Αθήνα, 14/3/2018
Το πανελλήνιο κίνημα πολιτών «ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» συμφωνεί με την μήνυση που κατέθεσε το «ΕΠΑΜ» (Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο) κατά των κυβερνήσεων της τελευταίας οκταετίας επί «Εσχάτη Προδοσία», για λόγους που εξηγούμε αναλυτικότερα στην συνέχεια της ανακοίνωσης μας.
1. Μήνυση επί «Εσχάτη Προδοσία» από ΕΠΑΜ
Την Δευτέρα 5/2/2018 το πολιτικό κόμμα «ΕΠΑΜ», σε υλοποίηση ομόφωνης απόφασης του 6ου συνεδρίου του, υπέβαλε Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία).
Οι μηνυτές, Δημήτρης Καζάκης, ατομικά και ως Πρόεδρος του ΕΠΑΜ καθώς και ο δικηγόρος και δρ Νομικής, Φώτιος-Σπυρίδων Μαζαράκης και συντάκτης της μηνύσεως, προσήλθαν στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, συνοδευόμενοι από αρκετά στελέχη του κόμματος και υπέβαλαν Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία), η οποία αφορά: Την εγκαθίδρυση – κατά αντισυνταγματικό τρόπο – Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων, την παραβίαση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015 και την παράδοση της νομοθετικής αρμοδιότητας της Βουλής στους δανειστές.
Σας μεταφέρουμε ένα μικρό απόσπασμα από την σχετική με την μήνυση «Προλογική Διακήρυξη» του ΕΠΑΜ: «Ο Ελληνικός Λαός και η Πατρίδα μας, από το Μάιο του 2010, βιώνουν μια πρωτόγνωρη κατάσταση, τουλάχιστον για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα: η Δημοκρατία μας, και όπως αυτή εγκαθιδρύεται με το Σύνταγμα του 1975, έχει αλλοιωθεί και αδρανοποιηθεί· τα ανθρώπινα δικαιώματα ενός ολόκληρου λαού έχουν πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων…»
Σε άλλο σημείο της διακήρυξης του ΕΠΑΜ εστιάζονται οι κατηγορούμενοι για «Εσχάτη Προδοσία»: «Τα μνημόνια οι δανειακές συμβάσεις και το χρέος που με αυτές επιβλήθηκε στη Χώρα, έχουν ισχύσει de facto και κατά παράβαση του εσωτερικού δικαίου (συνταγματικού και ποινικού), του διεθνούς δικαίου και του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτουργοί, συναυτουργοί, ηθικοί αυτουργοί, άμεσοι και απλοί συνεργοί των εγκλημάτων αυτών, είναι: μέλη της Βουλής του 2010, μέλη της Βουλής του 2012, μέλη της Βουλής του 2015, μέλη των κυβερνήσεων των αντίστοιχων προαναφερόμενων περιόδων, κρατικοί υπάλληλοι του ελληνικού κράτους, υπάλληλοι διεθνών και διεθνικών οργανισμών».
