παραμένει στο λαό, όπως την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα, αρκεί όλες οι εξουσίες να συνεχίσουν να απορρέουν από αυτόν και να λειτουργούν μόνο για την ωφέλειά του και όπως ο ίδιος την καθορίζει», κάτι που αφήνει παράθυρο στην δική μας ουσιαστική απαίτηση για πραγματική Δημοκρατία.
Πάγια πολιτική μας θέση ως κίνημα «Α Δ» – την οποία έχουμε εκφράσει επανειλημμένως – είναι η συσπείρωση και η συνέργεια με τον ευρύτερο πατριωτικό και δημοκρατικό χώρο – πέρα και πάνω από τις όποιες τεχνητές αριστεροδεξιές ταμπέλες – και η προώθηση των ενεργειών που έχουν ως στόχο την απελευθέρωση της πατρίδας και την επανάκτηση και επαναφορά της πραγματικής ελληνικής Δημοκρατίας.
Εντός των προαναφερόμενων πλαισίων συμφωνούμε με την συγκεκριμένη δράση του ΕΠΑΜ, καθώς όντως οι κυβερνήσεις των τελευταίων (τουλάχιστον) οκτώ ετών, έχουν διαπράξει εγκλήματα που χαρακτηρίζονται ως «Εσχάτη Προδοσία», αλλά και ως «Έλληνες Πολίτες» δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε αυτήν την παράγραφο που αναφέρεται σε άλλο σημείο της Διακήρυξης του ΕΠΑΜ: «Η ΑΜΥΝΑ υπέρ της Δημοκρατίας και η απελευθέρωση της Πατρίδας από του ξένους τοκογλύφους, συνιστά πατριωτικό καθήκον κάθε Έλληνα Πολίτη, μέχρι την αποκατάσταση και την ολοσχερή διαφύλαξη και των δύο εννόμων αγαθών».

Συμπληρώνοντας τα παραπάνω να αναφέρουμε αυτό που είχε δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο καθηγητής-συνταγματολόγος κ. Κασιμάτης: «Μπροστά σ’ ένα κατάλογο εκατοντάδων χιλιάδων υπογραφών από απλούς πολίτες κανείς Έλληνας δικαστής δεν θα βρεθεί να παραβλέψει μια καλά στοιχειοθετημένη μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία»

Να σημειώσουμε εδώ ότι υπήρξαν αντιρρήσεις από ορισμένα μέλη μας καθώς τέθηκε το ζήτημα της μη επίσημης στήριξης και συμμετοχής του ΕΠΑΜ στο συλλαλητήριο της Αθήνας με κεντρικό σύνθημα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ», την 4/2/18, κάτι όμως που διευκρινίστηκε από εκπροσώπους του ΕΠΑΜ καθώς η αιτία της διαφωνίας ήταν ότι κάποιοι από τους φορείς που είχαν αναλάβει την διοργάνωση είχαν στόχο να καπελώσουν την συγκέντρωση των πολιτών (κάτι πάντως που δεν είναι εκτός πραγματικότητας), αλλά αυτή είναι μια πολιτική στάση και απόφαση – με το ανάλογο πολιτικό κόστος – που αφορά το ΕΠΑΜ.                
Από την δική μας πλευρά ως κίνημα «Α Δ» έχουμε αποφασίσει να συμμετέχουμε ενεργά σε δράσεις πολιτών που αφορούν εθνικά και κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, αλλά με την απαραίτητη προσοχή, καθώς γνωρίζουμε όλοι ότι καραδοκούν οι καιροσκόποι και οι εγκάθετοι του συστήματος για να επωφεληθούν από αυτές τις κινητοποιήσεις.

