Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός ανάθεσης και εκτέλεσης σύμβασης για το υποπρόγραμμα «Εν Συνεχεία Υποστήριξη – Follow On Support (FOS) Ελικοπτέρων AS-332C1 SUPER PUMA».
Η δαπάνη της σύμβασης ανέρχεται σε 37.767.204 € συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων.
Αναθέτουσα Αρχή της παρούσας προμήθειας είναι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση προσφορών είναι η 1η Δεκεμβρίου 2020.
Υπενθυμίζουμε πως η υποστήριξη των AS-332C1 Super Puma είναι ένα πρόγραμμα που εκκρεμεί από το Δεκέμβριο του 2017.
Αυξημένη είναι η κινητικότητα των τουρκικών δυνάμεων που καταγράφεται από τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου, καθώς πληροφορίες θέλουν τις Ένοπλες Δυνάμεις στον νομό να έχουν τεθεί σε επιφυλακή τουλάχιστον για τις επόμενες ώρες.
Αφορμή για την ελληνική επαγρύπνηση αποτελεί η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού τουρκικών πλοίων στον Κόλπο του Ξηρού. Πρόκειται για τον πλησιέστερο στην ελληνική επικράτεια τουρκικό κόλπο, ο οποίος βρίσκεται 30 περίπου ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Αλεξανδρούπολης και στα βόρεια της χερσονήσου της Καλλίπολης.
Η κινητικότητα οφείλεται, όπως έχουμε ήδη ενημερώσει σχετικά σε άσκηση που πραγματοποίησε το τουρκικό Ναυτικό στον Κόλπο του Ξηρού, αλλά η συγκέντρωση όπως εκτιμούν επιτελείς του Πενταγώνου, είναι δυσανάλογη της άσκησης.
Μολονότι η Τουρκία συνηθίζει να πραγματοποιεί ασκήσεις στη συγκεκριμένη περιοχή σε ετήσια και άλλοτε εξαμηνιαία βάση, αφενός ο όγκος του τουρκικού Στόλου που έχει καταπλεύσει στο σημείο και αφετέρου η χρονική συγκυρία δεν περνούν και δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
Αυτό σε μια περίοδο όπου οι πληροφορίες που καταφθάνουν κυρίως από την Κωνσταντινούπολη, δεν αποκλείουν τυχόν ένταση με τη γειτονική χώρα να εξαερωθεί στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου και όχι στην Ανατολική Μεσόγειο (όπως θα αναμενόταν) σε μια κίνηση αντιπερισπασμού εκ μέρους της Τουρκίας.
Όλα αυτά σε περίπτωση που ναυαγήσουν πλήρως οι διερευνητικές επαφές και ο νέος κύκλος διαλόγου, τον οποίο επιχειρεί ασθμαίνοντας να εκκινήσει η Αθήνα, κάνοντας εκκλήσεις στον διεθνή παράγοντα, ο οποίος όμως είναι λίγο έως πολύ αδιάφορος.
Με αυτά τα δεδομένα και στον απόηχο της παρουσίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη το Σαββατοκύριακο στην Αλεξανδρούπολη, τις Φερές και τη Σαμοθράκη, ο Κόλπος του Ξηρού έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων, αφού περιλαμβάνεται και στις περιοχές που περιγράφονται στις τελευταίες τουρκικές NAVTEX, μαζί δηλαδή με τη θαλάσσια ζώνη πέριξ του Καστελόριζου.
Άμεση απογείωση από το νησί της Σκύρου και εμπλοκή με τά Οπλισμένα Τούρκικα F-16 για τα μαχητικά της 336 Μοίρας της 116 Πτέρυγας Μάχης με την Υπέρπτηση των Οινουσσών !