2. Ορισμένες αντιρρήσεις και διαφωνίες μας ως «Α Δ»
Εμείς θεωρούμε ότι το έγκλημα είναι συνεχές και συμπεριλαμβάνει όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης μαζί με τους "αυλικούς" και τους παρατρεχάμενους αυτών, αφού είναι πάμπολλα τα οικονομικά εγκλήματα και τα μυστηριωδώς "ανεξιχνίαστα" σκάνδαλα των αριστεροδεξιών ακριδών της πολιτικής [π.χ. υπερβολική εκτίναξη εξωτερικού χρέους από το 1975 έως σήμερα, καταλήστευση και καταστροφή της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σκόπιμη και οργανωμένη κρατική επίθεση κατά βιομηχανικών και άλλων εγχώριων παραγωγικών μονάδων όπως της Πειραϊκής-Πατραϊκής, Κλωνατέξ, Tricolan, Pirelli, ΧΡΩΠΕΙ, Πίτσος, ΕΛΙΝΤΑ (Εσκιμό, Ιζόλα), NAMCO, Εμπορική Αυτοκινήτων, MAVA, TEOCAR, ΜΕΒΕΑ, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, ΒΙΑΜΑΧ κ.α., σκάνδαλο Κοσκωτά, δωρεάν (ουσιαστικά), παραχώρηση των ΕΛΠΕ και της ΑΝΕΚ στους γνωστούς ντόπιους κρατικοδίαιτους προύχοντες όπως αντίστοιχα παραχωρήθηκαν τραπεζικά ιδρύματα, τηλεοπτικά κανάλια ή δημόσια έργα και κρατικές προμήθειες στους ευρύτερους προνομιακούς κύκλους της ολιγαρχίας, εσκεμμένη διάβρωση και ξεπούλημα ΟΤΕ (και ΔΕΠΑ, ΔΕΗ στις μέρες μας, αλλά και ΔΕΥΑΠ προσεχώς), σπέκουλα Χρηματιστηρίου, πλαστά στοιχεία για ένταξη στην ζώνη του Ευρώ και με απαράδεκτους και αντεθνικούς οικονομικούς όρους, διάλυση και ξεπούλημα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, καθώς και υποβάθμιση των ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, παραχώρηση έναντι πινακίου φακής των αλουμινίων της Βοιωτίας αλλά και άλλων ορυγμάτων και εθνικών ορυκτών αγαθών (όπως π.χ. η παραχώρηση των χρυσωρυχείων της Χαλκιδικής με ευτελή αντιπροσφορά), υπερβολικές σπατάλες και πλιάτσικο κατά την προετοιμασία και τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, υποθέσεις διαφθοράς και μιζών με εμπλεκόμενες υπερεθνικές εταιρίες όπως Siemens, HDW, Novartis κ.α.].
Αλλά και σε εθνικά θέματα έχουν διαπραχθεί φοβερά εγκλήματα όπως ο «Αττίλας ΙΙ» στην Κύπρο χωρίς καμία αποφασιστική ελληνική αντίδραση και απώλεια εδαφών (Βόρεια Κύπρος), παραχώρηση του ονόματος ΠΓΔΜ στο κρατίδιο των Σκοπίων (και τώρα επίκειται μόνιμη παραχώρηση με άλλον σύνθετο προσδιορισμό), γκριζάρισμα της περιοχής των Ιμίων, μη καθορισμός ΕΕΧ (Εθνικού Εναέριου Χώρου) και ΕΘΣ (Εθνικά Θαλάσσια Σύνορα), όπως βεβαίως και ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη), με αποτέλεσμα μια "δημιουργική" ασάφεια ως προς τα ανατολικά σύνορα μας, όπως επίσης ενδοτικότητα απέναντι στις απαιτήσεις της Τουρκίας, με διαφαινόμενο ένα πιθανό και εκτεταμένο γκριζάρισμα και άλλων περιοχών της ελληνικής επικράτειας αλλά και έντονη καταπόνηση – μια βασική αιτία για τα πολλαπλά ατυχήματα – στις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως στην Ε.Α, σοβαρά κενά στους αμυντικούς εξοπλισμούς, έλλειψη σοβαρής μεταναστευτικής πολιτικής με αποτέλεσμα την δημογραφική αλλοίωση της χώρας, παράνομη παραχώρηση της Ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοεθνείς, εσκεμμένη υποβάθμιση της παιδείας και της υγείας, σταθερή και διαχρονική επίθεση κατά της Ελληνοορθοδοξίας κ.α.
Άρα με βάση τα παραπάνω, αν θέλουμε πραγματικά να αποδοθεί «Δικαιοσύνη» και «Κάθαρσης» θα πρέπει να διευρύνουμε χρονικά τις έρευνες για όλα τα γνωστά εμπλεκόμενα κόμματα και πολιτικά πρόσωπα και να μιλάμε ανοιχτά πλέον – όπως προαναφέραμε στην αρχή του κεφαλαίου – για συνεχής και διαχρονική διάπραξη «Εσχάτης Προδοσίας» καθ’ όλη την διάρκεια της Μεταπολίτευσης.
