Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Ο μυστικός διάλογος του Μεγάλου Αλεξάνδρου με τον Διογένη που κανείς δεν γνωρίζει – Σε πoια Ήπειρο αναφέρεται;


Όποιον και να ρωτήσεις, τι είπε ο Διογένης στον Αλέξανδρο, θα σου απαντήσει εκείνο…..το χιλιοειπωμένο «μη μου κρύβεις τον ήλιο» ή «μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου χαρίσεις».
Οι νεοέλληνες ειδικοί κατά έναν περίεργο τρόπο, σταματούν εδώ χωρίς να επεκτείνονται στην υπόλοιπη συζήτηση του Αλεξάνδρου με τον Διογένη, η οποία είναι πραγματική διάλεξη πολιτικής κοινωνιολογίας. Ο Διογένης συμφωνεί με την Σωκρατική αντίληψη περί γνώσεως. Δηλαδή δεν μπορεί να ασχοληθεί κάποιος επιτυχώς και επωφελώς με κάτι αν το αγνοεί.
Νομίζεις λέει στον Μέγα Αλέξανδρο πως είναι ηνίοχος εκείνος που δεν μπορεί να κρατήσει τα ηνία; Ή εκείνος που δεν ξέρει να κυβερνήσει είναι κυβερνήτης; Ο Αλέξανδρος τότε, ανήσυχος μήπως θεωρηθεί ότι δεν γνωρίζει να βασιλεύει, ρωτά πολύ εύστοχα: Ποιος διδάσκει την βασιλική τέχνη που πρέπει να μεταβεί κανείς για να την μάθει;
Στο ερώτημα ο Διογένης απαντά, πως η μόρφωση είναι δυο ειδών. Εκείνη που διαθέτει  ο άνθρωπος από την φύση, την «θεία», και εκείνη που αποκτά από τους ανθρώπους την «ανθρώπινη». Δηλαδή η έμφυτη και η επίκτητη. Για να γίνει όμως κάποιος σωστά μορφωμένος, είναι απαραίτητο να προστεθεί η ανθρώπινη στην θεια.
Δηλαδή ο κυβερνήτης ο βασιλεύς ο ιατρός πρέπει να έχει το ταλέντο, την έμφυτο κλίση να κυβερνήσει να βασιλεύει να ιατρεύει κλπ. Η άποψη αυτή του Διογένους επικρατεί σήμερα στην παιδαγωγική επιστήμη και αποτελεί την βάση του επαγγελματικού προσανατολισμού. 
Ο Διογένης βεβαιώνει τον Αλέξανδρο, ότι όποιος έχει την θεϊκή-έμφυτη μόρφωση, εύκολα αποκτά και την άλλη, την ανθρώπινη, αφού ακούσει λίγα και λίγες φορές.
Απορίας άξιο είναι, γιατί περιορίζουν τον Διογένη στα αστεία και στα πειράγματά του και «αγνοούν» την προσφορά του στην επιστήμη της πολιτικής κοινωνιολογίας. Άλλωστε δεν είπε τυχαία στο τέλος την κουβέντα ο Αλέξανδρος, πως, «Αν δεν ήμουν Αλέξανδρος θα ήθελα να ήμουν Διογένης».
Ολοκληρώνοντας τον διάλογό του ο Διογένης, με τον Μέγιστο της οικούμενης, λέει: «Ακόμη κι αν κατακτήσεις όλον τον κόσμο, ακόμη κι αν περάσεις τις ηράκλειες στήλες και κατακτήσεις την μεγάλη ήπειρο που βρίσκεται πέρα από τον μεγάλο ωκεανό που είναι μεγαλύτερη από την Ασία, δεν θα είσαι μεγάλος βασιλιάς, αν πρώτα δεν είσαι καλός άνθρωπος. «Μείζω της Ασίας ήπειρον, τον Ωκεανόν διανηξάμενος»
Σε ποιά Ήπειρο αναφερόταν ο Διογένης άραγε;
πηγή https://www.pronews.gr/istoria/791493_o-mystikos-dialogos-toy-megaloy-alexandroy-me-ton-diogeni-poy-kaneis-den-gnorizei-se