  • Δεν υπάρχει "Αριστερά" και "Δεξιά" παρά μόνον των Ελλήνων τα κόκαλα τα ιερά


Άλλη ένσταση που διατυπώθηκε ήταν ότι η  ενέργεια αυτή της μήνυσης ίσως αποτελεί ένας πολιτικός ελιγμός και μια υποκριτική τακτική εκ μέρους του ΕΠΑΜ, δηλαδή είναι ένα πολιτικό πυροτέχνημα, βασικά για ψηφοθηρικούς λόγους, αφού άλλωστε έγιναν στο παρελθόν παρόμοιες ενέργειες από μεμονωμένους πολίτες και οργανώσεις πολιτών, αλλά και από το πατριωτικό κόμμα «Εθνεγερσία», που όμως – έως σήμερα – παραμένουν σε αδράνεια λόγω ενός διεφθαρμένου τμήματος της «Δικαστικής Λειτουργίας» που δεν υπηρετεί τον ελληνικό λαό αλλά τα ξένα και ντόπια κέντρα της σκοταδιστικής ΝΠΤ (Νέα Παγκόσμια Τάξη).
Ωστόσο για όλους τους παραπάνω λόγους – και παρά τις ενστάσεις που προαναφέραμε – η πλειοψηφία των μελών μας έκρινε ότι η κίνηση αυτή εκ μέρους ενός εξωκοινοβουλευτικού κομματικού οργανισμού – στην προκειμένη περίπτωση του ΕΠΑΜ – εντείνει την πίεση ενάντια στο αντιλαϊκό, καπιταλιστικό και αντεθνικό μεταπολιτευτικό καθεστώς και αποφάσισε την στήριξη της ενέργειας με τις υπογραφές μας στον καθορισμένο σύνδεσμο, αλλά και την διάδοση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους φίλους και συνεργάτες του κινήματος μας, με την προτροπή να την συνυπογράψουν όλοι οι ελεύθεροι και ακομμάτιστοι «Έλληνες Πολίτες», που εξ ορισμού είναι πραγματικοί Δημοκράτες και Εθνοπατριώτες!
[σ.σ. Τα μέλη μας έχουν ήδη ενημερωθεί από τον Μάρτιο και κατά προαίρεση προβαίνουν σε υπογραφές]

- Βεβαίως το ίδιο θα πράξουμε στο μέλλον και για ενέργειες άλλων κομμάτων που έχουν αξιόλογες και ουσιαστικές πατριωτικές και δημοκρατικές θέσεις και αρχές.

Όμως συνάδει η ομοφωνία ή και η πιθανή συνέργεια μεταξύ κινημάτων και κομμάτων; Και βέβαια αρκεί να υπάρχουν κοινές βασικές αρχές, θέσεις, και στόχευση, αλλά πάντως τα κινήματα θα πρέπει να προστατεύουν την ανεξαρτησία τους και ασφαλώς να μην καταστούν εξαρτώμενοι ‘λαγοί’ των εκάστοτε κομμάτων. Από εκεί και πέρα όλοι θα κριθούν στο πεδίο της πολιτικής μάχης από τους πραγματικούς Πολίτες – οι οποίοι μπορεί να είναι συναγωνιστές ή φίλοι κινημάτων και παράλληλα μέλη πατριωτικό-δημοκρατικών κομμάτων – και οι οποίοι με βάση τα ανιδιοτελή κριτήρια τους θα λάβουν και τις ανάλογες αποφάσεις τους.
Υπό το πρίσμα των προαναφερόμενων εμείς ως κίνημα πολιτών δεν φοβούμαστε την ομοφωνία και την συνέργεια με κινήματα και κόμματα – με τα οποία μπορεί να συμφωνούμε τουλάχιστον σε κάποιες βασικές και ουσιαστικές θέσεις – καθώς οι δικές μας καταγεγραμμένες αρχές, θέσεις και άξονες, αλλά και οι γενικότερες κοινωνικοπολιτικές προθέσεις μας, είναι καθαρές και ξάστερες. Δεν στοχεύουμε σε ψηφοφόρους ή στην κατάληψη της εξουσίας, αλλά σε συναγωνιστές και στην επαναφορά της Δημοκρατίας, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με πολυποίκιλες κοινωνικοπολιτικές δράσεις.
- Άλλοι, γενικότερα μιλώντας, μπορεί να κινδυνεύουν να εκτεθούν στα μάτια των μελών ή ψηφοφόρων τους – ίσως επειδή αποκρύπτουν τις πραγματικές προθέσεις τους – εμείς πάντως όχι.