Δεν μπορεί να έχουν καταδικαστεί μόνον οι πραξικοπηματίες της επταετούς δικτατορίας ως ένοχοι με σκληρότατες ποινές, ενώ οι διάδοχοι ψευτοδημοκράτες και δωσίλογοι εξουσιαστές να παραμένουν στο απυρόβλητο;
Ασφαλώς κατανοούμε ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ένα επόμενο βήμα και στόχος αφού δεν είναι μια εύκολη διαδικασία, αλλά εμείς οφείλαμε να καταθέσουμε την ένσταση και άποψη μας.
Να τονίσουμε όμως ότι εκεί που ουσιαστικά διαφωνούμε με το ΕΠΑΜ – και πάντως έχει σχέση με τις ενστάσεις που καταγράψαμε προηγουμένως – είναι ως προς την διαφαινόμενη απώτερη στόχευση του όσον αφορά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, αφού το εν λόγο κόμμα σε άλλο σημείο της διακήρυξης του αναφέρει: «Το Σύνταγμά του 1975, θεωρείται και είναι το δημοκρατικότερο σύνταγμα που γνώρισε ο τόπος…» και σε άλλο σημείο, «Η Χώρα λειτουργεί με αλλοιωμένους και αδρανοποιημένους θεμελιώδεις Δημοκρατικούς θεσμούς της. Η παράνομη “μεταβολή”, πλέον, σ’ ένα άλλο πολίτευμα απ’ αυτό που εγκαθιδρύει το Σ/75, επιχειρείται και σε δικαιϊκό πεδίο…».
Διαφωνούμε γιατί μπορεί το Σύνταγμα του 1975 να είναι δημοκρατικότερο απ’ το σημερινό – που δυστυχώς αποτελεί μια μεταλλαγμένη και κακή εκδοχή του – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το Σ/75 παρείχε προς τον ελληνικό λαό ένα πολίτευμα πραγματικής Δημοκρατίας. Το συγκεκριμένο Σύνταγμα απλώς διασφάλιζε μια πιο εύρυθμη και νομιμοφανή λειτουργία του Κοινοβουλευτικού αντιπροσωπευτικού συστήματος.
Όμως η – αγγλοσαξονικού τύπου – Κοινοβουλευτική "Δημοκρατία", σε οποιαδήποτε μορφή της – είτε ως Βασιλευόμενη, είτε ως Προεδρευόμενη ή Προεδρική – είναι επί της ουσίας ένα ολιγαρχικό πολίτευμα με κάποια δημοκρατικά χαρακτηριστικά, αφού οι Πολίτες – πέραν από το να εκλέξουν ένα κόμμα της προτίμησης τους – δεν έχουν δικαίωμα να νομοθετούν και να δικάζουν τους πολιτικούς αξιωματούχους – κάτι που αποτελεί βασικό και κατ’ ελάχιστον χαρακτηριστικό της Δημοκρατίας – ενώ ασφαλώς ιδανικότερο θα ήταν να ελέγχουν άμεσα αλλά και να μπορούν να ανακαλούν μέλη της εκτελεστικής εξουσίας ή και την ίδια την κυβέρνηση, όταν παραβιάζεται το Σύνταγμα ή παρεκκλίνουν από το αιτήματα και την βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.
Έτσι παρότι αναφέρεται στις βασικές διατάξεις του Συντάγματος και υποτίθεται ότι θεσπίζεται η λαϊκή κυριαρχία [«2. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η Λαϊκή Κυριαρχία», «3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από αυτήν, υπάρχουν υπέρ αυτής, και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα», (Άρθρο 1. Παρ. 2&3), όπως επίσης η λαϊκή κυριαρχία θεσπίζεται και στο Άρθρο 120], παρόλα αυτά στην πράξη ο ελληνικός λαός (και πιο συγκεκριμένα και ειδικότερα οι Πολίτες), μένει απλός θεατής, κομπάρσος και ουσιαστικά υπήκοος – αν όχι δούλος – του Κράτους.