Ο άνθρωπος του Χριστού όλα τα κάνει προσευχή


Ο άνθρωπος του Χριστού όλα τα κάνει προσευχή. Και τη δυσκολία και τη θλίψη, τις κάνει προσευχή. Ό,τι και να του τύχει, αμέσως αρχίζει: «Κύριε Ιησού Χριστέ….». Η προσευχή ωφελεί σε όλα, και στα πιο απλά. Για παράδειγμα, πάσχεις από αϋπνία, να μη σκέπτεσαι τον ύπνο. Να σηκώνεσαι, να βγαίνεις έξω και να έρχεσαι πάλι μέσα στο δωμάτιο, να πέφτεις στο κρεβάτι σαν για πρώτη φορά, χωρίς να σκέπτεσαι αν θα κοιμηθείς ή όχι. 
Να συγκεντρώνεσαι, να λέεις τη δοξολογία και μετά τρείς φορές «Το Κύριε Ιησού Χριστέ…», κι έτσι θα έρχεται ο ύπνος.

Όλα με την προσευχή τακτοποιούνται. Αλλά πρέπει να έχεις αγάπη, φλόγα στην προσευχή. Να μην έχεις άγχος, αλλά εμπιστοσύνη στην αγάπη και στην πρόνοια του Θεού. Όλα είναι μέσα στην πνευματική ζωή. Όλα αγιάζονται και τα καλά και τα δύσκολα και τα υλικά και τα πνευματικά και όσα αν ποιείτε, προς δόξαν Θεού ποιείτε. Πώς το λέει ο Απόστολος Παύλος; «Είτε ουν εσθίετε, είτε πίνετε, είτε τι ποιείτε, πάντα εις δόξαν Θεού ποιείτε». Όταν είσαι εν προσευχή, όλα γίνονται όπως πρέπει. Παραδείγματος χάριν, πλένεις πιάτα και δεν σπάζεις κανένα, δεν κάνεις ζημιές. Έρχεται μέσα σου η χάρις του Θεού. 
Όταν έχεις την χάρη, όλα γίνονται με χαρά, χωρίς κόπο.

Όταν κάνουμε προσευχή, θα μας φωτίζει ο Θεός τι να κάνουμε κάθε φορά και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Θα το λέει ο Θεός μέσα μας. Θα βρίσκει τρόπους ο Θεός. Μπορούμε, βέβαια, να συνδυάζουμε την προσευχή και με νηστεία. Δηλαδή, όταν έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα ή δίλημμα, να προηγείται πολλή προσευχή και νηστεία. Κι εγώ έτσι έκανα πολλές φορές.

Όταν πάλι έχουμε αιτήματα για τον κόσμο, να τα λέμε μυστικά με την προσευχή που γίνεται «εν τω κρυπτώ» και δεν φαίνεται. Η πολλή περίσπαση δεν διευκολύνει την προσευχή. 
Αφήστε τα τηλέφωνα, τις επικοινωνίες και τα πολλά λόγια με τους ανθρώπους. Αν ο Κύριος δεν βοηθήσει, τι να κάνουν οι δικές μας προσπάθειες; 
Άρα προσευχή, προσευχή με αγάπη. Καλύτερα τους βοηθάμε από μακριά με την προσευχή. Τους βοηθάμε με τον πιο καλό, με τον πιο τέλειο τρόπο. 


<Βίοι και Λόγοι>, Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, σελ 280,281

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Η πρόρρηση του Αγίου Παϊσίου για την παγκόσμια δικτατορία - «Το χρήμα θα εκλείψει από τον κόσμο»