Οι Τούρκοι δεν ξαναγύρισαν αφού στο δρόμο τους βρέθηκαν και ένα ζεύγος Μαχητικών απο την 337 Μοίρα της 110 Πτέρυγας μάχης που τους ακολουθούσαν με άγριες διαθέσεις
Η αποστολή της 337Μοίρας των Φαντασμάτων είναι η διεξαγωγή αεροπορικών επιχειρήσεων με πρωτεύοντα ρόλο αναχαίτιση, σύμφωνα με τα γενικά και ειδικά σχέδια και με σκοπό τη συμβολή στην αεράμυνα της χώρας με τα F-16 Block 52+
Το οπλισμένο ΦΑΝΤΑΣΜΑ που επιχειρεί σε όλες τις συνθήκες φωτισμού και καιρού.
Ενώ η δύναμη των αεροσκαφών της 116 Πτέρυγας Μάχης αποτελεί αναμφίβολα την κορυφή τής αποτρεπτικής ισχύος της ΠΑ λόγω των αναβαθμισμένων δυνατοτήτων τους σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα σε υπηρεσία (κατά κύριο λόγο του συστήματος Link 16), των εξαίρετων επιδόσεων των F-16 Βlock 52M και των σύγχρονων όπλων που μπορούν να φέρουν.
Η 336Μ ως η «νεότερη» πολεμική Μοίρα F-16 του ΑΤΑ έχει εντρυφήσει πλήρως στις τάσεις και τα διδάγματα του σύγχρονου αεροπορικού πολέμου και την αξιοποίηση stand-off όπλων μεγάλης ακρίβειας…Όπου και αν επιχειρούν τα «Γεράκια του Ολύμπου»!
ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ Κ.Ε.Κ. ΣΤΟ F.I.R. ΑΘΗΝΩΝ – ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ Ε.Ε.Χ. ΤΗΝ 16η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ : 3 (2×2 F-16 και 1×2 F-4)
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ : 4 (1 CN-235 και 3 Ε/Π)
ΣΥΝΟΛΟ Α/Φ : 10
ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ : 4
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ : 7
ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ : 16 (13 από τα μαχητικά και 3 από Ε/Π)
ΕΜΠΛΟΚΕΣ : 2
ΠΕΡΙΟΧΗ : Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο
Δύο εκ των ανωτέρω παραβιάσεων ήταν οι υπερπτήσεις ενός ζεύγους F-16.
Τα ανωτέρω Α/Φ αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
Μακριά από τη ζήλια… Τον κατατρώγει τον άνθρωπο. Όλα γίνονται στο φθονερό άνθρωπο. Εγώ τα έζησα. Οι άνθρωποι με είχαν για καλό και ερχόντουσαν πολλοί για να εξομολογηθούν. Και μου τα έλεγαν με ειλικρίνεια. Μακριά από αυτά τα γυναικίστικα παράπονα. Το Χριστό, μωρέ, το Χριστό να αγαπήσουμε με πάθος, με θείο έρωτα.
Ευτυχισμένος ο μοναχός που έμαθε να αγαπάει όλους μυστικά. Δεν ζητά από τους άλλους αγάπη, ούτε τον νοιάζει να τον αγαπούν. Εσύ αγάπα όλους, και προσεύχου μυστικά μέσα σου. Ξέχυνε την αγάπη σου προς όλους. Και θα έλθει ώρα που θα αγαπάς αβίαστα. Και θα νιώθεις, ότι όλοι σ’ αγαπούν. Ένα κοσμικό τραγούδι λέει: «Μη μου ζητάς να σ’ αγαπώ. Η αγάπη δεν ζητιέται. Μέσα στα φύλλα της καρδιάς μονάχη της γεννιέται». Πάρ’ το πνευματικά. Εσύ σκόρπα φυσικά, από την καρδιά σου, την αγάπη του Χριστού. Μερικοί μοναχοί, ιδίως γυναίκες, λένε: – Μ’ αγαπάς; – Γιατί δεν μ’ αγαπάς; Πω πω! Πόσο μακριά είναι από την αγάπη του Χριστού! Φτώχεια, πνευματική φτώχεια. Μη σε νοιάζει αν σ’ αγαπούν. Εσύ μόνο ξεχείλιζε από αγάπη Χριστού προς όλους. Και τότε μυστικά έρχεται μια μεταβολή, μια αλλαγή σ’ όλο το σύνολο. Αυτό που σου λέω είναι η καλύτερη ιεραποστολή. Εφάρμοσέ το και τηλεφώνησέ μου τα αποτελέσματα».