- Ως πότε θα έχουμε αργυρώνητους αντιπροσώπους που θα μας προδίδουν, θα μας ληστεύουν και θα αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς;
Αλλά ακόμα και αν θεωρητικά επιστρέφαμε στο αρχικό σύνταγμα της μεταπολίτευσης κανείς δεν μας εξασφαλίζει ότι αργά ή γρήγορα αυτό θα καταντήσει ένα διάτρητο, άκυρο ή αντιλαϊκό πολιτειακό νομοθετικό συμβόλαιο – όπως συμβαίνει σήμερα – αφού το συγκεκριμένο και καθοριζόμενο κοινοβουλευτικό πολίτευμα της αστικής "δημοκρατίας" είναι εξαρχής στρεβλό και διαμορφωμένο έτσι ώστε να αναδεικνύει διάφορες εξουσιαστικές πολιτικές οργανώσεις και προσωπικότητες με κύρια χαρακτηριστικά και "πλεονεκτήματα" το αρρωστημένο πάθος για την εξουσία και το χρήμα, την υποκρισία, το ψεύδος ή την άκρατη φιλοδοξία, φιλαυτία, εγωισμό και δωσιλογισμό (εκτός βεβαίως λίγων φωτεινών εξαιρέσεων). Ότι πρέπει δηλαδή για τους πάντα ενδιαφερόμενους και παρεμβαίνοντες ντόπιους και ξένους καπιταλιστές, οι οποίοι πολύ εύκολα χρηματίζουν και διαφθείρουν όποιο κόμμα (και στελέχη του) επιθυμούν και άρα ελέγχουν την πολιτική και οικονομία του τόπου.
- Ως πότε θα παραμένουμε οι υπήκοοι και υποτελείς ενός πολιτικού συστήματος και μιας ολιγαρχικής εξουσίας που παριστάνει την Δημοκρατία;
Γενικότερα θα λέγαμε ότι η αντιπροσωπευτική ή αστική "δημοκρατία" πάσχει γιατί δίνει υπερεξουσίες και ειδικά προνόμια στα κόμματα, δηλαδή σε πολιτικές οργανώσεις που στοχεύουν στην πλήρωση και στον έλεγχο της εκτελεστικής εξουσίας. Αυτές όμως οι υπερεξουσίες και τα προνόμια μειώνουν αντιστοίχως τα δικαιώματα των Πολιτών – οι οποίοι θα πρέπει να είναι η κυρίαρχη πολιτική τάξη σε μια πραγματική Δημοκρατία – με συνέπεια να καταστρατηγούνται ορισμένες από τις βασικές αρχές της δημοκρατίας που είναι η Ισονομία, η Ισηγορία, η Ισοπολιτεία ή η ξεκάθαρη διάκριση των εξουσιών.
Βεβαίως το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα πάσχει και σε άλλους τομείς όπως η διαστρέβλωση και η αλλοίωση του πραγματικού θεσμικού σκοπού και ρόλου της Βουλής, οι διαδικασίες σύνθεσης και συγκρότησης της Βουλής, ο χρόνος θητείας των βουλευτών, ο μισθός και τα υπέρογκα ειδικά επιδόματα τους όπως και η "ειδική" βουλευτική τους σύνταξη, ο παραγκωνισμός και η ανυπαρξία «Συνέλευσης του Δήμου» για αποφάσεις σε σημαντικά ζητήματα της χώρας κ.α.
(σ.σ. Πολλά από τα παραπάνω ειδικά προνόμια της Βουλής και των βουλευτών είναι κατά βάση έμμεσα προνόμια προς τα κόμματα, αφού άλλωστε η βουλή στελεχώνεται από τα μέλη των κομμάτων).