Η παρακάτω περιγραφή είναι μια πραγματική μαρτυρία προσκυνητή από το βιβλίο «Μαρτυρίες Προσκυνητών- Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης». Ένα βιβλίο στο οποίο περιέχονται πολλές μαρτυρίες σχετικά με το διορατικό και προορατικό χάρισμα του Γέροντα, νουθεσίες, λόγοι σοφίας και χάριτος και πολλά θαυμαστά γεγονότα. Σπουδαίο μέρος του βιβλίου αποτελούν και οι μαρτυρίες σχετικά με τα εθνικά και παγκόσμια θέματα, τα οποία τον τελευταίο καιρό βρίσκονται σε επικαιρότητα, Μάλιστα, μερικές από τις μαρτυρίες έχουν κατατεθεί επωνύμως από αξιωματικούς των ενόπλων μας δυνάμεων.
Η προφητεία για την παγκόσμια δικτατορία
- Ο Γέροντας το 1983 στην Σουρωτή είχε αναφέρει συγκεκριμένα: «Θα έρθει καιρός που θα ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις, θα εναλλάσσονται τα κόμματα, θα ανακαλούνται διατάγματα, θα ψηφίζονται νόμοι και θα καταργούνται άλλοι, και θα επικρατεί σύγχυση και ταραχή. Τότε, όμως, θα αντιδράσουν αρκετοί πιστοί Χριστιανοί αλλά και μερικοί κομμουνιστές».
«Μα πώς είναι δυνατόν παππούλη να γίνει μια παγκόσμια δικτατορία με τα σημερινά δεδομένα;»ρωτούσα με περισσή απορία, μιας και η στενομυαλιά μου δε με άφηνε να σκεφτώ πιο καθαρά, πιο ξάστερα. Ο παππούλης χαμογελούσε, με ένα χαμόγελο όλο γαλήνη αλλά και συμπόνια απέναντι σε έναν νεαρό, που επειδή ήξερε πέντε γράμματα παραπάνω, νόμιζε πως μπορούσε και να διυλίσει και τον κώνωπα.
- Έπειτα μου απάντησε ως εξής: «Μα δεν καταλαβαίνεις τις προθέσεις του; (εννοούσε τον αντίχριστο). Δεν θα αναγκάσει κανέναν να δεχτεί κανένα σφράγισμα παιδί μου! Τίποτε τρομαχτικό από αυτά που φαντάζεσαι. Θα το κάνει μέσω του χρήματος. Το χρήμα θα εκλείψει από τον κόσμο. Τα κράτη όλης της γης θα χρεοκοπήσουν και δεν θα έχουν χρήματα για να ταΐσουν τους λαούς τους. Και τότε, οι τράπεζες που είναι όργανά του, θα δώσουν χρήματα στα κράτη και αυτά θα τον προσκυνήσουν ως μεγάλο ευεργέτη. Μέσω της τεχνολογίας θα σκλαβώσει τον κόσμο. Και δεν θα το κάνει με εξαναγκασμό. Εσύ μόνος σου θα πας να σκλαβωθείς. Θα πάρεις τις διάφορες τραπεζικές κάρτες για να κάνεις – υποτίθεται – την δουλειά σου, ενώ ουσιαστικά θα κάνεις αυτό που θέλει αυτός. Θα σκλαβωθείς μόνος σου, για να εξακολουθείς να απολαμβάνεις την ζωή που έχεις τώρα. Κατάλαβες;»
Όλα αυτά μου φαίνονταν τρομερά υπερβολικά. Δηλαδή δεν μπορούσα να κατανοήσω ακόμη το πώς θα μπορούσε κάποιος να σκλαβωθεί με την θέλησή του.
- Και συνέχισε λέγοντας: «Να πώς θα γίνει. Σήμερα μαρκάρει όλα τα τρόφιμα που βλέπεις με τον γραμμωτό κώδικα. Αυτός ο γραμμωτός κώδικας, που έχει και τους αριθμούς του ονόματός του χωράει πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα. Πού κατασκευάστηκαν, από ποιόν, από ποιο κράτος, ποια παρτίδα, όλα όσα αφορούν το προϊόν. Το ίδιο θα κάνει και για τον άνθρωπο. Θα τον καταντήσει έναν αριθμό. Έναν μοναδικό αριθμό, που θα τον αναγνωρίζουν όλα τα κομπιούτερ της γης».

«Μα, η Αγία Γραφή αναφέρει ότι ο αντίχριστος θα μας αναγκάσει να πάρουμε το χάραγμα», του απαντώ.

- «Δεν είναι έτσι ακριβώς. Εσένα σε ανάγκασε κανείς να βγάλεις αυτήν την τραπεζική κάρτα που έχεις; Όχι βέβαια! Μόνος σου πήγες και την έβγαλες, επειδή σε διευκολύνει για να βγάζεις τα λεφτά σου από τη τράπεζα. Απλό δεν είναι; Ε, αύριο-μεθαύριο, αυτό που σου φαίνεται εσένα ως απλοϊκό, θα είναι αναπόφευκτο. Δεν θα σε υποχρεώνει κανείς να το κάνεις, αλλά αν δεν το κάνεις, δεν θα μπορείς να πάρεις εύκολα τα λεφτά σου, θα χρειάζεσαι μια διαδικασία που μπορεί να κρατήσει και βδομάδες. Γιατί όλα θα είναι αυτοματοποιημένα, μέσω κομπιούτερ! Δεν θα υπάρχουν χαρτιά παρά μόνον αυτές οι κάρτες. Εκεί μέσα θα σε έχουν μαρκάρει. Και μετά, σιγά-σιγά, θα τις εξαφανίσουν τις κάρτες με την δικαιολογία ότι μπορεί κάποιος να σου τις κλέψει και να σηκώσει τα λεφτά σου. Τότε, θα σου βάλουν το μαρκάρισμα στο χέρι σου ή στο μέτωπο. Το κεφάλι σου και το χέρι σου αποκλείεται να στο κλέψουν. Κι αυτό θα είναι η ταυτότητά σου, ο αριθμός σου και ο λογαριασμός σου στην τράπεζα. Αυτό θα είναι όμως και το τέλος σου».
πηγή https://www.pronews.gr/thriskeia/didahes/766152_i-prorrisi-toy-agioy-paisioy-gia-tin-pagkosmia-diktatoria-hrima-tha