Οι επιστήμονες του Cern ετοιμάζονται για ακόμα μία φορά να εντυπωσιάσουν ολόκληρο τον πλανήτη και να γίνουν το επίκεντρο των συζητήσεων με το νέο πείραμα που σχεδιάζουν.
Ένα πείραμα, το οποίο, αν φέρει το συναρπαστικό αποτέλεσμα, που έχουν στο μυαλό τους οι επιστήμονες, θα αλλάξει όλη μας τη σκέψη για τον κόσμο, θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες μέρες στον Μεγάλο Επιταχυντή Αδρονίων (Large Hadron Collider), στο ευρωπαϊκό κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN της Γενεύης.
Ο εκπληκτικά σύνθετος LHC, ο μεγαλύτερος, με μέγιστη ενέργεια, επιταχυντής στοιχειωδών σωματιδίων (αδρονίων) στον κόσμο, θα «πυροδοτηθεί» για πρώτη φορά μέχρι τα υψηλότερα ενεργειακά του επίπεδα, σε μια προσπάθεια να εντοπίσει -ή ακόμα και να δημιουργήσει- μικροσκοπικές μαύρες τρύπες.
Αν το πετύχει αυτό, λοιπόν, θα αποκαλυφθεί ένα εντελώς νέο σύμπαν -ξαναγράφοντας όχι μόνο τα βιβλία φυσικής, αλλά και τα βιβλία φιλοσοφίας!
Είναι πιθανό, δε, η βαρύτητα από το δικό μας σύμπαν να «διαρρεύσει» σε αυτό το παράλληλο σύμπαν, όπως λένε επιστήμονες του LHC.
Από το μποζόνιο Higgs στη σκοτεινή ύλη και στο παράλληλο σύμπαν
Όπως αναφέρει η βρετανική Εxpress, Το πείραμα είναι βέβαιο ότι θα «πυροδοτήσει», ωστόσο, τους επικριτές, που ανησυχούν για το LHC, πολλοί από τους οποίους προειδοποιούν ότι ο επιταχυντής στοιχειωδών σωματιδίων θα σημάνει το τέλος του σύμπαντός μας, με τη δημιουργία μιας δικής του μαύρης τρύπας.
Παρ' όλα αυτά, η Γενεύη παραμένει... άθικτη από το 2008, όταν ο LHC ξεκίνησε τη θεαματική «δουλειά» του.
Οι πρώτοι επιστήμονες στον Μεγάλο Επιταχυντή Αδρονίων απέδειξαν την ύπαρξη του μποζονίου Higgs -ένα βασικό δομικό στοιχείο του σύμπαντος- και φαίνεται πως ο LHC βρίσκεται στον σωστό δρόμο, για να εντοπίσει και τη «σκοτεινή ύλη» -μια προηγουμένως μη ανιχνεύσιμη δύναμη, που τώρα θεωρείται ότι αποτελεί την πλειοψηφία της ύλης στο σύμπαν, όντας, μάλιστα, ο λόγος για τον οποίο το τελευταίο διαρκώς διαστέλλεται και απομακρύνεται.
Το πείραμα, λοιπόν, της επόμενης εβδομάδας θεωρείται ότι αλλάζει το παιχνίδι.
Η αλήθεια είναι εκεί έξω
Ο Mir Faizal, ένας από τρεις επικεφαλής των τριών ομάδων φυσικών πίσω από το πείραμα, είπε: «Όπως πολλά παράλληλα φύλλα χαρτιού, τα οποία είναι δύο διαστάσεων αντικείμενα (σε πλάτος και μήκος), μπορούν να υπάρχουν και σε μια τρίτη διάσταση (ύψος), έτσι και τα παράλληλα σύμπαντα μπορούν να υπάρχουν, επίσης, σε υψηλότερες διαστάσεις. Προβλέπουμε ότι η βαρύτητα μπορεί να διαρρεύσει σε επιπλέον διαστάσεις, και αν συμβαίνει αυτό, τότε μπορούν να παραχθούν μικροσκοπικές μαύρες τρύπες στον LHC.