- Οπότε γιατί θα πρέπει ο ελληνικός λαός να συνεχίσει να φοράει το στενό κουστούμι που του έραψαν οι "πεφωτισμένοι" των χρηματαγορών και τα γνωστά-άγνωστα λόμπι της παγκόσμιας ολιγαρχίας και του καπιταλισμού; Δεν έφτασε ακόμη ο καιρός που ο ελληνικός λαός (αλλά και οι υπόλοιποι προοδευτικοί λαοί), θα διεκδικήσει, θα απαιτήσει και θα εφαρμόσει την περίφημη και αξιόλογη αρχαιοελληνική Λαοκρατία και αν όχι τώρα που διανύουμε τον υποτιθέμενο εξελιγμένο 21ο αιώνα, πότε;
- Ως πότε θα ανεχόμαστε την εξουσία των ανθελλήνων έναντι των Ελλήνων και των ολίγων έναντι των Πολλών;
Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι στην δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας (που αποτελεί την μήτρα του συγκεκριμένου πολιτειακού συστήματος και που ουσιαστικά δεν υφίσταται και δεν εφαρμόζεται στην εποχή μας), δεν υπήρχαν πολιτικά κόμματα, καθώς αυτά θα αποτελούσαν διασπαστικοί παράγοντες μεταξύ των Πολιτών, κάτι που απεχθάνεται η Δημοκρατία, αλλά αντιθέτως σε τέτοιες μεθόδους αρέσκεται η Μοναρχία και Ολιγαρχία με την γνωστή τακτική του «Διαίρει και Βασίλευε»…
Γενικότερα η Δημοκρατία δεν χρειάζεται κόμματα για να λειτουργήσει ούτε και πράσινους, κόκκινους, μπλε, ροζ ή πορτοκαλί οπαδούς που μάχονται μεταξύ τους για να αναδείξουν ως "πρωταθλήτρια" την δική τους πολιτική οργάνωση (και από την οποία κατόπιν θα αναμένουν και τα αντίστοιχα προσωπικά οφέλη). Τα κόμματα ως επί το πλείστο επιθυμούν και συγκεντρώνουν κυρίως Ιδιώτες ή πολιτικούς Δούλους και πάντως όχι Πολίτες και ουσιαστικά κομματιάζουν την κοινωνία ωθώντας την προς την Οχλοκρατία και όχι προς την Δημοκρατία.
Από την άλλη μεριά πάλι, γιατί να πληρώνουμε πανάκριβα τις διάφορες κομματικές οργανώσεις για να προτείνουν ημίμετρα προς επίλυση των γενικότερων προβλημάτων της χώρας όταν όλα αυτά μπορούν να καθοριστούν σε ένα ευρύτατα αναθεωρημένο – και ουσιαστικά νέο – Σύνταγμα στο οποίο θα υπάρχει πληρότητα νομοθετημάτων που θα προσδιορίζουν την γενική και μακροπρόθεσμη πολιτική του Κράτους και βέβαια μέσα από μια ολιστική προσέγγιση με βάση τις διαχρονικές αξίες του ελληνικού πολιτισμού και με προτεραιότητα την κάλυψη των εθνικών και κοινωνικών αναγκών αλλά και μέσα από τα ολοκληρωμένα πλαίσια μιας πραγματικής δημοκρατίας;
Υπάρχουν αξιόλογα στελέχη στα υπάρχοντα εξωκοινοβουλευτικά και πατριωτικά κινήματα και κόμματα – μεταξύ αυτών και στο ΕΠΑΜ – που θα μπορούσαμε να εκλέξουμε ως αξιωματούχους της νέας Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά που θα τους εκλέξουμε ως πολιτικές προσωπικότητες και ως άξιους Πολίτες και όχι με την ιδιότητα των αρχηγών κομμάτων ή οργανώσεων (που συνήθως άγουν και φέρουν τους ανάλογους αγελαίους οπαδούς/δούλους/ιδιώτες…)
Ωστόσο αν επιλέξουμε – για πολλούς λόγους – να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τον αμφιλεγόμενο νεωτερισμό που αποτελούν τα πολιτικά κόμματα, αυτά θα πρέπει να έχουν περιορισμένες εξουσίες και προνόμια αφού οι Πολίτες θα πρέπει να είναι το Κράτος σε μια πραγματική Δημοκρατία.