Κλείνοντας το κείμενο μας θα πούμε ότι το κίνημα «Α Δ» δεν ήρθε για να χωρίσει, αλλά για να Ενώσει τους Έλληνες!

Να ενώσει όμως τους Αληθινούς Έλληνες, τους Ελεύθερους Έλληνες, να ενώσει τους Έλληνες Πολίτες!!

Γιατί μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν μια ανεξάρτητη πατρίδα και μια Πολιτεία με αρχές, αξίες και διαδικασίες την Ισονομία, Ισοπολιτεία, Ισηγορία, Ευνομία, Αξιοκρατία, Λογοδοσία, Ευημερία, Εργασία, Ψυχαγωγία, Παιδαγωγία, Καλλιτεχνία, Ελευθερία, Διαφάνεια, Ανάκληση, Περιοδικότητα, Ισότητα, Δημιουργικότητα, Ανθρωπισμός, Πολιτισμός, Πρόοδος…

…μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» οραματίζονται μια έκρηξη και επανάσταση Ιδεών, Τεχνών και Επιστημών… μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν την επιστροφή στις πανανθρώπινες αξίες της Ελληνικής φιλοσοφίας και πολιτισμού, με προϋποθέσεις και συνθήκες φιλελευθερισμού και με όραμα και αρχές την αλληλεπίδραση, αλληλεγγύη και αλληλοσεβασμό μεταξύ των λαών και μόνον αυτοί απαιτούν την απελευθέρωση της γνήσιας και διάσημης, αλλά φυλακισμένης «Ελληνίδας», που ονομάζεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!





Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!



Πηγή: https://greek-citizens.blogspot.com/2018/06/blog-post_12.html 

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Τελεσίγραφο σε Βουλευτές και ΠτΔ για Εσχάτη Προδοσία και λαϊκός ξεσηκωμός






Πολύ σοβαρό πλέον είναι το ενδεχόμενο να έχουμε επεισόδια στην Βόρεια Ελλάδα, στις Πρέσπες και γενικότερα στην Μακεδονία μας καθώς η οργή του κόσμου ξεχειλίζει. 

Στην πρώτη του αντίδραση μετά το διάγγελμα του Αλέξη Τσίπρα, ο επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ της Ελλάδος και πρώην Υπηρεσιακός Υπουργός Εθνικής Αμύνης, στρατηγός εν αποστρατεία, Φράγκος Φραγκούλης, μιλώντας στο SigmaLive, κάλεσε τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας να παραιτηθεί, προκειμένου να μην κατηγορηθεί για εσχάτη προδοσία.
«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να παραιτηθεί άμεσα εάν διαφωνεί και να προκηρυχθούν εκλογές, ίδε Άρθρο 49 του Συντάγματος, παράγραφος 1.
Άλλως να υποχρεωθεί η κυβέρνηση σε παραίτηση. Οφείλουν να παραιτηθούν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ο Πάνος Καμμένος να φύγει από τη συγκυβέρνηση και να γίνει πρόταση μομφής από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Έτσι απλά.

Εγκαλείτε τους πρόθυμους διά προδοσία σε βάρος της Μακεδονίας!

Οι βουλευτές της Βορείου Μακεδονίας πρέπει, επίσης, πρώτοι να παραιτηθούν και να προκαλέσουν εκλογές».


[σ.σ. Σύμφωνα με την παράγραφο 1, του άρθρου 49, του ελληνικού Συντάγματος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ευθύνεται οπωσδήποτε για πράξεις που έχει ενεργήσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, παρά μόνο για εσχάτη προδοσία ή παραβίαση, με πρόθεση, του Συντάγματος. Για πράξεις που δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων του η δίωξη αναστέλλεται εωσότου λήξει η προεδρική θητεία].