Η πρόρρηση του Αγίου Παϊσίου για την παγκόσμια δικτατορία - «Το χρήμα θα εκλείψει από τον κόσμο»


Η παρακάτω περιγραφή είναι μια πραγματική μαρτυρία προσκυνητή από το βιβλίο «Μαρτυρίες Προσκυνητών- Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης». Ένα βιβλίο στο οποίο περιέχονται πολλές μαρτυρίες σχετικά με το διορατικό και προορατικό χάρισμα του Γέροντα, νουθεσίες, λόγοι σοφίας και χάριτος και πολλά θαυμαστά γεγονότα. Σπουδαίο μέρος του βιβλίου αποτελούν και οι μαρτυρίες σχετικά με τα εθνικά και παγκόσμια θέματα, τα οποία τον τελευταίο καιρό βρίσκονται σε επικαιρότητα, Μάλιστα, μερίκες από τις μαρτυρίες έχουν κατατεθεί επωνύμως από αξιωματικούς των ενόπλων μας δυνάμεων.
Η προφητεία για την παγκόσμια δικτατορία
Ο Γέροντας το 1983 στη Σουρωτή είχε αναφέρει συγκεκριμένα: «Θα έρθει καιρός που θα ανεβαινοκατεβαίνουν κυβερνήσεις, θα εναλλάσσονται τα κόμματα, θα ανακαλούνται διατάγματα, θα ψηφίζονται νόμοι και θα καταργούνται άλλοι, και θα επικρατεί σύγχυση και ταραχή. Τότε, όμως, θα αντιδράσουν λίγοι πιστοί Χριστιανοί αλλά και το Κ.Κ.Ε..»
«Μα πώς είναι δυνατόν παππούλη να γίνει μια παγκόσμια δικτατορία με τα σημερινά δεδομένα;»ρωτούσα με περισσή απορία, μιας και η στενομυαλιά μου δε με άφηνε να σκεφτώ πιο καθαρά, πιο ξάστερα.
Ο παππούλης χαμογελούσε, με ένα χαμόγελο όλο γαλήνη, αλλά και συμπόνια απέναντι σε έναν νεαρό, που επειδή ήξερε πέντε γράμματα παραπάνω, νόμιζε πως μπορούσε και να διυλίσει και τον …κώνωπα.
Το χρήμα θα εκλείψει από τον κόσμο. Τα κράτη όλης της γης θα χρεοκοπήσουν
«Μα δεν καταλαβαίνεις τις προθέσεις του; Δεν θα αναγκάσει κανέναν να δεχτεί κανένα σφράγισμα παιδί μου! Τίποτε τρομαχτικό από αυτά που φαντάζεσαι. Θα το κάνει μέσω του χρήματος. Το χρήμα θα εκλείψει από τον κόσμο. Τα κράτη όλης της γης θα χρεοκοπήσουν και δεν θα έχουν χρήματα για να ταΐσουν τους λαούς τους. Και τότε, οι τράπεζες που είναι όργανά του, θα δώσουν χρήματα στα κράτη και αυτά θα τον προσκυνήσουν ως μεγάλο ευεργέτη. Μέσω της τεχνολογίας θα σκλαβώσει τον κόσμο. Και δεν θα το κάνει με εξαναγκασμό. Εσύ μόνος σου θα πας να σκλαβωθείς. Θα πάρεις τις διάφορες τραπεζικές κάρτες για να κάνεις – υποτίθεται – τη δουλειά σου, ενώ θα κάνεις αυτό που θέλει αυτός. Θα σκλαβωθείς μόνος σου, για να εξακολουθείς να απολαμβάνεις τη ζωή που έχεις τώρα. Κατάλαβες;»
Όλα αυτά μου φαινόταν τρομερά υπερβολικά. Δηλαδή δεν μπορούσα να κατανοήσω ακόμη το πώς θα μπορούσε κάποιος να σκλαβωθεί με τη …θέλησή του!
«Να πώς θα γίνει… Σήμερα μαρκάρει όλα τα τρόφιμα που βλέπεις με το γραμμωτό κώδικα. Αυτός ο γραμμωτός κώδικας, που έχει και τους αριθμούς το ονόματός του, χωράει πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα. Πού κατασκευάστηκαν, από ποιόν, από ποιό κράτος, ποια παρτίδα, όλα όσα αφορούν το προϊόν. Το ίδιο θα κάνει και για τον άνθρωπο. Θα τον καταντήσει έναν αριθμό. Έναν μοναδικό αριθμό, που να τον αναγνωρίζουν όλα τα κομπιούτερ της γης. Η Αγία Γραφή μάς λέει πώς θα «αναγκάσει».
«Δεν είναι έτσι ακριβώς. Εσένα σε ανάγκασε κανείς να βγάλεις αυτή τη τραπεζική κάρτα που έχεις; Όχι βέβαια! Μόνος σου πήγες και την έβγαλες, επειδή σε διευκολύνει για να βγάζεις τα λεφτά σου από τη τράπεζα! Απλό δεν είναι; Ε, αύριο-μεθαύριο, αυτό που σου φαίνεται εσένα ως απλοϊκό, θα είναι αναπόφευκτο. Δεν θα σε υποχρεώνει κανείς να το κάνεις, αλλά αν δεν το κάνεις, δεν θα μπορείς να πάρεις εύκολα τα λεφτά σου, θα χρειάζεσαι μια διαδικασία που μπορεί να κρατήσει και βδομάδες!
Γιατί όλα θα είναι αυτοματοποιημένα! Μέσω κομπιούτερ! Δεν θα υπάρχουν χαρτιά παρά μόνον αυτές οι κάρτες. Εκεί μέσα θα σε έχουν μαρκάρει. Και μετά σιγά-σιγά, θα τις εξαφανίσουν τις κάρτες με τη δικαιολογία ότι μπορεί κάποιος να σου τις κλέψει και να σηκώσει τα λεφτά σου. Τότε, θα σου βάλουν το μαρκάρισμα στο χέρι σου ή στο μέτωπο. Το κεφάλι σου και το χέρι σου αποκλείεται να στο κλέψουν. Κι αυτό θα είναι η ταυτότητά σου, ο αριθμός σου και ο λογαριασμός στην τράπεζά σου. Αυτό θα είναι όμως και το τέλος σου».
πηγή https://www.pronews.gr/thriskeia/didahes/766152_i-prorrisi-toy-agioy-paisioy-gia-tin-pagkosmia-diktatoria-hrima-tha