3. Συμφωνούμε με την μήνυση που κατέθεσε το ΕΠΑΜ
Πάντως σε άλλα σημεία της «Διακήρυξης» του ΕΠΑΜ αναφέρονται τα εξής: «Η Θεμελιώδης Συμφωνία, το Σύνταγμα, πρέπει να τηρηθεί, όσο υφίσταται, μέχρι την αναθεώρησή της και κατά το μέτρο που η ίδια προβλέπει, και ενώ ουδέποτε ο Λαός απεμπολά το συντακτικό του προνόμιο: όπως ακριβώς την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα. Βασικές αρχές και θεσμοί της που κατοχυρώνουν το μοναδικό ρόλο της λαϊκής κυριαρχίας και τα δικαιώματά της, ποτέ δεν συρρικνώνονται, μόνο διευρύνονται, κατ’ επιταγή του ίδιου του Συντάγματος» και επίσης «Γι’ αυτό, και το συντακτικό προνόμιο ανήκει και παραμένει στο λαό, όπως την πρώτη φορά που θέσπισε Σύνταγμα, αρκεί όλες οι εξουσίες να συνεχίσουν να απορρέουν από αυτόν και να λειτουργούν μόνο για την ωφέλειά του και όπως ο ίδιος την καθορίζει», κάτι που αφήνει παράθυρο στην δική μας ουσιαστική απαίτηση για πραγματική Δημοκρατία.
Πάγια πολιτική μας θέση ως κίνημα «Α Δ» – την οποία έχουμε εκφράσει επανειλημμένως – είναι η συσπείρωση και η συνέργεια με τον ευρύτερο πατριωτικό και δημοκρατικό χώρο – πέρα και πάνω από τις όποιες τεχνητές αριστεροδεξιές ταμπέλες – και η προώθηση των ενεργειών που έχουν ως στόχο την απελευθέρωση της πατρίδας και την επανάκτηση και επαναφορά της πραγματικής ελληνικής Δημοκρατίας.
Εντός των προαναφερόμενων πλαισίων συμφωνούμε με την συγκεκριμένη δράση του ΕΠΑΜ, καθώς όντως οι κυβερνήσεις των τελευταίων (τουλάχιστον) οκτώ ετών, έχουν διαπράξει εγκλήματα που χαρακτηρίζονται ως «Εσχάτη Προδοσία», αλλά και ως «Έλληνες Πολίτες» δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε αυτήν την παράγραφο που αναφέρεται σε άλλο σημείο της Διακήρυξης του ΕΠΑΜ: «Η ΑΜΥΝΑ υπέρ της Δημοκρατίας και η απελευθέρωση της Πατρίδας από του ξένους τοκογλύφους, συνιστά πατριωτικό καθήκον κάθε Έλληνα Πολίτη, μέχρι την αποκατάσταση και την ολοσχερή διαφύλαξη και των δύο εννόμων αγαθών».