Οι δηλώσεις του Αντιστράτηγου ε.α. Ε.Συναδινό

<<Μετά τις εμετικές δηλώσεις του Προέδρου της Ελληνικής «δήθεν» Δημοκρατίας, τη συνέντευξη παρωδία του Καμμένου και, τέλος, το διάγγελμα Τσίπρα, παραχωρούνται 3500 χιλιάδες χρόνια Ελληνικής ιστορίας στους ΑλβανοΣκοπιανούς. Η Ελληνική ιστορία δεν αποτελεί προϊόν συνδιαλλαγής, εκδούλευσης, φαλκίδευσης ή εκμαυλισμού για την πολιτική επιβίωση των άλλων. Στον βωμό της σταθερότητας των Σκοπίων, δεν θα προσφέρουμε τη δική μας εσωτερική αποσταθεροποίηση.
Προειδοποιώ τους Βουλευτές όλων των κομμάτων, ιδιαιτέρως αυτούς της Νέας Δημοκρατίας, που μετά από Κύπρο είναι έτοιμοι για μια νέα Εθνική Προδοσία, ότι σε περίπτωση επικύρωσης της συμφωνίας Τσίπρα-Ζάεφ, να είναι έτοιμοι για μια νέα Βαστίλη – ένα νέο Γουδί.
Θα αντιμετωπίσουν την οργή του Ελληνικού Λαού και, μάρτυς μου ο Θεός, θα οδηγηθούν στα εδώλια των κατηγορουμένων με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας.
Έστω την ύστατη στιγμή, μπορούν να θυμηθούν ότι έχουν ορκιστεί στο Ελληνικό Σύνταγμα και να παραιτηθούν ομαδικώς. Καλώ, δε, τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, στα πλαίσια του θεσμικού του ρόλου, να παραιτηθεί άμεσα ώστε βάσει του Συντάγματος να διαλυθεί η παρούσα Βουλή.
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να βεβηλώνει τη μνήμη των αρχαίων και νεότερων Μακεδόνων, των Μακεδονομάχων και όλων όσων γενικά και διαχρονικά πότισαν με το αίμα τους τη Μακεδονική γη>>.
Ελευθέριος Συναδινός
Αντιστράτηγος ε.α
Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής


Επιτροπή Αγώνα Φλώρινας: Φλωρινιώτες ξημερώνει μαύρη μέρα για μας, ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ !

<<Οι έμποροι των εθνών αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς για μια ακόμα φορά. Και οι ντόπιοι εντολοδόχοι τους περιχαρείς -γιατί τα κατάφεραν να ανταποκριθούν στο νεύμα του αφεντικού- περιμένουν, κουνώντας την ουρά, το κόκαλο. Ποιος άντεξε να βλέπει και να ακούει το λιγωμένο ανθρωπάκι που παριστάνει τον υπουργό εξωτερικών της Ελλάδας να ξεπουλά την ψυχή μας, την ιστορία μας, το όνομά μας με τόση άνεση, αυταρέσκεια, ικανοποίηση (θέλει η-(υ)πουργάρα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει…).
Χωρίς ίχνος ευαισθησίας, απροκάλυπτα και ενάντια σε κάθε έννοια δημοκρατικής διακυβέρνησης, μας στερούν ακόμα και την έκφραση γνώμης με δημοψήφισμα, κάτι που ακόμα και ο Ζάεφ εξασφαλίζει στους πολίτες της χώρας του.
Τι το θέλουμε εμείς το δημοψήφισμα, για μας θα αποφασίσει το κοινοβούλιο και σε αντάλλαγμα θα καλέσει ο πολυχρονεμένος ο ΣΑΤΡΑΠΗΣ μας τον φίλο του τον Ζάεφ να ασελγήσει στη μάνα μας τη Μακεδονία, μέσα στο σπίτι μας στην Πρέσπα!!! Τι τιμή για τον τόπο μας!!!!!!!
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ελληνισμού, αυτοπροαιρέτως η «κυβέρνηση» και στα μουλωχτά η αντιπολίτευση, εκχωρούν εθνικό χώρο και προσυπογράφουν τις διεκδικήσεις αυτών που επιβουλεύονται τον Ελληνισμό. Πειθήνια όργανα του ΝΑΤΟ και των σχεδίων της Γερμανίας στα Βαλκάνια υποστέλλουν τη σημαία και παραδίδουν τη γη των πατέρων μας. Όσοι κατοικούμε στη γωνιά αυτή της Μακεδονικής γης γνωρίζουμε ότι τίποτε πια δεν θα είναι ίδιο από αύριο· τα δεινά για τη Μακεδονία μας μόλις αρχίζουν…
ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, θα έρθουν αύριο ΟΙ ΞΕΝΟΙ να πατήσουν τη γη που σφαγιάστηκε ο Παπα-Σταύρος Τσάμης, εκεί όπου ανέβηκε στην κρεμάλα ο Κώττας φωνάζοντας “Da zive Grcia”.
ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, μην αρκεστείτε να κλείσετε την τηλεόραση μη αντέχοντας τον βιασμό της μάνας μας μέσα στο ίδιο μας το σπίτι.
ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, μην κρατήσετε την οργή σας μόνο για το μαύρισμα στις επόμενες εκλογές.
ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ας τρέξουμε να σώσουμε τη Μακεδονία ΜΑΣ και η Μακεδονία θα μας σώσει.
Εμπρός να κλείσουμε δρόμους, να κτυπήσουμε νεκρικά τις καμπάνες.
ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΚΑΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΑΣ ΚΥΜΑΤΙΣΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ,
«Ο ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ ΚΙΝΔΥΝΟΣ» ΤΕΛΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!
ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Ο ΣΑΤΡΑΠΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΛΙΚΟΙ ΤΟΥ.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ!>>
Επιτροπή Αγώνα Φλώρινας
http://neaflorina.gr