Ρ.Τ.Ερντογάν: «Δεν μας φοβίζουν οι κυρώσεις - Θα προστατέψουμε τα δικαιώματά μας στην Α.Μεσόγειο»


Η Άγκυρα θα συνεχίσει τις ίδιες ακριβώς προκλήσεις στην Α.Μεσόγειο και δεν την πτοούν ούτε οι κυρώσεις της ΕΕ αλλά ούτε και οι μελλοντικές πιθανές κυρώσεις από τις ΗΠΑ.
«Καμία απειλή επιβολής κυρώσεων δεν θα μας αποτρέψει από τους δίκαιους σκοπούς μας στην Ανατολική Μεσόγειο», δήλωσε το πρωί της Τετάρτης ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, απαντώντας με τον τρόπο αυτό στην Ευρωπαϊκή Ένωση και μάλιστα στο πλαίσιο δηλώσεών του για την επέτειο υπογραφής της Συνθήκης της Λωζάνης.
«Σιωπηρά ή ξεκάθαρα, καμία απειλή επιβολής κυρώσεων δεν θα αποτρέψει την Τουρκία από τον δίκαιο σκοπό της. Οι κινήσεις που κάνουμε στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Συρία, είναι για στην προστασία των δικαιωμάτων του έθνους μας και των Τουρκοκυπρίων», είπε ο Τούρκος πρόεδρος.
«Η Τουρκία έχει την δύναμη να εξαλείψει οποιαδήποτε απειλή για την ανεξαρτησία, την ασφάλεια και την σταθερότητα από οποιαδήποτε εξουσία», είπε ακόμα ο Ερντογάν.
πηγή https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/toyrkia/791484_rterntogan-adiaforoyme-gia-tis-kyroseis-tha-synehisoyme-tis-geotriseis