Συμπληρώνοντας τα παραπάνω να αναφέρουμε αυτό που είχε δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο καθηγητής-συνταγματολόγος κ. Κασιμάτης: «Μπροστά σ’ ένα κατάλογο εκατοντάδων χιλιάδων υπογραφών από απλούς πολίτες κανείς Έλληνας δικαστής δεν θα βρεθεί να παραβλέψει μια καλά στοιχειοθετημένη μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία»
Να σημειώσουμε εδώ ότι υπήρξαν αντιρρήσεις από ορισμένα μέλη μας καθώς τέθηκε το ζήτημα της μη επίσημης στήριξης και συμμετοχής του ΕΠΑΜ στο συλλαλητήριο της Αθήνας με κεντρικό σύνθημα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ», την 4/2/18, κάτι όμως που διευκρινίστηκε από εκπροσώπους του ΕΠΑΜ καθώς η αιτία της διαφωνίας ήταν ότι κάποιοι από τους φορείς που είχαν αναλάβει την διοργάνωση είχαν στόχο να καπελώσουν την συγκέντρωση των πολιτών (κάτι πάντως που δεν είναι εκτός πραγματικότητας), αλλά αυτή είναι μια πολιτική στάση και απόφαση – με το ανάλογο πολιτικό κόστος – που αφορά το ΕΠΑΜ.
Από την δική μας πλευρά ως κίνημα «Α Δ» έχουμε αποφασίσει να συμμετέχουμε ενεργά σε δράσεις πολιτών που αφορούν εθνικά και κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, αλλά με την απαραίτητη προσοχή, καθώς γνωρίζουμε όλοι ότι καραδοκούν οι καιροσκόποι και οι εγκάθετοι του συστήματος για να επωφεληθούν από αυτές τις κινητοποιήσεις.
- Δεν υπάρχει "Αριστερά" και "Δεξιά" παρά μόνον των Ελλήνων τα κόκαλα τα ιερά
Άλλη ένσταση που διατυπώθηκε ήταν ότι η ενέργεια αυτή της μήνυσης ίσως αποτελεί ένας πολιτικός ελιγμός και μια υποκριτική τακτική εκ μέρους του ΕΠΑΜ, δηλαδή είναι ένα πολιτικό πυροτέχνημα, βασικά για ψηφοθηρικούς λόγους, αφού άλλωστε έγιναν στο παρελθόν παρόμοιες ενέργειες από μεμονωμένους πολίτες και οργανώσεις πολιτών, αλλά και από το πατριωτικό κόμμα «Εθνεγερσία», που όμως – έως σήμερα – παραμένουν σε αδράνεια λόγω ενός διεφθαρμένου τμήματος της «Δικαστικής Λειτουργίας» που δεν υπηρετεί τον ελληνικό λαό αλλά τα ξένα και ντόπια κέντρα της σκοταδιστικής ΝΠΤ (Νέα Παγκόσμια Τάξη).
Ωστόσο για όλους τους παραπάνω λόγους – και παρά τις ενστάσεις που προαναφέραμε – η πλειοψηφία των μελών μας έκρινε ότι η κίνηση αυτή εκ μέρους ενός εξωκοινοβουλευτικού κομματικού οργανισμού – στην προκειμένη περίπτωση του ΕΠΑΜ – εντείνει την πίεση ενάντια στο αντιλαϊκό, καπιταλιστικό και αντεθνικό μεταπολιτευτικό καθεστώς και αποφάσισε την στήριξη της ενέργειας με τις υπογραφές μας στον καθορισμένο σύνδεσμο, αλλά και την διάδοση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους φίλους και συνεργάτες του κινήματος μας, με την προτροπή να την συνυπογράψουν όλοι οι ελεύθεροι και ακομμάτιστοι «Έλληνες Πολίτες», που εξ ορισμού είναι πραγματικοί Δημοκράτες και Εθνοπατριώτες!
[σ.σ. Τα μέλη μας έχουν ήδη ενημερωθεί από τον Μάρτιο και κατά προαίρεση προβαίνουν σε υπογραφές]
- Βεβαίως το ίδιο θα πράξουμε στο μέλλον και για ενέργειες άλλων κομμάτων που έχουν αξιόλογες και ουσιαστικές πατριωτικές και δημοκρατικές θέσεις και αρχές.