Κανονικά, όταν οι άνθρωποι σκέφτονται το πολυσύμπαν, σκέφτονται την ερμηνεία της κβαντικής μηχανικής από πολλούς κόσμους, όπου πραγματοποιείται κάθε δυνατότητα. Αυτό δεν μπορεί να δοκιμαστεί και έτσι είναι φιλοσοφία και όχι επιστήμη. Δεν εννοούμε αυτό με τα παράλληλα σύμπαντα. Αυτό που εννοούμε είναι πραγματικά σύμπαντα, σε επιπλέον διαστάσεις. Η αλήθεια είναι εκεί έξω».
‘’Ο σκύλος «Έκτορας» εξακολουθεί να δίνει τη δική του μάχη για τη ζωή, ενώ οι δύο άνδρες που τον κακοποίησαν βάναυσα, με τον έναν να τον μαχαιρώνει, οδηγήθηκαν χθες στο αυτόφωρο’’
Τόσο ο 54χρονος καθηγητής όσο και ο ηλικιωμένος συνεργός του που κακοποίησαν τον σκύλο στη Νίκαια βρέθηκαν χθες στο δικαστήριο. Βγαίνοντας, κόσμος που είχε συγκεντρωθεί έξω από τα δικαστήρια, μέλη φιλοζωϊκών οργανώσεων και γείτονες του εκπαιδευτικού τους πέταξαν καφέδες και μπουκάλια, ενώ τους επιτέθηκαν φραστικά. Πριν δύο ημέρες, γείτονες και φιλόζωοι είχαν πραγματοποιήσει και συγκέντρωση έξω από το σπίτι του 54χρονου.
Oι κατηγορούμενοι φυγαδεύτηκαν σε ένα ταξί και απομακρύνθηκαν από το σημείο ενώ η δίκη τους αναβλήθηκε για τις 23 Οκτωβρίου.
Στο δικαστήριο βρέθηκε και ο ιδιοκτήτης του σκύλου, ο οποίος ανέφερε ότι το σκυλί του είχε φοβηθεί μετά την κακοκαιρία και είχε φύγει από το Κερατσίνι που μένει η οικογένεια και μιλά για ένα ζώο που δεν έχει δαγκώσει ποτέ κανέναν και είναι άκακο.
Ο Εκτορας εξακολουθεί να δίνει τη δική του μάχη, ενώ χθες θέλησε να κάνει μια μίνι βόλτα έξω από το κλουβί ανάρρωσης...
Επιστολή-πρόσκληση, ένα «καμπανάκι έγερσης» προς τις ηγεσίες των κομμάτων του Κοινοβουλίου, το προεδρείο της Βουλής και συνολικά τους 300 βουλευτές που απαρτίζουν το ελληνικό Κοινοβούλιο απέστειλε ο ευπατρίδης πρόεδρος του ομίλου εταιρειών ΜΗΧΑΝΙΚΗ, Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, προκειμένου να αποφασίσουν «εδώ και τώρα» για την χρηματοδότηση νέων φρεγατών για τον ελληνικό πολεμικό Στόλο με την δημιουργία «Ταμείου Ελληνικού Στόλου».
Ο Π.Εμφιετζόγλου, ένας επιχειρηματίας ο ο οποίος έχει δαπανήσει μεγάλο μέρος της προσωπικής του περιουσία, εντελώς αφιλοκερδώς, υπέρ της πατρίδος, σημειώνει στην επιστολή του με ημερομηνία 5 Οκτωβρίου 2020:
«Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν. Έχουμε αφήσει το Ελληνικό Ναυτικό χωρίς αναβαθμίσεις, χωρίς νέες μονάδες, χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό, χωρίς καν τορπίλες για τα νέα μας υποβρύχια 214, όταν δίπλα μας οι Τούρκοι χτίζουν συνεχώς νέα σύγχρονα πλοία, απαιτούν το μισό Αιγαίο, τα νησιά μας και τις θάλασσές μας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο».