Ξεσηκωμός για τις Πρέσπες

<<Ο κ.Κοτζιάς είχε δηλώσει πως ονειρεύεται την υπογραφή της συμφωνίας σε ένα σημείο στα σύνορα μεταξύ των δύο χωρών, με μια ωραία γιορτή. Χιλιάδες γνήσιοι Μακεδόνες, με παραδοσιακές στολές απ’ ολόκληρη την Μακεδονία, θα είμαστε εκεί στις Πρέσπες για να “γιορτάσουμε” με τους κ.κ. Τσίπρα και Κοτζιά. Έτσι θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τους γνήσιους Μακεδόνες, που χωρίς καμία αίσθηση ντροπής διαπραγματεύονται την ιστορία και τον πολιτισμό τους>>, λέει ο κ.Γιώργος Τάτσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Μακεδονικών Συλλόγων, που πρόσφατα κατέθεσε μήνυση κατά του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών, για εσχάτη προδοσία.
Επίσης σε μια άλλη δήλωση η «Επιτροπή Αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας» αναφέρει, <<Η κυβέρνηση επιδεικτικά αγνοεί και περιφρονεί την βούληση του Ελληνικού Λαού στο Σκοπιανό ζήτημα, που είναι αμετακίνητη, και η οποία ΠΟΤΕ να μην παραχωρηθεί το όνομα της Μακεδονίας με κανέναν όρο. Αντιλαμβανόμενοι απολύτως το ιστορικό βάρος της ευθύνης αποτροπής της απόλυτης καταστροφής της Ελλάδας, και αναλαμβάνοντας την ευθύνη αυτή προς πάσα κατεύθυνση, ενημερώνουμε και ζητούμε επίταση της προσοχής του Ελληνικού Λαού στα γεγονότα που αφορούν το όνομα της Μακεδονίας.
Να γνωρίζουν αυτοί που διαπράττουν τις πράξεις της εσχάτης προδοσίας ( με σφετερισμό του κρατικού τους αξιώματος η πρόσκαιρη ή διαρκής αλλοίωση του δημοκρατικού πολιτεύματος και η πρόσκαιρη ή διαρκής αλλοίωση της θεμελιώδους αρχής της λαϊκής κυριαρχίας και της από τον λαό εκπήγασης όλων των εξουσιών, υπέρ αυτού και του έθνους), και της άμεσης συνέργειας σε επιβουλή εδαφικής ακεραιότητας, ότι θα διωχθούν δικαστικά για τις πράξεις τους οποτεδήποτε κι αν αυτό καταστεί εφικτό, οπουδήποτε στον κόσμο και αν βρεθούν, οπουδήποτε και αν ζητήσουν καταφύγιο. Και θα εφαρμοστούν τα νόμιμα>>.