Όμως συνάδει η ομοφωνία ή και η πιθανή συνέργεια μεταξύ κινημάτων και κομμάτων; Και βέβαια αρκεί να υπάρχουν κοινές βασικές αρχές, θέσεις, και στόχευση, αλλά πάντως τα κινήματα θα πρέπει να προστατεύουν την ανεξαρτησία τους και ασφαλώς να μην καταστούν εξαρτώμενοι ‘λαγοί’ των εκάστοτε κομμάτων. Από εκεί και πέρα όλοι θα κριθούν στο πεδίο της πολιτικής μάχης από τους πραγματικούς Πολίτες – οι οποίοι μπορεί να είναι συναγωνιστές ή φίλοι κινημάτων και παράλληλα μέλη πατριωτικό-δημοκρατικών κομμάτων – και οι οποίοι με βάση τα ανιδιοτελή κριτήρια τους θα λάβουν και τις ανάλογες αποφάσεις τους.
Υπό το πρίσμα των προαναφερόμενων εμείς ως κίνημα πολιτών δεν φοβούμαστε την ομοφωνία και την συνέργεια με κινήματα και κόμματα – με τα οποία μπορεί να συμφωνούμε τουλάχιστον σε κάποιες βασικές και ουσιαστικές θέσεις – καθώς οι δικές μας καταγεγραμμένες αρχές, θέσεις και άξονες, αλλά και οι γενικότερες κοινωνικοπολιτικές προθέσεις μας, είναι καθαρές και ξάστερες. Δεν στοχεύουμε σε ψηφοφόρους ή στην κατάληψη της εξουσίας, αλλά σε συναγωνιστές και στην επαναφορά της Δημοκρατίας, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με πολυποίκιλες κοινωνικοπολιτικές δράσεις.
- Άλλοι, γενικότερα μιλώντας, μπορεί να κινδυνεύουν να εκτεθούν στα μάτια των μελών ή ψηφοφόρων τους – ίσως επειδή αποκρύπτουν τις πραγματικές προθέσεις τους – εμείς πάντως όχι.
Ολόκληρο το κείμενο του ΕΠΑΜ και ο σύνδεσμος για την υποβολή ηλεκτρονικών υπογραφών εδώ https://www.change.org/p/%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B1%CF%83?recruiter=855736816&utm_source=share_petition&utm_medium=email&utm_campaign=share_email_responsive
Κλείνοντας το κείμενο μας θα πούμε ότι το κίνημα «Α Δ» δεν ήρθε για να χωρίσει, αλλά για να Ενώσει τους Έλληνες!
Να ενώσει όμως τους Αληθινούς Έλληνες, τους Ελεύθερους Έλληνες, να ενώσει τους Έλληνες Πολίτες!!
Γιατί μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν μια ανεξάρτητη πατρίδα και μια Πολιτεία με αρχές, αξίες και διαδικασίες την Ισονομία, Ισοπολιτεία, Ισηγορία, Ευνομία, Αξιοκρατία, Λογοδοσία, Ευημερία, Εργασία, Ψυχαγωγία, Παιδαγωγία, Καλλιτεχνία, Ελευθερία, Διαφάνεια, Ανάκληση, Περιοδικότητα, Ισότητα, Δημιουργικότητα, Ανθρωπισμός, Πολιτισμός, Πρόοδος…
…μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» οραματίζονται μια έκρηξη και επανάσταση Ιδεών, Τεχνών και Επιστημών… μόνον οι «Έλληνες Πολίτες» διεκδικούν την επιστροφή στις πανανθρώπινες αξίες της Ελληνικής φιλοσοφίας και πολιτισμού, με προϋποθέσεις και συνθήκες φιλελευθερισμού και με όραμα και αρχές την αλληλεπίδραση, αλληλεγγύη και αλληλοσεβασμό μεταξύ των λαών και μόνον αυτοί απαιτούν την απελευθέρωση της γνήσιας και διάσημης, αλλά φυλακισμένης «Ελληνίδας», που ονομάζεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!