Και συνεχίζει αναφερόμενος στις κωμικοτραγικές εξελίξεις με τις φρεγάτες που «όλο υπογράφονται» και όλο στον «αέρα» μένουν:
«Κι ενώ ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις περιμέναμε την υπογραφή της συμφωνίας με την Γαλλία για τις 2 υπερσύγχρονες Belh@rra, με άμεση κάλυψη 2 νοικιασμένες Fremm, μαζί με διπλωματική και στρατιωτική υποστήριξη, πληροφορηθήκαμε ότι η εν λόγω συμφωνία αναβάλλεται ή ματαιούται διότι είναι ακριβή και ότι πιθανώς θα διενεργηθεί «διεθνής διαγωνισμός».
Πόσος χρόνος όμως απαιτείται μέχρι να κατακυρωθεί ένας τέτοιος διαγωνισμός; Από την σύνταξη των προδιαγραφών, τις ενστάσεις των ενδιαφερόμενων, την προκήρυξη του διαγωνισμού, την αξιολόγηση, την κήρυξη του μειοδότη, τις νέες ενστάσεις και προσφυγές, και την διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαιτούνται τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν προσθέσουμε άλλα 3 χρόνια για την κατασκευή ή μετασκευή των πλοίων, καταλήγουμε σε 5-6 χρόνια.
Και τι θα κάνει το Ελληνικό Ναυτικό αυτά τα 5 χρόνια; Πόσο μπορεί με τα υπάρχοντα μέσα να καλύψει τις θάλασσές μας; Επίσης, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι έχουμε Ιερό καθήκον να προασπιστούμε τους αδελφούς μας στην Κύπρο μας, Πως θα μπορέσει το Ναυτικό μας να υπερασπισθεί την Μεγαλόνησό μας; Ή μήπως πάλι η Κύπρος "κείται μακράν";»
Και καταλήγει στην συγκλονιστική επιστολή του: «Αν η κυβέρνηση δυσκολεύεται οικονομικά να καλύψει τη δαπάνη, πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες θα συμβάλλουν πρόθυμα.
Να συστρατευθούμε λοιπόν όλοι οι απανταχού της γης, να συμβάλλουμε όλοι πλούσιοι και φτωχοί στον Ιερό σκοπό της σωτηρίας της Πατρίδας.
Να δημιουργήσουμε «Ταμείον Ελληνικού Στόλου» υπό την αιγίδα του τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου.
Τότε όλοι μας θα νιώθουμε υπερήφανοι για τη συμβολή μας και θα νιώθουμε συναισθηματικά δεμένοι με τα πλοία μας. Αυτή είναι η καλύτερη, έμπρακτη συμμετοχή μας στην μνήμη, στην απότιση τιμής στους ήρωες του ’21».
Η πρόταση Εμφιετζόγλου είναι πάνω απ'όλα ουσιαστική και κυρίως άμεσα εφαρμόσιμη. Χρόνος δεν υπάρχει. Μόνο η αγωνία να αποτρέψουμε το κακό που έρχεται, υπάρχει. Θα προλάβουμε;
Ιδού ολόκληρη η επιστολή του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου:
«ΠΡΟΣ: Την Βουλή των Ελλήνων
Αθήνα 5 Οκτωβρίου 2020
Οι φρεγάτες και το 1821
Ο Ελευθέριος Βενιζέλος ανέλαβε Κυβερνήτης της μικρής, πτωχής, Ελλάδος της Μελούνας, το 1910. Σε λιγότερο από 2 χρόνια και με τη βοήθεια Ελλήνων ευεργετών, δημιούργησε ισχυρό στόλο που με αρχηγό τον Ναύαρχο Κουντουριώτη έκλεισε τα τουρκικά πλοία στα Δαρδανέλλια και απελευθέρωσε τα νησιά μας του Βορείου Αιγαίου, την Καβάλα και το Άγιο Όρος.
Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν. 15 χρόνια έχουμε αφήσει το Ελληνικό Ναυτικό χωρίς αναβαθμίσεις, χωρίς νέες μονάδες, χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό, χωρίς καν τορπίλες για τα νέα μας υποβρύχια 214, όταν δίπλα μας οι Τούρκοι χτίζουν συνεχώς νέα σύγχρονα πλοία, απαιτούν το μισό Αιγαίο, τα νησιά μας και τις θάλασσές μας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο.
Και ενώ ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις περιμέναμε την υπογραφή της συμφωνίας με την Γαλλία για τις 2 υπερσύγχρονες Belh@rra, με άμεση κάλυψη 2 νοικιασμένες Fremm, μαζί με διπλωματική και στρατιωτική υποστήριξη, πληροφορηθήκαμε ότι η εν λόγω συμφωνία αναβάλλεται ή ματαιούται διότι είναι ακριβή και ότι πιθανώς θα διενεργηθεί «διεθνής διαγωνισμός».
Πόσος χρόνος όμως απαιτείται μέχρι να κατακυρωθεί ένας τέτοιος διαγωνισμός; Από την σύνταξη των προδιαγραφών, τις ενστάσεις των ενδιαφερόμενων, την προκήρυξη του διαγωνισμού, την αξιολόγηση, την κήρυξη του μειοδότη, τις νέες ενστάσεις και προσφυγές, και την διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαιτούνται τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν προσθέσουμε άλλα 3 χρόνια για την κατασκευή ή μετασκευή των πλοίων, καταλήγουμε σε 5-6 χρόνια.
Και τι θα κάνει το Ελληνικό Ναυτικό αυτά τα 5 χρόνια; Πόσο μπορεί με τα υπάρχοντα μέσα να καλύψει τις θάλασσές μας; Επίσης, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι έχουμε Ιερό καθήκον να προασπιστούμε τους αδελφούς μας στην Κύπρο μας, Πως θα μπορέσει το Ναυτικό μας να υπερασπισθεί την Μεγαλόνησό μας; Ή μήπως πάλι η Κύπρος «κείται μακράν»;
Άρα είναι απόλυτη ανάγκη να ενισχύσουμε το Ναυτικό μας προχθές! Οι Τούρκοι δεν καταλαβαίνουν από Διεθνές Δίκαιο, από διπλωματία, από συμβάσεις. Άλλωστε πότε τήρησαν την υπογραφή τους; Οι Τούρκοι ένα καταλαβαίνουν: την δύναμη. Την δύναμη που είναι απαραίτητη για την Πατρίδα μας ώστε να είναι «Σεβαστή στους φίλους και φοβερή στους εχθρούς».
Γιατί λοιπόν να αναβάλλουμε ή ματαιώνουμε τη συμφωνία για τις γαλλικές φρεγάτες; Είναι προφανές ότι και οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί και άλλες χώρες, θα επιθυμούσαν να μας πουλήσουν τα δικά τους πλοία. Υπάρχει όμως καλύτερη συνολική πρόταση από την γαλλική; Αν ναι, ας την επιλέξουν και ας υπογράψουν εντός μηνός. Αν όχι, ας υπογράψουν με την Γαλλία, η οποία μας καλύπτει με στρατιωτική συμφωνία και μας υποστηρίζει στους κόλπους της Ε.Ε., όπου η φιλότουρκη Γερμανία για άλλη μια φορά, διαχρονικά είναι εναντίον της Πατρίδος μας.
Διαβάσαμε ότι η Κυβέρνηση θεωρεί το όλο τίμημα ολίγον ακριβό. Πέραν της γενικής αρχής «το ακριβό είναι πολλές φορές και καλό και τελικά πιο φθηνό», ας ζητήσει πρόσθετη έκπτωση στο συνολικό πακέτο. Και αν παραταύτα δυσκολεύεται οικονομικά να καλύψει τη δαπάνη, πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες θα συμβάλλουν πρόθυμα.