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Μέγας Αλέξανδρος.Στην γη των ατίθασων,μια διαδρομή για τρελούς και ευσεβείς


"Στη γη των ατίθασων
Από το Χάιμπερ Πας ως τη Λαχόρη, άλλο είναι να πας με αυτοκίνητο κι άλλο με τα πόδια. Όπως κι αν πας, είναι ένα διαρκές προσκύνημα.
Μια διαδρομή για τρελλούς κι ευσεβείς.
Οδοιπορικό του Γ.Παπαδόπουλου-Τετράδη

Του Αλέξανδρου
Το τραίνο κι οι επιβάτες του, που σχεδόν κάθε Κυριακή περνούν, είναι ο άλλος κόσμος για το πολύχρωμο παιδομάνι στα κακοτράχαλα υψώματα.
Είναι ο άλλος κόσμος για το απόρθητο κάστρο του Αλί Μασζίντ, που κρέμεται πάνω σ' ένα λόφο στη μέση του φαραγγιού. Μογγολικός φρουρός πάνω σε βουδιστικά ερείπια, πάνω στις μνήμες από τη στρατιά του Πτολεμαίου του Λάγου, που του 'λαχε ο κλήρος να περάσει με 30.000 Μακεδόνες το στενό και να μπει στην Ινδική και στο Πεχαβάρ το 327 π.Χ. μαζί με τον Αλέξανδρο.

Με τον Αλέξανδρο που ήρθε από πάνω, από τον Ινδοκαύκασο και τη Βακτρία, μέσα από τις απάνθρωπες συνθήκες όπως το συνήθιζε.
Τί έπινε τόσος στρατός, που στην πρώτη γουλιά νερό σε θερίζει η διάρροια; Τί έτρωγε τόσος στρατός, που τα γιδοπρόβατα και τα βοοειδή είναι γεμάτα παράσιτα κι αρρώστιες, στις οποίες δεν έχει αντισώματα, σαν τους ντόπιους, ο ξένος εισβολέας ή επισκέπτης;

Τί ντυνόταν τόσος στρατός, που σε λιανίζουν οι 55 βαθμοί στον ήλιο, χωρίς καν να σέρνεις τη βαρειά ασπίδα, το δόρυ, το σπαθί, την περικεφαλαία, το θώρακα με τις περικνημίδες; Τί ντυνόταν, που το χειμώνα πεθαίνεις από το κρύο και το ξεροβόρι;
Τί αλειβόταν για τους σκορπιούς και τα φίδια, που κοιμούνται δίπλα σου και δεν ξέρεις αν θα προλάβει να σε σώσει το αντίδοτο της ένεσης;

Με τί δυνάμεις προχωρούσε τόσος στρατός, πολεμώντας διαρκώς, που παραδίνεις το πνεύμα σου μόλις τρέξεις 10 λεπτά εκεί πάνω; Εσύ που 'σαι καλοκοιμισμένος και χορτάτος. Όχι αυτοί, που τρέχαν κι ορμούσαν και σπάθιζαν με τις ώρες, ασταμάτητα, ως την επομένη. Μισοξενυχτισμένοι, κακοταϊσμένοι, μισοδιψασμένοι. Σε μια πορεία προς το άγνωστο. Με το φόβο του θανάτου να είναι ένα με το πετσί τους. Επειδή μπροστά επήγαινε ο Σεκάντερ.

Δεν πας ούτε με αιρ κοντίσιον
Μόνο άμα περάσεις το Χάιμπερ Πας, την έρημο του Αφγανιστάν, την έρημο από τα Μάργαλα ως την πεδιάδα του Υδάσπιδος, τον κακοτράχαλο Ινδοκούχ και τις απροσπέλαστες πέτρες της Βακτρίας καταλαβαίνεις:
Αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν στα καλά του. Ήταν τρελλός και παλικάρι.
Αυτός ο άνθρωπος δεν είχε όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας.
Αυτός ο άνθρωπος δεν μετριόταν με τα φυσιολογικά για ανθρώπους μέτρα.
Κι αυτοί που τον ακολουθούσαν πρέπει να ήταν μαγεμένοι. Πρέπει να ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τις δυνάμεις τους άπειρες φορές. Πρέπει να τον λάτρευαν σαν ερωμένη.