Πηγή: pentapostagma.gr

Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Ποιους πολεμά περισσότερο ο διάβολος;






Όλους τους ανθρώπους τους πολεμάει ο διάβολος, γιατί όλους θέλει να τους κολάσει.
Αλλά περισσότερο πολεμάει τους ενάρετους, αυτούς που αγωνίζονται με πόθο «τον καλό αγώνα της πίστεως» (βλ. Α΄ Τιμ. ς΄ 12), αυτούς που έχουν καρπούς πνευματικούς.
Όπως τα παιδιά πετούν πέτρες στις καρυδιές που έχουν καρύδια, έτσι και ο διάβολος πετροβολάει αυτούς που έχουν καρπούς πνευματικούς. Κι όπως ο κλέφτης πηγαίνει να κλέψει εκεί όπου υπάρχουν θησαυροί υλικοί, έτσι κι ο διάβολος πηγαίνει να κλέψει εκεί όπου υπάρχουν θησαυροί πνευματικοί.
Ο Άγιος Χρυσόστομος σημειώνει ότι «ο κλέπτης ουκ έρχεται όπου καλάμη, και χόρτος, και ξύλον αλλ’ όπου κείται χρυσός, ή άργυρος, ή μαργαρίτης». Δεν πηγαίνει να συλήσει αχυροκαλύβες ή ξύλινες παράγκες. Διότι εκεί δεν υπάρχουν πράγματα αξίας. Πηγαίνει στα πλουσιόσπιτα, που έχουν χρήματα πολλά, ασημικά, χρυσαφικά ή άλλα πράγματα μεγάλης αξίας. Πηγαίνει στις τράπεζες και τις χρηματαποστολές, εκεί που θα γεμίσει σάκο ολόκληρο. Έτσι κι ο διάβολος «ουκ εισέρχεται όπου πόρνος, ή βέβηλος, ή άρπαξ, ή πλεονέκτης» (ΕΠΕ 33, 406).
Δεν πηγαίνει να πολεμήσει ανήθικους ή βέβηλους ή άρπαγες ή πλεονέκτες. Αυτούς τους έχει δεμένους με το πάθος και τους ξεγελάει ευκολότερα. Περισσότερη δουλειά έχει να κάνει, όταν πηγαίνει να πολεμήσει αγωνιστές μοναχούς, που βαδίζουν με συνέπεια την οδό του αγιασμού, ή συνειδητοποιημένους χριστιανούς που αγωνίζονται με πόθο. Σε άλλη ομιλία του ο χρυσορρήμων Πατήρ παρατηρεί ότι οι πειρατές δεν επιτίθενται στα πλοία που μεταφέρουν άμμο, διότι η άμμος είναι φθηνό υλικό και τόσο βαρύ, που κανείς δεν κάνει τον κόπο να τη μεταφέρει στην πλάτη. Οι πειρατές επιτίθενται στα πλοία που μεταφέρουν αμύθητους θησαυρούς ή εμπορεύματα μεγάλης αξίας. Έτσι κι ο διάβολος επιτίθεται στους πιστούς που έχουν αρετή και αγιότητα (Ομιλία εις τον Ιώβ).
Από την Αγία Γραφή πληροφορούμαστε ότι ο διάβολος έβαλε τα λαγωνικά του και κυνηγούσε να σκοτώσει τον πύρινο προφήτη Ηλία. Έκλεισε στη φυλακή και αποκεφάλισε τον κήρυκα της μετανοίας, τον τίμιο Πρόδρομο. Έριξε τα πυρωμένα βέλη του στον σώφρονα και πάγκαλο Ιωσήφ, που ήταν διαμάντι πνευματικό, τύπος του Χριστού. Πολέμησε τον πολύαθλο Ιώβ, που ήταν ακέραιος άνθρωπος, δίκαιος, θεοφοβούμενος και έφευγε μακριά από κάθε κακό και πονηρό πράγμα. Είναι τόσο αδίστακτος πειρατής, που πήγε να πειράξει στην έρημο ακόμη και τον Κύριό μας! 