Να συστρατευθούμε λοιπόν όλοι οι απανταχού της γης, να συμβάλλουμε όλοι πλούσιοι και φτωχοί στον Ιερό σκοπό της σωτηρίας της Πατρίδας. Να δημιουργήσουμε «Ταμείον Ελληνικού Στόλου» υπό την αιγίδα του τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου.
Τότε όλοι μας θα νιώθουμε υπερήφανοι για τη συμβολή μας και θα νιώθουμε συναισθηματικά δεμένοι με τα πλοία μας.
Αυτή είναι η καλύτερη, έμπρακτη συμμετοχή μας στην μνήμη, στην απότιση τιμής στους ήρωες του ’21.
Όταν δεν ζεις με τον Χριστό, ζεις μες στη μελαγχολία, στη θλίψη, στο άγχος, στη στενοχώρια. Δεν ζεις σωστά. Τότε παρουσιάζονται πολλές ανωμαλίες και στον οργανισμό. Επηρεάζεται το σώμα, οι ενδοκρινείς αδένες, το συκώτι, η χολή, το πάγκρεας, το στομάχι. Σου λένε:«Για να είσαι υγιής, πάρε το πρωί το γάλα σου, το αυγουλάκι σου, το βουτυράκι σου με δύο-τρία παξιμάδια». Κι όμως, αν ζεις σωστά, αν αγαπήσεις τον Χριστό, μ᾽ ένα πορτοκάλι κι ένα μήλο είσαι εντάξει. Το μεγάλο φάρμακο είναι να επιδοθεί κανείς στην λατρεία του Χριστού. Όλα θεραπεύονται. Όλα λειτουργούν κανονικά. Η αγάπη του Θεού όλα τα μεταβάλλει, τα μεταποιεί, τα αγιάζει, τα διορθώνει, τα αλλάζει, τα μεταστοιχειώνει.
Ο έρωτας προς τον Χριστό είναι κάτι άλλο. Δεν έχει τέλος, δεν έχει χορτασμό. Δίνει ζωή, δίνει σθένος, δίνει υγεία, δίνει, δίνει, δίνει… Κι όσο δίνει, τόσο πιο πολύ ο άνθρωπος θέλει να ερωτεύεται. Ενώ ο ανθρώπινος έρωτας μπορεί να φθείρει τον άνθρωπο, να τον τρελάνει. Όταν αγαπήσομε τον Χριστό, όλες οι άλλες αγάπες υποχωρούν. Οι άλλες αγάπες έχουν κορεσμό. Η αγάπη του Χριστού δεν έχει κορεσμό. Η σαρκική αγάπη έχει κορεσμό.
Μετά μπορεί ν᾽ αρχίσει η ζήλια, η γκρίνια, μέχρι κι ο φόνος. Μπορεί να μεταβληθεί σε μίσος. Η εν Χριστῴ αγάπη δεν αλλοιώνεται. Η κοσμική αγάπη λίγο διατηρείται και σιγά-σιγά σβήνει, ενώ η θεία αγάπη ολοένα μεγαλώνει και βαθαίνει. Κάθε άλλος έρωτας μπορεί να φέρει τον άνθρωπο σε απελπισία. Ο θείος έρως, όμως, μας ανεβάζει στη σφαίρα του Θεού, μας χαρίζει γαλήνη, χαρά, πληρότητα. Οι άλλες ηδονές κουράζουν, ενώ αυτή διαρκώς δεν χορταίνεται. Είναι μία ηδονή ακόρεστος, που δεν την βαριέται κανείς ποτέ. Είναι το άκρον αγαθόν.
Όταν αγαπάς τον Χριστό, παρ᾽ όλες τις αδυναμίες και τη συναίσθηση που έχεις γι᾽ αυτές, έχεις τη βεβαιότητα ότι ξεπέρασες τον θάνατο, γιατί βρίσκεσαι στην κοινωνία της αγάπης του Χριστού.