Σαν Αποκάλυψη.

Στην έρημο μετά τα Μάργαλα, μεταξύ Ισλαμαμπάντ και Λαχόρης, δεν περπατάς ούτε είκοσι λεπτά -αν έχεις πείσμα. Μετά, σκάβεις στο έδαφος λαγούμι να χωθείς να σκιαστείς, γιατί δεν έχει ούτε θάμνο. Κι όταν τη μέρα καίει ο ήλιος με 45 - 49 βαθμούς υπό σκιά, τη νύχτα έχει 32.
Πρέπει να τον λάτρευαν σαν ερωμένη, μα πρέπει να πας για να πειστείς πως είχαν πια ξεπεράσει τον εαυτό τους ήδη, όταν περνούσαν το Χάιμπερ Πας. Αλλά άντεξαν να διασχίσουν κι όλο το Πακιστάν-Πεχαβάρ, Χαρσάντα, Τάξιλα, Μάργαλα, Ύδασπις -μέχρι να τον παρακαλέσουν με δάκρυα να τους γυρίσει πίσω.

Καθώς στέκεσαι στη γέφυρα του ποταμού Υδάσπιδος, έξω από τη Λαχόρη, εκεί που του 'παν "φτάνει, δεν πάει άλλο", το έχεις πει εσύ ήδη από μόνος σου. "Φτάνει".
Αυτός, ο Σεκάντερ ήταν ένας φευγάτος ονειροπαρμένος. Κι αυτοί ήταν οι ήρωες στρατιώτες του. Κι αυτό που τους έφτασε ως εκεί ήταν ότι έτρωγε ό,τι κι αυτοί. Έπινε ό,τι κι αυτοί. Κοιμόταν όπως κι αυτοί. Πολεμούσε μπροστά απ' αυτούς. Αρρώσταινε όσο κι αυτοί.

Και σαν για να αποδείξει σ' αυτούς και στην Ιστορία πως ήτανε φευγάτος, τους γύρισε πίσω από την έρημο του Βαλουχιστάν και τη χειρότερη του Ιράν, χίλια χιλιόμετρα πιο νότια από το Χάιμπερ Πας.
Που εκεί δεν πας ούτε με αιρ κοντίσιον τώρα. Όχι, δεν πας. Στο λένε οι ίδιοι οι νομάδες.
Μόνο κουνάς το κεφάλι με απορία στο έβγα του Χάιμπερ Πας, στην έρημο του Αφγανιστάν. Μια έρημο, που δεν έχει τίποτε ανθρώπινο. Ούτε καν άμμο.

Και καθώς κοιτάς τους καταυλισμούς των ανθρώπων, από πηλό κι άχυρο, αναρωτιέσαι πόσο πιο απάνθρωπη είναι εκείνη η διαδρομή από τούτη. Ή πόσο πιο υπεράνθρωποι ήταν εκείνοι από ετούτους. ".

[Από την "Ελευθεροτυπία" της 22ας (ημέρα Τρίτη) Ιουνίου του 1999, σελίδες 16 & 17.]

Η Σημαία επιστρέφει στους άριστους - Κατάργηση της κλήρωσης - Ριζικές αλλαγές στην Παιδεία



Η κυβέρνηση επαναφέρει την Σημαία στους άριστους και καταργεί την κλήρωση με την οποία η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μπορούσε να την δώσει κυριολεκτικά στον οποιονδήποτε.
Ριζικές αλλαγές στην Παιδεία προωθεί η νέα υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.
Έπειτα από την ανακοίνωση με το νέο Λύκειο που προετοιμάζει η κυβέρνηση, η νέα υπουργός, κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων ανέφερε εμφατικά πως όσοι εκπαιδευτικοί έχουν αποσπαστεί σε φορείς θα πρέπει να «ξεσκονίσουν» τα βιβλία τους γιατί θα επιστρέψουν στις σχολικές αίθουσες ανακοινωνοντας ουσιαστικά τη μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς, για να επιστρέψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί στις τάξεις».
Για όσους δεν το γνωρίζουν, σε υπουργεία, φορείς του Δημοσίου, αλλά και εντός της Βουλής υπάρχουν αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που έχουν ακόμη και δέκα χρόνια να πατήσουν σε σχολικές αίθουσες. Αυτή πλέον η προνομιούχα τάξη δασκάλων και καθηγητών θα επιστρέψει στα θρανία.
Το πιο σημαντικό όμως από τις αλλαγές, ή πιο σωστά από τις «επαναφορές» που ετοιμάζει η κυβέρνηση, όπως αναφέρουν τα parapolitika.gr είναι «τέλος» σε κάθε φήμη, συζήτηση ή διαρροή επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ για δήθεν κατάργηση του αγιασμού στα σχολεία ή της πρωινής προσευχής και φυσικά την κατάργηση της κλήρωσης για τη σημαία, αφού επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς με τους άριστους να είναι -ξανά- οι σημαιοφόροι κατά τις παρελάσεις.
πηγή https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/kyvernisi/791230_i-simaia-epistrefei-stoys-aristoys-katargisi-tis-klirosis-rizikes