  • Πώς επιτίθεται στις δικές μας ζωές;
Τα ίδια κάνει και στον καθένα από μας ο μισάνθρωπος. Αν βλέπει ότι βαδίζουμε στην ευθεία οδό των εντολών του Θεού, προσπαθεί να μας κάνει να παρεκκλίνουμε. Αν βλέπει ότι δίνουμε μαρτυρία για τον Χριστό, επιχειρεί να μας φιμώσει. Αν βλέπει ότι κάνουμε το καλό, παρεμβάλλει εμπόδια για να μας ανακόψει. Αν βλέπει ότι προσευχόμαστε με θέρμη, φέρνει χασμουρητό και υπνηλία, για να σταματήσουμε να προσευχόμαστε. Παρακολουθεί πώς λατρεύουμε τον άγιο Θεό. Αν βλέπει ότι η σκέψη μας φεύγει πολύ μακριά ή γεμίζει από τον θόρυβο των βιοτικών φροντίδων, μένει πολύ ευχαριστημένος ο διάβολος. Αν όμως συμμετέχουμε συνειδητά στη θεία Λατρεία, αρχίζει να μας πολεμάει. Μας φέρνει αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια, εργασίες που αφήσαμε σε εκκρεμότητα, επείγοντα τηλεφωνήματα που έπρεπε να κάνουμε και δεν τα κάναμε, και τα όμοια. Κι αν δεν τα καταφέρει να στρέψει αλλού τα ενδιαφέροντά μας, καλεί και άλλους δαίμονες να τον βοηθήσουν. Παρακολουθεί πώς μελετούμε το ιερό Ευαγγέλιο.
Εάν βλέπει ότι δεν προσηλώνεται η σκέψη μας στα νοήματα του θείου λόγου, δεν ανησυχεί ιδιαίτερα ο διάβολος. Γιατί γνωρίζει ότι αυτά που διαβάζουμε, μετά από λίγη ώρα θα τα ξεχάσουμε. Αν όμως είμαστε αγαθή γη που με λαχτάρα ακούμε τον λόγο του Θεού, που με ευλάβεια τον μελετούμε ημέρα και νύχτα, που τον κρύβουμε σαν θησαυρό βαθιά στην καρδιά μας και τον έχουμε οδηγό στη ζωή μας, κάνει τα αδύνατα δυνατά για να διακόψουμε τη μελέτη του θείου λόγου και να ασχοληθούμε με κάτι άλλο.
Από τα όσα γράφονται εννοούμε πόσο πανούργος εχθρός είναι ο αντίδικος, πόσο απατηλά στρατηγήματα επινοεί για να μας πλανήσει, με πόσο μεγάλη μανία εργάζεται το καταχθόνιο έργο του και με τι τέχνη αρπάζει κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται, για να μας υποσκελίσει! Να μην τον φοβόμαστε.
Αλλά οι πιστοί χριστιανοί να μην τον φοβόμαστε, διότι «μείζων εστίν ο εν ημίν ή ο εν τω κόσμω» (Α΄ Ιω. δ΄ 4).
Να μάθουμε να διακρίνουμε τις παγίδες του και να λαμβάνουμε εγκαίρως τα μέτρα μας, «ίνα μη πλεονεκτηθώμεν υπό του σατανά ού γαρ αυτού τα νοήματα αγνοούμεν», γράφει ο θείος Απόστολος Παύλος (Β΄ Κορ. β΄ 11).
Κι ακόμη να ταπεινοφρονούμε, διότι την ταπείνωση δεν την αντέχει ο διάβολος. Μόλις ταπεινωθούμε, φεύγει από κοντά μας.
Τέλος, να μην υποχωρούμε από την έπαλξή μας, όση κι αν είναι η πολεμική που ασκεί εναντίον μας ο σατανάς. «Αοκνος ψυχή εξήγειρε καθ’ εαυτής δαίμονας. Πληθυνθέντων δε πολέμων, επληθύνθησαν στέφανοι», γράφει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος.
Ο αγωνιστής του καλού αγώνα εξεγείρει εναντίον του τους δαίμονες. Αλλά όσο πιο πολύ αυτοί τον πολεμούν, τόσο περισσότερο τον δοξάζει ο αγωνοθέτης Κύριος!
Πηγή: http://www.pronews.gr/thriskeia/689079_poioys-polema-perissotero-o-diavolos