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Εκείνοι που ελέγχουν με αδιακρισία έχουν πνευματική σκότιση και κακία


– Στα εκκλησιαστικά θέματα όλες οι καταστάσεις δεν είναι να πάρεις θέση. Μπορεί να ανέχεται κανείς μια κατάσταση κάνοντας υπομονή, έως ότου ο Θεός δείξει τι πρέπει να κάνει. Άλλο είναι να ανέχεται κανείς μια κατάσταση και άλλο να την αποδέχεται, ενώ δεν πρέπει.

Ύστερα, σε τέτοιες περιπτώσεις, ό,τι έχει να πει κανείς να το πει με σεβασμό, ανδρίκια· όχι να βρίζει, να δημοσιεύει. Να το πει ιδιαιτέρως στο ίδιο το πρόσωπο στο οποίο αφορά το θέμα με πόνο, από αγάπη, για να προσέξει μερικά πράγματα.
Δεν είναι ειλικρινής και ευθύς εκείνος που λέει κατά πρόσωπο την αλήθεια ούτε εκείνος που την δημοσιεύει, αλλά εκείνος που έχει αγάπη και αληθινή ζωή και μιλάει με διάκριση, όταν πρέπει, και λέει εκείνα που πρέπει στην πρέπουσα ώρα.
Εκείνοι που ελέγχουν με αδιακρισία έχουν πνευματική σκότιση και κακία και βλέπουν τους ανθρώπους δυστυχώς σαν κούτσουρα. Και ενώ τους πελεκάνε αλύπητα και υποφέρουν οι άνθρωποι, αυτοί χαίρονται για το τετραγώνισμα που τους κάνουν, για «τον κυβισμό»!

Μόνο σε άνθρωπο που έχει δαιμόνιο αρχικό δικαιολογείται να θεατρίζει τους ανθρώπους μπροστά στον κόσμο, να τους λέει το παρελθόν τους (σε όσους βέβαια έχει δικαιώματα το δαιμόνιο), για να κλονίζει αδύνατες ψυχές. Το ακάθαρτο πνεύμα, φυσικά, δεν βγάζει στην φόρα τις αρετές των ανθρώπων αλλά τις αδυναμίες τους.

Οι ελευθερωμένοι όμως άνθρωποι από τα πάθη τους, επειδή δεν έχουν κακία, το κακό το διορθώνουν με καλοσύνη. Αν δουν καμιά φορά κάπου λίγη ακαθαρσία που δεν καθαρίζεται, την σκεπάζουν με καμιά πλάκα, για να μην αηδιάσει και ο άλλος που θα την δη. Ενώ εκείνοι που ξεσκαλίζουν σκουπίδια μοιάζουν με τις κότες…

Τώρα ο διάβολος κάνει μουντζούρες πολλές και μπλέκει πολύ τα πράγματα, αλλά τελικά θα σπάσει τα μούτρα του. Μετά από χρόνια θα λάμψουν οι δίκαιοι. Και λίγη αρετή να έχουν, εν τούτοις θα φαίνονται, γιατί θα επικρατεί πολύ σκοτάδι, και ο κόσμος θα στραφεί προς αυτούς. Αυτοί που σήμερα κάνουν τα σκάνδαλα, αν ζουν τότε, θα ντρέπονται.


Από το βιβλίο «Λόγοι Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου A΄»,
εκδ. Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης

πηγή https://orthodoxia.online/%ce%bf%cf%81%ce%b8%ce%bf%ce%b4%ce%bf%ce%be%ce%af%ce%b1/%ce%b5%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%bb%ce%ad%ce%b3%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bc%ce%b5-%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%ad%cf%87/